Selam! Ben Lexy, 15 yaşınday-.
Annem; "Lexy, kızım geç kalıyoruz." dedi. Odama son bir kez daha göz atıp, sırt çantamı alarak hızlıca kapıyı kapatıp, arabaya bindim ve kemerimi bağladım. Babam arabayı çalıştırdı. Heyecanlıyım birazda endişeli size söylememiştim sanırım, babam bir İngiliz annemse bir Türk. Babamın işinden dolayı İstanbul'a gideceğiz ve ben ilk defa İstanbul'a gideceğim o yüzden de biraz heyecanlı biraz da endişeliyim.20 Dakika sonra - Havalimanı
Arabanın kapısı açarak aşağı indim. Havalimanına gelmiştik. Sırt çantamı alıp arabadan çıktım. Direk uçağa binip yerime geçtim. Babam rahat bir şekilde gidebilmemiz için özel bir uçak kiraladı. Ee tabii büyük bir firmanın sahibi olunca. Neyse.
Koltuğa geçip kulaklığımı taktım ve Alen Walker - Sing Me To Sleep açtım. Uçak kalkışa geçti ve gözlerim şarkının etkisiyle yavaşça kapandı.
•••
Gözlerimi açtığımda kendimi bambaşka bir yerde buldum.
Mavi; Herşey maviydi.
Gökyüzü ve deniz... Dalgaların ve martılar sesi, ne güzel bir melodiydi böyle. Temiz havayı içime çektim ve bu anın tadını doyasıyla çıkardım.
"Lexy,"
Biri bana sesleniyordu. Etrafıma baktım ama kimsecikler yoktu yalnızdım. Yüksek bir sesle bende görüntüsü olmayan sese bağırdım.
"Sende kimsin?" Cevap vermedi.
Korkarak adımı tekrar eden sesi dinlemeye başladım. "-Lexy " ses bu sefer daha yakından geliyordu, hızla arkamı döndüm. Birini görmüştüm sanki ama bulanıktı, net göremiyordum gittikçe uzaklaşıyordu. Sesi hâlâ kulağımda çınlıyordu. Güzel hava birden karardı ve yağmur yağdı. Bir çukurun yanında olduğumu fark ettim. Geri gitmek için dönerken gök gürledi ve şimşek çaktı, irkildim. Ayağım kaydı sendelendim bir yere tutunmaya çalıştım ama tutanabileceğim hiç birşey yoktu.Korkarak gökyüzüne baktım ve onlara veda ettim bu güzeliklere yavaşça gözlerimi kapatarak veda ettim.
Ölecek miydim?
Annem ve babama ne olacaktı? Bu kadar mıydı yani? Böyle mi ölecektim?
Aniden belimde yumuşak bir el hissettim. O kadar üşümüştüm ki onun sıcak eli irkilmeme yetmişti. Beni nazikçe tutup kendine doğru çekti. Korkmalı mıydım?
Cesaretimi toplayıp gözlerimi açtım ve gözlerim onun mavi gözleriyle buluştu. Denizlerin ve okyanusların bile kıskanacağı kadar güzel olan mavi gözleriyle buluştu kalbim.
•••
Gözlerimi açtığımda kendimi uçakta buldum. Sadece bir rüya görmüştüm ama benim üzerimde büyük bir deprem etkisi bırakmıştı.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen! Bu benim ilk kitabım ve benim kendimi geliştirmek için sizin desteğinize ve görüşlerinize ihtiyacım var.
Sağlıcakla kalın!
Bu (1)
2 ve 3 de hazırlıyorum