§nine§

8K 643 10
                                    

Hajnalodik, amikor megállunk egy hotel előtt. A szemeim kezdenek leragadni, de úgy érzem, még napokig fenn tudnék maradni. Nash-ből a szórakozottság árad, felé nézve mosolyognom kell.

Kiszállunk az autóból, én pedig azzal a lendülettel belelépek a magassarkúimba. Nash a karját tartja, hogy kapaszkodjak meg benne, majd a csomagtartó felé megy. Érdeklődve figyelem, mit csinál, közben megborzongok a késői szélben. 

Kiveszi az Adidas sporttáskámat, nekem pedig kis híján leesik az állam.

- Hogy kerül ez hozzád?

- Leleményes vagyok- széles mosolyt villant felém, majd a vállára veti a táskát. Döbbenten nézem, amint elmegy mellettem, aztán utána topogok.

A hotel parkolójában lévő egyik lámpa kísértetiesen villódzik, de már úgy vagyok vele, hogy nagyon semmi sem tud megrémíteni, az után a pasas után. Fúj, tényleg. Már bent vagyunk a hallban, én azonban újból megborzongok. Az ügyeletes portás a széken hortyog, Nash pedig nem túl diszkréten a magas falapra csap, amitől megugrik az alvó pasas.

- Jaj, bocsánat- kidörzsöli az álmot a szeméből, elnyom egy ásítást, és a pulthoz lép.

- Egy szobát szeretnénk- szólok közbe, ösztönösen arra gondolva, hogy nem hoztam magunkkal valami sok pénzt. Mikor fizetek a portásnak, magamon érzem Nash tekintetét, de annyira azért nem izgat, hogy tudjak is vele foglalkozni.

A szobakulcsokkal a kezemben lépkedek fel a lépcsőn, olyan nehezek a lábaim, hogy alig bírom megemelni őket. Az ajtónk előtt állva egy ideig babrálok a zárral, majd belépek a szobába, nyomomban Nash-el. Felcsapja a villanyt, én pedig, amint meglátom a hatalmas ágyat,érzem, hogy maga alá gyűr az álmosság. Lerúgom a magassarkúimat, és az ágyra ugrok. A kemény matrac megnyekken a súlyom alatt, de már most látom, milyen jót fogok aludni.

Nash becsukja az ajtót, és kulcsra zárja. Ledobja a sporttáskát a fal elé, leveti a cipőit, a pólóját, nadrágját, és egy szál boxerben bújik a vékony paplan alá. Becsukom a szemeimet, de aztán rájövök, hogy elfordulni nem akarok, a fáradtság miatt, persze, így mormogással fejezem ki a nemtetszésemet. Nash felsóhajt, és elhelyezkedik az ágyon.

- Te mindig pucéran alszol?- ásítom, majd nagy nehezen a takaró alá vergődök.

- Van rajtam alsógatya- emlékeztet halkan. Ki se kell nyitnom a szemem, anélkül is tudom, hogy valószínűleg ő is félálomban van. 

- Szatír vagy- mikor rájövök, hogy sehogy sem kényelmes ebben a ruhában aludni, gondterhelten felülök, és kómás fejjel körbenézek. Mindenhol Nash ruhái hevernek (hogy tud így levetkőzni?), a villany még ég, és a táskám a szoba legtávolabbi sarkában van.- Miért nem tudtad lekapcsolni a villanyt?

- Ha annyira zavar, állj fel és kapcsold le- motyogja, én pedig kelletlenül odacammogok és lecsapom a villanyt.

Mikor megint bebújok a takaró alá, egyből túl szűknek érzem a fekete ruhámat, a melltartóm merevítőjét pedig túl keménynek, szóval addig-addig forgolódom, hogy elérjem a ruha hátulján lévő cipzárat, míg majdnem kitörik a kezem.

- Nash- pisszegek, hátha meghallja és megkönyörül rajtam.- Nash!

- Mi van már?- a hangja egészen rekedt, én pedig közelebb tolom hozzá magam, hogy a cipzárt jobban elérje.

- Le tudnád húzni a cipzáram?

- Most komolyan ezért sutyorogsz itt nekem?- felhördül, és a kezével elkezd tapogatózni a derekam környékén.

- Segíts már, nem bírom levenni- érzem, hogy egyre lejjebb vezeti a kezét, mikor pedig majdnem eléri a fenekemet, a könyökömmel hasba vágom.- Nem ott lesz a cipzár, csak mondom.

- Szerinted látok valamit ebben a vakságban amúgy?- nagy nehezen sikerül kitapogatnia a cipzáromat, és most a lehúzásával bajlódik.- Olyan nagy okosan lekapcsoltad a villanyt...

- Fejezzed már be, nem én jöttem be utoljára- vetem a szemére. Cipzár csikorgása hallatszik, majd érzem, hogy már nem feszül rajtam annyira a ruha. Nagyot sóhajtok, és gyorsan kibújok belőle.- Köszi.

A könnyű anyagot az ágy mellé ejtem, és most már sokkal kényelmesebben be tudom magam fészkelni a párnák közé.

- Most ki a szatír?

Megforgatom a szemeimet, és erőteljesen oldalba vágom a mellettem nevető fiút, aki erre megragadja a derekam, maga mellé húz, és az ellenkezésemre fittyet hányva átkarol.

Miközben mindketten csak egy szál alsóneműben vagyunk.

He stole my car and ran away with my heartDove le storie prendono vita. Scoprilo ora