Hun's pov,
"မင္းတို႔သိၿပီးၾကၿပီလား ငါတို႔companyက girl groupအသစ္ကို debutေပးေတာ့မွာဆိုပဲ... ေနာက္ႏွစ္လေလာက္ေနရင္လို႔္ေျပာတယ္"
"ဟုတ္လား...အဖြဲ႔နာမည္က ဘာတဲ့လဲ"
"POP5 တဲ့ hoobaeေလးေတြက ႐ွယ္လန္းဆိုပဲ...''
ကားေပၚမွာ ကြၽက္ကြၽက္ညံေနၾကတဲ့ အသံေတြ....
ဘယ္သူရိွမလဲ baek hyungနဲ႔ ႏွစ္ေယာက္မရိွတဲ့အခ်စ္ေတာ္ မန္ေနဂ်ာႀကီး jinwoo hyung.....
ဝင္ေရာက္ေဝဖန္ေလကန္ေနတာ chanyeol hyungနဲ႔ အေမာင္leaderႀကီး kim suho......
ထံုးစံအတိုင္း kyungsoo hyungက သူတို႔ကိုၾကည့္ၿပီး မိန္႔မိန္႔ႀကီးျပံဳးလို႔.....
"Hyungတို႔ဗ်ာ မပင္ပန္းၾကဘူးလား အခုမွscheduleတခုၿပီးလို႔နားေအးမလားမွတ္ပါတယ္ ေကာင္မေလးတဖြဲ႔အေၾကာင္းေလပစ္ေနတာ မသိရင္မိန္းမမျမင္ဘူးတဲ့အတိုင္း.....Fanေတြအတြက္ ရင္ေလးတယ္"
ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ အငယ္ဆံုးေလး....
ဒါေပမယ္လို႔ေပါ့ေနာ္ ကေလးကေလးဆိုၿပီး အကုန္လံုးက ဖူးဖူးမႈတ္ထား အလိုလိုက္ထားေတာ့ ဗိုလ္ေတာ့က်တယ္.....😅အဲဒာေျကာင့္လားမသိ ကြၽန္ေတာ့ကိုဆို fanေတြက အေခ်ကိုယ္ေတာ္ဆိုပဲ....😥
တကယ္က ကြၽန္ေတာ့္ေလာက္ သြက္လက္ၿပီး aegyoေတြ အမ်ားႀကီးပိုင္ဆိုင္ထားသည္႔ ခ်စ္စရာအေကာင္းဆံုး maknaeမ်ိဳး ကမၻာေပၚတြင္ ႏွစ္ေယာက္မရိွႏိုင္ပါ....😌
"yrr...ငဟြန္း မင္းက ဖုန္းမဆက္တိုင္း ငါတို႔ကို လာမမဲနဲ႔...ေျပာရေသးတယ္ သူကပဲ fanေတြအတြက္ ရင္ေလးတယ္တဲ့.....ဟုတ္မွာ single လူပ်ိဳႏုႏုထြတ္ထြတ္ေလးဆိုေတာ့...''
"ဘာလဲ....လူပ်ိဳေလးမဟုတ္ဘူးဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္က အအိုႀကီးမို႔လား.....singleမလုပ္ႏိုင္ေတာ့တဲ့ အေၾကာင္းအရင္းကေတာ့ hyungတို႔လို ေဂၚမစြံေတြကို႐ွင္းျပလဲ အာေပါက္တာပဲ အဖတ္တင္မယ္..နားလည္မယ္မထင္ပါဘူး...''
Oh sehunတို႔ဝသီအတိုင္း အားရပါးရ ႏွိမ္ပစ္လိုက္မိျပန္သည္.....ဒီ hyungေတြ တကယ္ကိုပဲ ဝမ္းနည္းေအာင္ လာအစေဖာ္ျပန္သည္...
Xiao Luhan မင္းတကယ္ပဲ ကိုယ့္ကို ပစ္ထားရက္တယ္ေနာ္.....ေလးရက္ႀကီးမ်ားေတာင္ ရိွေနၿပီဆိုတာ...သတိရေသးရဲ႕လား...
YOU ARE READING
Let Him Know! >>HH
Fanfictionသိပ္ကိုအတၱႀကီးတဲ့လူလို႔ထင္ႏိုင္ပါတယ္.... ငါ့အခ်စ္ေတြကသူမ်ားနဲ႔မတူလို႔တကယ္ခ်စ္တာမဟုတ္ဘူးလို႔ထင္ေနလား...... ေပးဆပ္ျခင္းခ်င္းတူရင္ေတာင္ငါ့အခ်စ္ကသူမ်ားနဲ႔မတူတဲ့ေပးဆပ္ျခင္း..... အသြားအျပန္ဆိုတာရိွတယ္မလား....