10.

24 4 2
                                    

Na ďalší deň hneď z rána sme mali ísť s Darcey uloviť zver na obed. Huh... Prečo ona... Rada by som sa s ňou porozorávala, ale keď ona..."Hej, viem že sa moc nerozprávame, ale teraz to máš omnoho lepšie s vlasmi. Aby si bola v obraze. Trochu som žiarlila. Lebo keď sme Vás nestretli tak som bola stredom bodom pozornosti a zapáčilo sa mi to. A teraz sa ledva so mnou niekto rozpráva."začala to sypať. Takže takto...Trevor sa začal so mnou zhovárať a z Mysta a s Ryana sa stali najlepší kamaráti. "Prepáč, že som ťa od Trevora odtrhla. Ale dúfam, že aj z nas môžu byť kamarátky." odpovedala som jej a ona sa len na mň pozrela schytila mi ruky a odpovedala, že by bola tiež rada. Ale obydve sme vedeli, že teraz nemáme čas na rozprávanie sa, ale že máme hladať korisť, ktorú by sme si dali na obed. Pozreli sme na seba a obydve sme vykríkli: "Prasa!!!" Bolo nás trošku dosť počuť, ale kedže sme vedeli stopovať, tak to nebolo tažké jednu zo svíň nájsť. Po hodinke a pol sme sa vrátili aj s veľkou sviňou. Smiali sa nám, že či sme nenašli nejakú mäsiareň a ešte, že či sme tú sviňu neukrali. Hlupáci... Malá Elian sa smiala, že si tú mŕtvu sviňa osedlá a bude šerif tochto územia. Potom ukazovákom ukázala na Mysta, že nech nestojí tam ako stĺp a nech jej ide doniesť nejaké sedla na sviňu, inak pôjde na všetky štyri a osedlá si jeho. Pri stole sme sa len smiali na tom ako Myst behá po štyroch a malá Elion na ňom sedí a kričí: " Hijóó somár!", Ryanovi zabehlo tak, že sme mu museli palicou buchnúť po chrbte aby sa prestal dusiť,ja som spadla zo stoličky, keď som sa zohla aby som videla na Mysta, Darcey mi chcela dať umelé dýchanie, ale Trevor jej tonechcel dovoliť a trochu sme sa aj s lesným ovocím obhadzovali, ale to sme nevedeli, že k nám príde návšteva...

Moje svetloOnde histórias criam vida. Descubra agora