Thinking About Ways of Revenge
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ဆင္ဝင္ေအာက္မွာ ကားအနက္ကေလးတစင္း ၿငိမ့္ခနဲထိုးရပ္အၿပီး...... အသြားတုန္းက မ်က္ႏွာႏုႏုေလးနဲ႔ဆန္႔က်င္ဘက္.... မာထန္ထန္မ်က္ႏွာထားနဲ႔ ေကာင္ေလးတေယာက္ဟာ အလ်င္စလိုဆင္းလာၿပီး အိမ္ေပၚကို ဝုန္းဒိုင္းအသံမ်ားႏွင့္အတူ တက္သြားခဲ့သည္..."သားေလး..ဘယ္လိုျဖစ္လာတာလဲ...သူ႔ကိစၥအဆင္မေျပခဲ့ဘူးလား"
driverဦးေလးလဲ ေခါင္းတယမ္းယမ္းနဲ႔ပဲ အေျဖေပးႏိုင္ေတာ့သည္...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lu's pov,
အခန္းထဲေရာက္တာနဲ႔ ဝုန္းဒိုင္းက်ဲေပါက္ကြဲလိုက္ဖို႔ စိတ္ကူးေပမယ့္.....လက္ေတြကတုန္ေနသည္ေၾကာင့္ ဘာမွပင္ကိုင္လို႔မရ....ေနာက္ဆက္တြဲအေနနဲ႔ စိတ္ကတိုလာသည္....အေရးအေၾကာင္းဆို သည္ေသာက္လက္က တုန္လာၿပီ....
လက္သီးကို တင္းတင္းဆုပ္ၿပီး.... အေ႐ွ႕ေလ်ွာက္ အေနာက္ေလ်ွာက္လုပ္ေနသည္မွာ ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္မွန္းပင္မသိေတာ့....
ေဒါသေၾကာင့္ ႏွလံုးခုန္သံကမၿငိမ္ ထိန္းထားလ်ွက္နဲ႔ေတာင္ ဇြတ္အတင္းခုန္ေနသည္မွာ ကိုယ့္ဘာသာကိုေတာင္ျပန္ၾကားေနရသည္..
သည္အသံၾကားရင္ျဖင့္ အသံုးမက်တဲ့ လက္ကပိုတုန္လာၿပီ....
ေတာ္ေတာ္ကို အသံုးမက်တဲ့လက္ တခ်က္ေလာက္ေတာင္ အဲဒီေကာင္မ်က္ခြက္ကို မထိုးႏိုင္ခဲ့....
မရဘူး....ဒီအတိုင္း ဒီေလာက္ကေလးနဲ႔ေတာ့ ၿပီးမသြားႏိုင္...
ငါ့မွာေတာ့ ခ်စ္လိုက္ရတာ တဘဝလံုးေတာင္ ေပးခဲ့ရသည္အထိ...ဘာတဲ့ စိတ္ကုန္ခ်င္ေနၿပီ....
ငါလဲ အခုမင္းကို စိတ္ကုန္တာရဲ႕ တဖက္ကမ္းခပ္ ေသာက္ရမ္းမုန္းတာကို ေရာက္ေနပါၿပီ....
ကိုယ့္ကိုယ္ကို ပိုမုန္းတယ္ မင္းလိုေကာင္မ်ိဳးကို ႏွစ္႐ွည္လမ်ား ဘယ္လိုစိတ္နဲ႔ ျမတ္ႏိုးခဲ့ရလဲ.... မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးေစာင့္ၾကည့္ေနပါ... ငါ့အမုန္းေတြကို ခံႏိုင္ရည္ရိွဖို႔ ျပင္ဆင္ထားၾက....
luggageတခုထဲကို ဘီ႐ိုထဲက အဝတ္ေတြကို စနစ္တက်ထည့္လိုက္သည္...ေဒါသအေလ်ာက္ ျဖစ္သလိုမထည့္ခ်င္....ကြၽန္ေတာ့အဝတ္ေတြ အားလံုးကို မားကိုယ္တိုင္စနစ္တက်ေလ်ွာ္ဖြပ္ေပးထားတာမို႔..... ဘီ႐ိုေထာင့္က သူေပးခဲ့တဲ့ ႏွင္းဆီပန္းအေျခာက္ေတြထည့္ထားတဲ့ ဖန္ဘူးကိုျမင္ေတာ့ မ်က္ရည္ကအလိုလိုက်လာသည္....
YOU ARE READING
Let Him Know! >>HH
Fanfictionသိပ္ကိုအတၱႀကီးတဲ့လူလို႔ထင္ႏိုင္ပါတယ္.... ငါ့အခ်စ္ေတြကသူမ်ားနဲ႔မတူလို႔တကယ္ခ်စ္တာမဟုတ္ဘူးလို႔ထင္ေနလား...... ေပးဆပ္ျခင္းခ်င္းတူရင္ေတာင္ငါ့အခ်စ္ကသူမ်ားနဲ႔မတူတဲ့ေပးဆပ္ျခင္း..... အသြားအျပန္ဆိုတာရိွတယ္မလား....