Ešte viac sa rozzúrila. A stále si niečo mrmlala. Mala ale dosť odolný bič. Nebol len z hocijakej látky. Musím uznať, že s ním vedela dobre koordinovať svoje pohyby. Snažila som sa aj ho rozseknúť, ale nedalo sa. A nebol ani najľahší. V sluchátku sa o niečom bavili ale nemala som čas ich poriadne počúvať. Tmavovláska mi nedala ani čas na rozmýšlanie a dávala mi ďalšie rany. Moc mi katana nepomôže. Darcey stále ležala. "Počujem ťa!"zakričala tmavovláska a s bičom niečo chytila na strome. Potiahla a zo stromu niečo spadlo. Bola to Elion. Zavrčala ako nejaké zviera. V ten moment schytila bič a potiahla. Bola som ohromená akú silu v sebe pozbierala. Tmavovlasá spadla na zem a Darcey sa na ňu hodila a začala ju škrtiť. Dosť sa hýbala, tak sme išli jej pomôcť, aby sme ju mohli spacifikovať a skončiť to s ňou. Ešte pre tým než prišla o posledný dych, sa pozrela pred seba a niečo povedala. Nechápavo sme sa tam tiež pozreli a nič sme tam nevideli. Hlava jej klesla na zem. Všetky sme si vydýchli. Došli aj ostatný a boli sme radi, že žijeme. Malá Ellion sa zacala smiať a pridali sme sa všetci. Bola to radosť a boli sme aj dosť zbití. Ellion kopla Trevora do zadku a začala rozprávať ako sa celý ten čas o mňa bál. On len všetko popieral a červenal sa ako rajčina. Aby nebolo toho málo, malá Ell sa začala smiať ešte viac. Nevedela som prečo a prstom ukázala na mňa. "A že kto sa červená!"malá Ell si všimla, že aj ja som sa trošku červenala. Darcey dala obmotala ruku okolo Trevorovho ramena a povedala, že chce byť krsná. Malú Ell to ešte viac rozosmialo a začala krohkať ako také malinké prasiatko. Ryan začal poučovať so smiechom, že až po svadbe. Chcela som sa prepadnúť. Prečo mi toto robia? Trevor sa potichu od nás vzdialil. Išla som ho skontrolovať len pre istotu. Asi to nebolo skontrolovanie ale chcela som byť chvíľu s ním. Pokračovala som za ním ale nejako sa mi stratil. Pozrem sa okolo seba a nemôžem ho nájsť. "BU!"zoskočil zo stromu a dosť som sa zľakla. Videl, že som sa dosť zľakla a rukou sa mi dotkol brady. Mierne mi ju nadvihol aby som sa mu pozerala priamo do očí...
YOU ARE READING
Moje svetlo
AdventureBola som obklopená temnotou a všetko sa na mňa začalo sypať. Myslela som, že nič pekného ma v živote nečaká a zrazu som stretla svetlo môjho života.