15

4.3K 275 38
                                    

ၾကမ္းျပင္မွာ တင္ပ်ဥ္ထိုင္ေနေသာ ကြၽန္ေတာ့အား ေမးဖ်ားေလးမွပင့္ကာ ေမာ့ေစ၍ ရီေဝေဝစိုက္ၾကည့္လာေသာသူ........

ဆိုဖာေပၚမွာ လွဲေနရင္းကပင္ ေခါင္းေလးပဲေထာင္လာကာ ကြၽန္ေတာ့ လည္ဂုတ္ကို ႏိွမ့္ေစ၍ သူ႔ရဲ႕ ၿပီးျပည့္စံုသည္ထက္ပိုေသာ မ်က္ႏွာေခ်ာေခ်ာက နီးကပ္လာသည့္အခါ....

မ်က္ဝန္းမ်ားကို အသာမိွတ္ခ် ကိုယ့္ရင္ခုန္သံေတြကို တြက္ခ်က္ရင္း ခိုနားလာမည့္ ႏႈတ္ခမ္းမ်ားကို ေစာင့္စားေနလိုက္သည္.....ဒုတ္ တခ်က္...ဒုတ္ ႏွစ္ခ်က္....ဒုတ္...

ဟင္....

ေမ်ွာ္လင့္ထားေသာ အနမ္းဖြဖြက ေရာက္မလာ၍ မ်က္ဝန္းးမ်ားကို ဖ်တ္ခနဲဖြင့္ၾကည့္မည္ ျပင္ေသာ္......လမ္းတဝက္တြင္ပင္ မ်က္ခြံမို့မို့အစံုက ႏႈတ္ခမ္းလႊာမ်ားျဖင့္ ဖိကပ္ခံလိုက္ရေလသည္....

ေယာက်ာ္းတန္မဲ့ သြယ္လ်ေနေပမယ့္ မိန္းမလဲမဆန္ေသာ....ေသြးေၾကာစိမ္းေလးမ်ား ယွက္သြယ္ေနသည္႕ လက္ႏွစ္စံု ၾကားမွာ ကြၽန္ေတာ့္မ်က္နွာမွာ ခပ္ငယ္ငယ္သာ....

.ပါးျပင္အႏွံ႔ သူ႔လက္မေလးမ်ားျဖင့္ ပြတ္သပ္မႈကိုခံစားရေနသလို.....

မ်က္ခြံေတြဆီတဖန္ မ်က္ေတာင္႐ွည္႐ွည္ေတြဆီ တဖန္ သြယ္တန္းေနေသာ မ်က္ခံုးမ်ားဆီ တဖန္ လူးလာပ်ံသန္းေနေသာ အနမ္းဖြဖြမ်ားကို စိတ္အာ႐ဳံမႇမက ႏွလံုးသားရဲ့ အနက္ရိႇင္းဆုံးေနရာမႇေန၍ ထိေတြ႔ခံစားေနရသည္....

အက်ိုးဆက္ေျကာင့္..... ကိုယ့္ဘာသာ ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းသားကို အသာဖိကိုက္ထားမိသည္မွာ သူ႔လက္ေခ်ာင္းမ်ားျဖင့္ ပြတ္သပ္ျမႇဳဆြယ္လာမွ သတိထားမိေခ်၏.....

ေမွးမိွတ္ထားေသာ မ်က္ဝန္းအစံုဆီမွ အနမ္းမ်ား ျပတ္ေတာက္သြားသည့္အခါ....

အနားရသြားေသာ မ်က္ဝန္းအစံုကို အသာအယာဖြင့္၍ ၾကည့္မိသည္......

သူ႔ရဲ႕ စူးရဲတဲ့ အၾကည့္အစံုကို ခံႏိုင္ရည္မရိွဘူးဆိုတာ Hun သိမွ သိေလရဲ႕လား.......

ကြၽန္ေတာ့္မ်က္ဝန္းတဆံုးထိထိုးေဖာက္ကာ သူ႐ွာေဖြေနသည္မွာ ဘယ္အရာမ်ားပါလိမ့္......အခ်စ္လား.....

Let Him Know! >>HHWhere stories live. Discover now