Mint aki legalább tizenkét órát aludt, úgy nyitottam ki szemeimet, hatalmas mosollyal arcomon.
Igen.
Boldog voltam. Nagyon is.
Hiszen ki ne lenne boldog, akkor, ha megtudná, hogy a kedvenc bandájánál dolgozhat!?
Természetesen nagy lesz a teher a vállamon, felelősséget kell majd vállalnom, de ez érdekel a legkevésbé.
Hiszen...munkába állok a BTS-nél mint sminkes, és styleist. Hülye lettem volna nem elvállalni, és talán nagyon sokáig bántam volna. Átkoztam volna magamat, még egy jó ideig az biztos, Rinnievel együtt.
Oldalra fordítva fejemet, párnámon, a telefonomért nyúltam, és megnéztem az időt.
Nyolc múlt tíz perccel...tökéletes.
Gyorsan felpattantam a pihe-puha ágyamból, és a mamuszomba dugtam lábaimat, mely kellemes melegséget adott végtagjaimnak.
Kisétáltam a konyhába, és készítettem magamnak egy instast kávét, majd beraktam a mikróba, és felmelegítettem kellően. Tányérra tettem egy bolti készítésű croissant, és leültem az egyik székre. Egy magazint lapozgatva kortyolgattam a forró italból, melynek segítségével sikerült még jobban felébrednem, majd fogyasztottam el a reggelinek szánt süteményt.
Éreztem, hogy ennyi nekem bőven elég is volt, így elmosogattam a használt eszközöket, és a fürdőbe siettem.
Letusoltam villámsebességgel, majd a sminkkészletemet előkerítve, vittem fel egy bizonyos mennyiségű sminket, a hajam végét pedig enyhén begöndörítve, leengedve hagytam.
Betrappoltam a szobámba, és a szekrényemig meg sem álltam. Kinyitottam, és azon gondolkodtam, hogy laza öltözékben induljak el, vagy pedig elegánsban.
Végül a kettő között döntöttem, hiszen ha van a ruhámban mindkettő stílusból, abból baj nem lehet.
Felhúztam magamra egy fekete nejlonharisnyát, mely kiemelte a vékonyka lábaimat, és egy kék színű felsőt, melynek ujjai, és gallérja fehér színben pompáztak. Magamra aggattam még egy mintás, szintén sötétkék szoknyát, és lábaimra felhúztam egy fehér slip on-t.
YOU ARE READING
The World turned with Me (Befejezett BTS fanfiction)
FanfictionSophie Smith, egy angol származású lány, aki családjával 3 éves korában Magyarországra költözik. A középiskolában jön össze cserediák barátjával Shawnnal. Vele nem minden úgy alakul, ahogy a lány szerette volna; szakításuk után Sophie menekül az eml...