3....

3.3K 308 3
                                    

Hun's pov,
ဒီေန႔ကုမၸဏီက modelတေယာက္နဲ႔magazine coverတခု႐ိုက္ဖို႔ရာ Shooting တစ္ခု....

ဒီတခါ႐ိုက္ရမွာကို...စိတ္ထဲမွာတမ်ိဳးျဖစ္ေနမိသလို camera man ကိုလဲဒီေန႔မွေသာက္ျမင္ပိုကတ္ေနမိသည္...

႐ိုက္ရမွာက bed scencesတခ်ိဳ႕ေတြပါေသး back hugကေတာ့ထားပါဗ်ာစံုတြဲ႐ိုက္ရတာပဲ ကြၽန္ေတာ္နားလည္ေပးႏိုင္သည္....

အခုေတာ့ ၾကယ္သီးေလးလံုးလိုက္ထိျဖဳတ္ခိုင္းထားတဲ့ ကြၽန္ေတာ့ရင္ခြင္ထဲကို modelမမက ဇြတ္ကိုတိုးဝင္ေနတာပါ...

မသိမသာတြန္းေတာ့ camera menေတြက

"Oh sehunssi နည္းနည္းေလာက္ဖက္ထားမယ္ ဟုတ္ၿပီထပ္ကပ္လိုက္ပါဦး"

တေန႔လံုး တိုးလိုက္ပါ ကပ္ထားမယ္ ဒါေတြပဲၾကားေနရသည္...ကြၽန္ေတာ္ဒီတခါshootingကိုေတာ္ေတာ္စိတ္ပ်က္စိတ္ကုန္မိသည္......

Breakေပးေတာ့.....နည္းနည္းမ်ားလန္းသြားမလားဆိုကာ toiletသို႔ဝင္၍ လက္ေဆးကာ ငိုင္ေနမိသည္....

ဒီေန႔ scheduleသည္ hyungေတြလဲမပါ တစ္ေယာက္တည္းျဖစ္ေလရာ ေနရထိုင္ရ မသက္သာသလိုလိုလဲ ျဖစ္ေနမိသည္....

မွန္မွာေပၚေနသည့္ ကိုယ့္မ်က္ႏွာကို ေစ့ေစ့ၾကည့္ၿပီး ေနာက္က်န္မယ့္ တစ္sectionကို ေတြးကာလဲ ရင္ေမာေနမိသည္....

"Arrrrrrr....duguyrrrr..."

ဟိုဘက္toiletမွေအာ္သံနဲ႔အတူတူ
႐ုတ္တရက္ မွန္ထဲကေန တံခါးေ႐ွ႕ကျဖတ္ေျပးသြားတဲ့ အရိပ္တခုကိုေတြ႔လိုက္မိသည္....

ခဏၾကာေတာ့ staffေတြအေျပးအလႊားနဲ႔ ဝ႐ုန္းသုန္းကားျဖစ္လာျကသည္...... ကြၽန္ေတာ္လဲ toiletအေပါက္ဝကပဲဘာေတြျဖစ္ေနလဲေစာင့္ၾကည့္ေနမိသည္..

တေအာင့္ေလာက္လဲျကာေသာ္ ေခါင္းမွေျခအဆံုးအနီေရာင္အရည္ေတြ ကြၽန္ေတာ္ထင္တာေတာ့ အိမ္သုတ္ေဆးေတြထင္ရဲ့...အနံ႔ကရေနလို႔ေလ..ဆံပင္ေတြမွလဲ အနီေရာင္ေဆးေတြ တစက္စက္က်ေနကာ မ်က္လံုးေတြကေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္ေနေသာ modelကို ေတြ႕လိုက္ရေတာ့ အံ့ျသ သြားရသည္..

ေဘးကstaffေတြကလဲ ကြၽန္ေတာ့ကိုျမင္ေတာ့ လန္႔သလိုလို အထူးအဆန္းလိုလိုနဲ႔ ေက်ာ္သြားတာေတာင္လည္ျပန္အထိၾကည့္သြားၾကေလရဲ႕.....

Let Him Know! >>HHWhere stories live. Discover now