12....

2.9K 298 34
                                    

ျမဴးႂကြႂကြသံစဥ္​​ေတြၾကားမွာ....တိမ္​း​ေမာယစ္​မူးစြာ ကခုန္​​ေပ်ာ္​ျမဴး​ေနၾကတ​ဲ့.....လႈပ္​ရြ လႈပ္​ရြ လူအုပ္​ႀကီးကို အ​ေပၚဆံုးထပ္​ခိုးရိွ ဘား​ေကာင္​တာတခုက​ေန စိတ္​ပ်က္​လက္​ပ်က္​ ထိုင္​ၾကည္​့ရင္​း.......​ေတာက္​ခတ္​သံတခ်က္​ျပဳမိသည္​....

"​ေတာက္​....ဒီ​ေကာင္​ kim jong in ခုထက္​ထိ​ေရာက္​မလာ​ေသးဘူး...."

Clubတခု....ဟုတ္​သည္​ ကြၽန္​​ေတာ္​သည္​ ဒီလိုအရာမ်ိဳး​ေတြႏွင္​့ အကြၽမ္​းတဝင္​မရိွလွ....အဲဒါဆို clubဆိုတာမ်ိဳး​ေတြကို အခုမွ​ေရာက္​ဖူးျခင္​းလား....ဒီလို​ေတာ့လဲမဟုတ္​.....အထက္​တန္​း​ေက်ာင္​းသားအရြယ္​တုန္​းက သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ ဇြတ္​အတင္​းဆြဲ​ေခၚ၍​ေရာ..... အ​ေပါင္​းအသင္​း​ေၾကာင္​့ပါ သံုး​ေလးခါ​ေရာက္​ဖူးခဲ့သည္​.....

ကြဲျပား​ေနတာတခုက ကြၽန္​​ေတာ္​​ေရာက္​ဖူးခဲ့တဲ့ clubဆိုတာ....​ေက်ာင္​းသားလူငယ္​​ေလးမ်ားသာ အသြားမ်ား​ေသာ.....ခင္​မင္​ရင္​းႏွီးသူ​ေတြသာ အ​ေတြ႔ရမ်ား​ေသာ ႐ိုး႐ိုးစိတ္​အပန္​း​ေျဖကၾကရံု club​ေသး​ေသးငယ္​ငယ္​သာ.....

ယခု.....အ​ေတြ႔အၾကံဳမ်ားလွပါသည္​.....သူတာဝန္​ယူမည္​ဆိုကာ....Kim jong inဆိုသည္​့ အႏွီလူသား ခ်ိန္​းဆိုလိုက္​သည္​့ clubကား....ကြၽန္​​ေတာ္​​ေရာက္​ဖူးတဲ့ club​ေပါက္​စန​ေလးႏွင္​့ဆိုလ်ွင္​ ဖြဲႏွင္​့ဆန္​ကြဲပင္​​ေျပာရမည္​......​ေျပာင္​လက္​​ေန​ေသာ dance floor​ေပၚမွာ အဆင္​့အတန္​းမရိွစြာ ရိွသမ်ွအကုန္​လႈပ္​၍ ပြတ္​သီးပြတ္​သပ္​ျဖင္​့ကခုန္​​ေနၾက​ေသာ အထက္​တန္​းလႊာမွ သားသမီးမ်ား......​ေရာင္​စံုမီးဆလိုက္​မ်ားၾကားမွ တခ်က္​တခ်က္​ျမင္​လိုက္​ရ​ေသာ ျမင္​ကြင္​းတခ်ိဳ႕ကို....မၾကည္​့ရဲသူကပင္​ ​​ေခါင္​းအသာယမ္​း၍ဖယ္​ခြာ​ေပးရ​ေပ​ေတာ့သည္​....

​ေစာင္​့ရင္​း....​ေစာင္​့ရင္​း ​ေဒါသက လွည္​့ပတ္​​ေန​ေသာ နာရီလက္​တံမ်ားႏွင္​့အၿပိဳင္​ အရိွန္​ရ​ေနၿပီ...အစကတည္​းက ၾကည္​့မရ​ေသာ ဓာတ္​ခံကပါလာ​ေပရာ သ​ေကာင္​့သား​ေရာက္​လ်ွင္​ ​ေကာင္​း​ေကာင္​း​ေဆာ္​ပ​ေလာ္​တီးပစ္​မည္​ဟု ၾကံဳးဝါးထားမိသည္​......

Let Him Know! >>HHWhere stories live. Discover now