"Oppa ျပန္လာေသးတယ္ေနာ္...."
"Miyanaè Haemi ya... ကိုယ္မင္းဘက္ကို မၾကည့္ေပးမိသလို ျဖစ္သြားတယ္..."
"ဘယ္တတ္ႏိုင္မလဲ oppaရယ္....Haemiကေနာက္မွေပၚလာတဲ့သူပဲ....သံေယာဇဥ္ဆိုတာ ျဖတ္ဖို႔မွမလြယ္တာ...Haemiနားလည္ပါတယ္..."
"အားနာတယ္...အဲဒီစကားထက္ပိုၿပီး ကိုယ္ေျပာစရာမရိွေအာင္ပါပဲကြယ္..."
"အဲဒီလိုႀကီးမေျပာပါနဲ႔လား oppaရယ္....oppaကထားသြားေတာ့မလို ခံစားေနရတယ္.."
"Haemiရယ္...အ႐ူးမေလးက်ေနတာပဲ"
သူ..ကြၽန္မဆံပင္ေတြကို ဖြကာဆိုေလေတာ့....မ်က္ေစာင္းမပီသတဲ့ မ်က္ေစာင္းေလးနဲ႔ တုန္႔ျပန္မိတယ္....ေအာ္ သူသိပ္ခ်စ္ခဲ့ရသူကို အ႐ူးတပိုင္းစိတ္ပူခဲ့ရတာပဲ....ဆံပင္ပံုစံက မေသမသပ္ပြထေနသလို အက်ႌေကာ္လံကလဲ ေခါက္ခ်ိဳးမညီ...
သူ႔ဆံပင္ေတြကို ေသခ်ာေလးသပ္ေပးရင္း... ေကာ္လာကိုလဲ ေသေသသပ္သပ္ေလးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးလိုက္တယ္...သူ႔ႏႈတ္ခမ္းဆီ အၾကည့္ေရာက္သြားေတာ့....မိန္းကေလးတန္မဲ့ အနမ္းတခုကို အစျပဳခ်င္လာတယ္....
"Haemiကိုယ္ပင္ပန္းေနလို႔...သြားနားလိုက္ဦးမယ္.."
သြားျပန္ၿပီ...ကြၽန္မရဲ႕အ႐ွက္သိကၡာ...ဒါဟာပထမဆံုးအႀကိမ္မဟုတ္ေတာ့.... ဒါနဲ႔ဆို ကြၽန္မအနမ္းကို သူမသိသလို ေ႐ွာင္ဖယ္သြားတာ သံုးႀကိမ္ရိွၿပီ....ကြၽန္မကို ခ်စ္ႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားမယ္ဆိုၿပီး... ဘာမွမဟုတ္တဲ့ အနမ္းေလးကိုေတာင္ မတုန္႔ျပန္ေပးႏိုင္ဘူးလား oppaရယ္....
သူ...ကြၽန္မဆီမွာ တြယ္ၿငိေနတယ္ဆိုတဲ့အခ်က္က....@OnlyHun ဆိုတဲ့ accေလးတခုေၾကာင့္ဆိုတာ..နားလည္ပါတယ္....ဒါေၾကာင့္ အျမဲတန္းအျပစ္ရိွသလို ခံစားေနရေပမယ့္....သူကြၽန္မေဘးနားမွာ ရိွေနဖို႔ဆိုရင္....ဘယ္အရာမဆို လုပ္ဖို႔အဆင္သင့္ရိွေနတတ္တာ...ကြၽန္မကိုယ္တြင္းမွာ ကိန္းေအာင္းေနတဲ့ ဥာဏ္ဆိုးေတြ....
******************************
ကြၽန္ေတာ္ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ.....မျပတ္သားတဲ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မေက်မခ်မ္းျဖစ္ေနမိတယ္...
သူမက သူ႔အေပၚသိပ္ေကာင္းပါသည္....Luနဲ႔ ျပႆနာေတြတက္တုန္းကလဲ....သူမက ေဘးကေနအားေပးေဖာ္ရခဲ့သည္...သူမေၾကာင့္ စိတ္လက္ေပါ့ပါးမႈေတြရရိွခဲ့သည္...ႏွစ္႐ွည္လမ်ား ေပါင္းသင္းလာတဲ့ ေဘာ္ဒါရင္းေတြလိုခံစားရသည္... ဒါေတြအားလံုးထက္ သူမကို ခ်စ္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါမည္ဟု စိတ္ပိုင္းျဖတ္မိတဲ့ တခုတည္းေသာအခ်က္က....
YOU ARE READING
Let Him Know! >>HH
Fanfictionသိပ္ကိုအတၱႀကီးတဲ့လူလို႔ထင္ႏိုင္ပါတယ္.... ငါ့အခ်စ္ေတြကသူမ်ားနဲ႔မတူလို႔တကယ္ခ်စ္တာမဟုတ္ဘူးလို႔ထင္ေနလား...... ေပးဆပ္ျခင္းခ်င္းတူရင္ေတာင္ငါ့အခ်စ္ကသူမ်ားနဲ႔မတူတဲ့ေပးဆပ္ျခင္း..... အသြားအျပန္ဆိုတာရိွတယ္မလား....