16. fejezet 1/2: Roles~Szerepek

390 36 0
                                    


Sziasztok^^

Nem sokat tervezek írni, csak pár sort.

1. Sajnálom, hogy későn hozok részt, de a suli teljesen lefoglal ><"

2. Sajnálom azt is, hogy rövid lett a rész.

3. Két részre lett osztva a 16. fejezet, mert nem lett volna jó, ha egybe írom meg.

4. Már tényleg nagyon kevés van hátra a történetből... 2-3-4 rész. (epilógussal együtt)

5. Olvashatjátok bloggeren is: http://megfordultvelemavilag.blogspot.hu/2016/09/16-fejezet-12-roles-szerepek.html

6. Ajánlom hozzá ezt a zenét: https://www.youtube.com/watch?v=Rx7OIHCR3Cw

   (És bár arról szól, hogy már elmúlt a szerelem, mégis tudni akarja, hogy tényleg elmúltak-e az érzései a lánynak. Mint ahogyan a refrénben is ismétlődik: "Girl let me know","Tudasd velem (lány)".

Jó olvasást! Véleményeket szívesen olvasok:3

________________________________

*Sophie szemszögéből*

Nem tudom, hogy miért teszi ezt velem. Miért kell játszani az érzéseimmel...

Gondolhatná, hogy ha már másodjára viszonzom a csókját, akkor valamit érzek iránta, ami több.

Most vagy tényleg ennyire hülye, vagy pedig egy tapló, aki dobálózik a másik érzelmeivel.

Még körbesétáltam legalább kétszer a kertet az eset után.

A virágok illata bódító volt...mintha az éjszaka eljötte után megváltozna a külvilág, és egy romantikus, álomszerű országba csöppennénk. Csodás volt. Ennél már csak akkor lehetett volna szebb az összkép, ha az előbb elrongyolt fiúval sétálhatnék itt, kézen fogva, szerelmesen.

Végül visszavonultam a hotelba, és a szobám felé vettem az irányt. Yoongit még mindig nem találtam sehol, így lefeküdtem az ágyra, és gondosan bebugyoláltam magamat a takarómba, majd álomra hajtottam a fejemet, gondolataim közepette.

"-Jimin...miért teszed ezt velem!? Nem veszed észre, hogy miért vagyok állandóan a sarkadban?

-Sophie...én...ne haragudj, hallgass meg kérlek! Ne menj el!

-Ezzel elkéstél! Eressz...

Ezzel kirántottam kezemet a fogásából, és átmentem a kapun, ahonnan nem volt visszaút. Elhatározásom erős, és stabil volt, nem bolygathatta már meg semmisem.

Repülőjegyem fixen foglalva volt, ujjaim között gyűrődött, bőröndöm pedig hangos kattogással gurult mögöttem, mint egy hűséges társ...

Elég furcsa kimondani, hogy egy bőrönd kísér hűen, mintsem egy férfi.

Még utoljára visszanéztem, és elindultam, ki a hatalmas épületből, a repülő felé, ami hazaszállít. Haza, Budapestre."

Rémülten, ijedten ültem fel az ágyamban.

Csak egy álom...

Elég elgondolkodtató álom...



*Jimin szemszögéből*

Hogy lehetek ekkora szánalmas féreg...

Miért teszem ezt vele!?

Miért nem tudom eldönteni végre, hogy mit érzek...

És végül...

The World turned with Me (Befejezett BTS fanfiction)Where stories live. Discover now