OYUN BAŞLADI¦6🔪

54 4 0
                                    

Multimedia: Çınar Gürel

Elya'dan

        İnsan bir kere kandığı şeye defalarca kanabilecek kadar salaktır. 'Bir daha asla' dediği şeyleri düşüncesizce tekrar tekrar yapabilir.

       Kaybettiklerimi tekrar elde edebilme duygusu daima içimdeydi benim. O zaman kazanmış olacaktım sanki.

"Alo? "
"Ben Emir. Yanındakilere bi şey belli etmeden dışarı çık. 'Ne saçmalıyorsun' falan da deme. Sana bir sürprizim var." 'Ben Emir' dedikten sonrası pek önemli değildi benim için. Sesini anlaşılmaması için değiştirmişti. Neden böyle bi şey yaptığını bile sorgulamadan, dışarı çıkmak istedim.

       Emir benim yaklaşık 4 sene önceki sevgilim. Ondan sonra da kimseyle çıkmadım. 4 senedir konuşmuyorduk ve onunla konuşmaya bu kadar yakın olmak içimde tarifi olmayan duygulara yol açmıştı. Evdekilere dışarı çıkmam gerektiğini söyleyip kendimi dışarı attım.

         Hava kararmıştı. Sokak fazla tenhaydı. Etrafıma bakındıktan sonra yolda olabileceğini düşünerek bi kaç adım attım. Açıkcası karanlık beni hep korkutmuştu ve bahçeden çıkmak istemiyordum. Derin bir nefes aldım. Arkadan birinin "Belki de aldığın son nefestir." diyip beni bayıltmasını tabi ki de beklemiyordum. Duyduğum en son şey kendi çığlığımdı.

            Gözlerimi yavaşça araladığımda, Melis'in yeşil gözleriyle karşı karşıya geldim. "He uyandı tamam."  diyip kalktı. Tabi ki de sarılmadılar, saçmalamayın. Başımda bana, yeni doğum yapıp iguana doğurmuşum gibi bakan 7 kişi var. Kaşlarımı çattım.
"Noluyo ya? " dedim. Doğrulmaya çalıştım ve kolumda bi acı hissettim. Koluma baktığımda sarılıydı.
"Susmaya devam mı edeceksiniz, yoksa koluma ne olduğunu açıklamayı düşünen birisi var mı aranızda?"
"Hatırlamıyor musun? " diye sordu Selim.
" Sen burs alıp o okula nasıl girdin acaba? Sorduğuma göre hatırlıyor olma ihtimalim var mı?"diyip göz devirdim. Ne? Canım yanıyordu. Tabi ki de herkese atar yapacağım.

        Çınar çömelip, yüzüme doğru yaklaştı.
"Sen dışarı çıktıktan beş dakika sonra çığlık attın. "
" Evet biri beni bayılttı sonra. "
" O zaman kolunu bayılttıktan sonra kesti. Çünkü seni bulduğumuzda kolun kesikti ve.. " Yan taraftaki masaya uzanıp eline bir kağıt aldı. Kağıda baktıktan sonra bana baktı.
"O salak kağıdı bana da gösterecek misin?"  Kağıdı elime verdi. Kanla(sanırım benim kanımla) yazılmış bir "OYUN BAŞLADI" yazısı. Bu ne Allah aşkına? Hangi geri zekalı burda Pretty Little Liars çektiğimizi düşünüyor?

        Hayır,eğer öyleyse Çınarlar'ın kesinlikle tatlı ve küçük olduğunu düşünmüyorum. Ben beynimin en köşe kısımlarına dalmışken, Melis'in "Anlatsana!"  diye bağırmasıyla kendime geldim.
"Neyi be? "
" Ya bence bunu bayıltan, beynini de alıp gitmiş. Açıp baksak mı? " Ilgın ve dahiyane fikirleri.
"Kızım seni kim aradı? Niye dışarı çıktın?" Deniz'n sorusu üzerine düşünmeye başladım. Harbi la. Ne olduydu?

"Biri aradı. "
" Allah aşkına, şaka mısın? Daha hızlı anlatsana kızım. " Melis'e"  'I want to play fuck' bakışı attım.
"Susun da anlatsın" diyen Çınar'a içimden sevgiler gönderdikten sonra olanı biteni anlattım.
"Ne yani Emir mi uğraşıyor bizimle? " dedi Deniz. Herkes bi süre sessiz kaldı. Kaşlarımı kaldırıp " Bizimle derken? " diye sordum. Bugün Ilgın'ı da hapşurduktan sonra özel bi numaranın arayıp " Çok yaşa. " dediğini ve Deniz'i birinin soyunma odasına kitlediğini söylediklerinde ağzımın 172167375 metre açılmasına engel olamadım. Çınar eliyle çenemi ittirdikten sonra, kızlara döndüm.
"Emir bizimle uğraşmayı geç benimle dahi uğraşmaz. Ayrıca sesini değiştirdiğine göre Emir değil. Başka birisi bu. "
" Polisi mi arasak? " diyen Deniz'i herkes başıyla onayladı. Fazla abartmıyorlar mıydı?
" Ya abartmayın. Birisi şaka yapıyor aklınca. Uzatacağını da sanmıyorum. Kimse polisi falan aramasın. " Çınar'ın birden hayvan gibi bağırmasını tabi ki de beklemiyordum.
"Kolunun haline bak! Şu kağıda bak! Basit bir şaka gibi mi duruyor?" Hepimizi uzun bi sessizlik kaplamışken telefonlarımızdan aynı anda bildirim sesi geldi.
"Adil olalım. Polis yok gençler.
-Anonim "

DÖRTE DÖRT #Wattys2016 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin