4......

3.4K 317 3
                                    

Hun's pov:

"Luဒီေန႔dateရေအာင္..."

"Hunကအားလို႔လား"

"အင္း..အားပါတယ္ luရဲ႕ဘယ္သြားျကမလဲ"

📱🎵🎵🎵🎵🎵

ရုတ္တရက္ ဝင္လာေသာ ဖုန္းေၾကာင့္ Luက ခဏဆိုၿပီးအျပင္ထြက္သြားေလသည္....

တစ္ခုရိွသည္က Luနဲ့ ကြၽန္ေတာ္သည္ ခ်စ္သူေတြေပမယ့္ စည္းရိွသည္.. တေယာက္ရဲ႕ကိုယ္ေရးကိုယ္တာကို ဝင္မစြက္ဖက္ျကတတ္သည့္ စည္းေလးေတြထားသည္......

ထို႔ေၾကာင့္ ဘယ္လိုအေနအထားမ်ိဳးမဆို တစ္ေယါက္ဖုန္းေျပာလ်ွင္ တစ္ေယာက္ကေဝဖန္ျခင္းအလ်ဥ္းမရိွေပ.....

"Hun...မင္းအဲလိုေတာ့ fanေတြကိုမလုပ္သင့္ဘူးကြာ...ကိုယ္ေရးကိုယ္တာနဲ႔ အလုပ္ကိုခြဲျခားပါ"

"Luအခုဘယ္သူနဲ႔phေျပာလာတာလဲ jinwoo hyungနဲ႔မလား..."

"မဟုတ္ဘူး chanyeolနဲ႔....မင္းmanagerကိုစိတ္ဆိုးသြားတယ္ဆို အဲဒာ ့ေၾကာင့္အခုfansignကို မသြားဘူးဆို.."

ဟုတ္သည္... ကြၽန္ေတာ္ jinwoo hyungကို စိတ္ဆိုးေနသည္...သူဆြဲေပးတဲ့ scheduleကအရမ္းၾကပ္ေနလို႔ ကြၽန္ေတာ္ကနည္းနည္းျပင္ေပးဖို႔ေျပာမိသည္... ငါသာဆိုရင္ေလ ဘယ္လိုႀကိဳးစားလိုက္မွာေတြဘာေတြေလလာက်ယ္ေနလို႔ ခင္ဗ်ားပဲလုပ္ဗ်ာဆိုၿပီးထားခဲ့လိုက္ျခင္းပင္.....အခုluကသိသြားတယ္ထင္ပါရဲ႕.....

"ဟုတ္တယ္ ကိုယ္မသြားေတာ့ဘူး ထားလိုက္lu သူ႔ဘာသာသူ တခါေလာက္ၾကည့္လုပ္ပေစ"

"Hunမင္းသူ႔ကိုဘယ္ေလာက္စိတ္ဆိုးဆိုး မင္းfanေတြကိုေတာ့ငဲ့သင့္တယ္ မထင္ဘူးလား.....သူတို႔ မင္းကို ေတြ႔ရဖို႔ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ေစာင့္ေန႐ွာမလဲ သူတို႔ဒီပြဲကိုလာဖို႔အတြက္ စေတးလိုက္ရတဲ့အခ်ိန္ေတြ ဘယ္ေလာက္ရိွမယ္ ထင္သလဲ.. သူတို႔မိဘေတြနဲ႔ ဘယ္လိုအေပးအယူမ်ိဳးေတြလုပ္ၾကရမယ္လို႔ မင္းေတြးမိလား... လူၾကားသူၾကားထဲ တိုးေဝွ့ တက္နင္းတာခံရ တြန္းတာထိုးတာခံရနဲ႔ အိပ္ခ်ိန္ေရာက္ရင္ တကိုယ္လံုးနာက်င္ေနၾကရမယ္လို႔ မင္းစဥ္းစားၾကည့္ဖူးလား... ဒါေၾကာင့္မင္းအဲဒီပြဲကိုေရာက္ေအာင္သြားပါ သူတို႔ခ်စ္တဲ့သ ူေမ်ွာ္ေနတဲ့သူေရာက္မလာတဲ့အခါ ခံစားၾကရမယ့္အျဖစ္ကို မင္းတေန႔ခံစားဖူးရင္ သိရမွာပါ"

Let Him Know! >>HHWhere stories live. Discover now