1..

13K 494 7
                                    

It's my first fiction..
Please advise me if I need something.
Thanks...
HH
@@@@
Lu's pov

Hotel တခုရဲ႕ဝင္ေပါက္ေ႐ွ႕ ...

မွန္္အျပည့္ခ်ထားတဲ့ All blackကားတစီးရဲ႕ ေနာက္ခန္းထဲမွာ ဖုန္းမွန္ကိုခပ္သြက္သြက္ပြတ္လိုက္ တစံုတခုကိုျပဴးျပဲၾကည့္လိုက္ ႏႈတ္ခမ္းကိုေပါက္ထြက္မတတ္ကိုက္ထားကာ ေတာ္ေတာ္ေဒါသထြက္ေနတဲ့ေကာင္ေလးတေယာက္ရိွေလရဲ႕......

ဒါ႐ိုက္ဘာကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း သူေလးကိုၾကည့္ကာ ေခါင္းတယမ္းယမ္းေပါ့...

ေဟာ...ကားေနာက္ခန္းထဲကို ေနာက္ေကာင္ေလးတေယာက္ဝ႐ုန္းသုန္းကားေျပးဝင္လာျပန္ၿပီ...

ထို႔ေနာက္ ကားေလးသည္ ၿငိမ့္ခနဲ..
ဟိုတယ္ေပါက္ဝမွ လူအုပ္ကိုထိုးခြဲကာ.ထြက္ရန္ တာဆူေနသည္ကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ထိုေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္မွာ သာမန္မဟုတ္သည္ဆိုတာ အေသအခ်ာ....

===============================

" Lu ေက်ာင္းမွာအဆင္ေျပရဲ႕လား"

"အင္း..ေျပပါတယ္ မင္းေရာ....''

တေရြ႔ေရြ႔ ေရြ႔လ်ားစျပဳေနၿပီျဖစ္တဲ့ ကားရဲ႕အျပင္ တနည္းအားျဖင့္ ေျပးလႊားကာကားေနာက္ကိုလိုက္ေနတဲ့မိန္းကေလးတစု ကိုသာေငးရင္း ေဒါသေတြကို ၿမိဳသိပ္လ်က္ ေအးစက္စက္ျပန္ေျဖမိသည္....

"ကိုယ္ကလား အဆင္ေျပပါတယ္ luရယ္ luလဲသိသား ကိုယ္သေဘါက်တဲ့အရာေတြနဲ႔ရိွေနရင္ အရမ္းေပ်ာ္တယ္ဆိုတာ"

သူ႔ရဲ႕စကားနဲ႔တၿပိဳင္နက္ ကြၽန္ေတာ့ႏႈတ္ခမ္းဖ်ါးတဖက္စြန္း ေကာ့တက္သြားတာေတာ့ သူျမင္ႏိုင္မယ္မထင္..

သူ႔စကားနဲ႔သူေတာ့လံုမည္ေပာ့...
ကြၽန္ေတာ္ကသာ အရမ္းသံသယမ်ားတဲ့သူဆိုေတာ့ ကိုယ့္အပူကဳိယ္႐ွာေနမိသလိုျဖစ္ရသည္...
ဒါေတြက သိပ္ခ်စ္လို႔ဆိုတာ သူသိႏိုင္ပါ့မလား...

"မွန္းစမ္း ကိုယ့္PhDေက်ာင္းသားႀကီးေရာ စာေတြျကိဳးစားေန႐ွာတာေပါ့ မ်က္ႏွာေလးေတာင္ႏြမ္းေနတာပဲ"

ကြၽန္ေတာ့မ်က္ႏွာကို သူ႔လက္ဖဝါးနွစ္ဖက္ျကားညႇပ္ရင္း ဘယ္ညာရမ္းကာ ႏႈတ္ခမ္းစူ၍ၾကည့္ေနေလေတာ့ ေစာေစာကမၾကည္သည့္ စိတ္ေတြသည္ ၾကည္ႏူးစျပဳလာသည္...

Let Him Know! >>HHWhere stories live. Discover now