12.

1.8K 150 10
                                    

,,A ty máš koľko rokov Alex?" Pozrela som naňho. Vyzeral tak na 22.

"Uhm.." Pozrel sa na mňa. "Vie to." Povedal som mu. "175." Povedal vyhýbavo. Upíri neradi prezrádzali svoj vek.

,,Uhm" Pozrela som sa na nich.

"Tak poď." Vzal som Alexovi veci.

Nasledovala som ich až do auta.,,Môžem späť šoférovať ja? Cestou sem som pri tvojom pomalom šoférovaní skoro zaspala" Pozrela som na Erica.

"To vážne? Išiel som tak kvôli tebe." Prekrútil som očami a hodil jej kľúče. "Ale poškriab ho a zabijem ťa." Zavrčal som na ňu.

,,Woo.. Niekto by si mal nájsť babu" Chytila som kľúče a išla som si sadnúť za volant. Teraz len začne sranda.

"Veď tu jednu má, na čo druhú?" Pýtal sa nechápavo Alex.. Ten somár, nás chcel dať do kopy.

Zasmiala som sa.,,To aby som sa zbavila konkurencie" Žmurkla som na Erica.

"Myslel teba." Zasmial som sa. "Alex, pripútaj sa." Povedal som mu a sám sa pripútal.

,,Však ja viem. A preto by som sa mala zbaviť tvojho auta" Žmurkla som na Erica, ktorý má nepochopil a dupla som na plyn.

"Len to skús." Zavrčal zom na ňu.

,,Tak fajn" Mykla som ramenom a pridala som. Išla som ako zbesilá cez červenú a dokonca aj do zákrut.,,Wohoooo" Zakričala som a rehotala som sa.

"Eric, veď ona je stvorená pre teba." Smial sa Alex. Zavrčal som. "Aj keď si nie som istý, kto z vás je viac šialený, keďže obaja šoférujete rovnako.." Smial sa ďalej.

Pozrela som na Alexa a potom na Erica. Zasmiala som sa a pridala som ešte viac. Už sme smerovali k jeho domu kde som išla plnou rýchlosťou. Nech sa boja.

Išla poriadne rýchlo, no mne to bolo jedno, ak by sa niečo stalo, s Alexom jednoducho vyskočíme von.

,,Ja by som to zvládla a viem, že vy tiež.. Ale čo tvoje auto?" Pozrela som na Erica a zasmiala sa.

Rýchlo som nás dvoch prehodil a dupol na brzdu. Sedela na mieste spolujazca.

,,Hej.. Ja som chcela mať pekné finále!" Založila som si ruky.

"Ale nie s mojim autom. A teraz padajte, obaja." Povedal som a vystúpil von.

Vystúpila som.,,Pff" Odfrkla som si.

Došli sme domov a ja som dal Alexovi veci do jeho izby.

Ja som išla do izby.

Na obed som pripravil jedlo a prestrel stôl. "Obed!" Zakričal som, nech sem všetci prídu.

,,Nechcem!" Zakričala som z izby a ostala tam zatvorená.

Prekrútil som očami a doniesol jej to pred izbu. Zaklopal som. "Sierra, musíš jesť." Povedal som vážnym hlasom a otvoril dvere. Okrem mojej izby, nie je kľúč v žiadnych. Položil som jej tácku s jedlom na stôl a otočil sa k nej.

,,Inak čo?" Prekrútila som očami. Nebude ma nútiť jesť, keď nechcem.

"Ja ťa nútiť nebudem, to ty si ubližuješ." Povedal som a vyšiel z izby

,,Ďakujem!" Zakričala som naštvane a hodila som sa na posteľ.

Uchechtol som sa.

Ležala som na posteli a rozmýšľala som. Nemám náladu. A myslím, že som bez práce. Nie že by som nemala prachy, ale moja práca má baví.

Okolo šiestej večer som prišiel k Sierrinej izbe a zaklopal som.

,,Áno?" Zakričala som.

"S Alexom ideme do baru.. Veď vieš, večera a tak. Chceš ísť s nami?" Opýtal som sa jej.

,,Nie" Odpovedala som pohodovo.,,Ja tu zostanem so Ciscom"

"Fajn. No mohla by si niekoho zabiť, ale keď nechceš...." Potichu som sa zasmial.

Okamžite som vstala a otvorila dvere.,,Áno?" Rozžiarili sa mi očká.

"Tak čo? Ideš?" Usmial som sa na ňu.

,,Že váhaš" Buchla som mu do ramena a vyšla som von.

"Ideme do baru, vážne chceš ísť v tomto?" Opýtal som sa jej.

,,A? Piť ani tancovať nebudem. Idem tam len niekoho zabiť" Usmiala som sa.

"Lenže tam, kam ideme, ťa takto nepustia.." Pokrútil som hlavou a za ruku ju ťahal k nej do izby. Zo skrine som jej vybral čierne upnuté šaty s tenkými ramienkami, dlhé asi tak do polovice stehien. "Obleč si toto. Takto za tebou do uličky pôjdu dobrovoľne." Uškrnul som sa a podal jej šaty.

Prevrátila som očami a schmatla som šaty a išla som sa prezliecť.

Odišiel som z jej izby preč.

Vyšla som von už prezlečená a išla som za ním.,,Inak ten Alex je fakt na zjedenie" Usmiala som sa a zahryzla som si do pery.

"Váž slová. Ublížiš mu a ja ublížim tebe." Zavrčal som na ňu a prezrel si ju. Vyzerala fakt dobre.

,,Prosím ťa. Takému zlatíčku by som neublížila" Žmurkla som naňho.

Zavrčal som na ňu.

Zasmiala som sa.

Bad Romance [DOKONČENÉ] ✔ Where stories live. Discover now