13.

1.7K 143 4
                                    

Prišili sme do baru. "Idem si niekoho nájsť." Uškrnul sa Alex a odišiel. Zasmial som sa a svoj pohľad presunul na Sierru.

Zamkla som pery.,,Áno?" Opätovala som mu pohľad.

"Pôjdeš si so mnou zatancovať?" Pristúpil som k nej a chytil ju za boky. Usmial som sa na ňu.

Vyvalila som naňho oči.,,Prečo nie?" Usmiala som sa a ruky som mu obmotala okolo krku.

Pristúpil som k nej ešte bližšie a začali sme spolu tancovať, celý čas som jej pozeral do očí.

Pozerali sme sa jeden druhému do očí. Hrali slaďák. Už som to nevydržala a oprela som sa o jeho rameno a nechala som sa unášať hudbou.

Keď sa o mňa oprela, obmotal som si ruky okolo jej pása. V podstate som ju objímal.

Pesnička skončila a my sme išli od seba.,,Niesi zlý" Usmiala som sa naňho a išla som k baru.

Zasmial som sa. "Idem si niekoho nájsť aj ja. Dávaj si pozor a keby niečo, zavolaj ma." Pošepol som jej do ucha a predral som sa davom ľudí.

Usmiala som sa a išla som k baru.,,Čau fešák. Aký máš problém?" Sadla som si k jednému asi 30 ročnému urevanénu chlapovi, ktorý zapíjal svoj žiaľ.,,Žena ma opustila!" Odpovedal. Čuduje sa? Keď sa takto správa, kto by ho neopustil.,,Poď pomôžem ti odreagovať sa" Chytila som ho za ruku a ťahala ho za sebou. Vyšli sme do uličky, kde sa bozkával nejaky pár.,,Vypadnite!" Zakričala som na nich a namierila som na nich zbraňou. Okamžite sa zdekovali a ja som ju schovala. Muž na mňa vydesene pozeral.,,Sranda môže začať" Usmiala som sa do strany.

S nejakou babou sme vyšli do uličky. Pritlačil som ju k stene a nanič nečakal rovno som do nej zaryl svoje tesáky. V diaľke som počul Sierrin hlas. V duchu som sa zasmial.

Vytiahla som nožík.,,Chceš sa uhýbať?" Zasmiala som sa a on sa rozbehol preč. Bežala som za ním. Ten debil rozbil okno prvého auta, aby si otvoril a ušiel. Ale do pekla! To je Ericove auto! Vyvalila som oči. Pravdepodobne by som sa mala zdekovať aj ja. Eric nebude nadšený.

Počul som rozbitie skla. Rýchlo som sa za zvukom rozbehol. Ostal som stáť vedľa Sierry. Ten bastard mi rozbil okno na aute! Rýchlo som ho schmatol a ťahal naspäť do uličky. "Začneš ty, alebo ja?" Opýtal som sa Sierry a toho debila držal pod krkom.

,,Nechaj si ho" Vyvalila som oči a odstúpila od nich.

"Fajn!" Zasmial som sa. "Ak môžem.. Nie-niečo povedať, bol by-by som rad-radšej ak by zač-čala on-na." Vykoktal zo seba so strachom a ja som sa chladne zasmial. Hodil som pohľadom po Sierre. "Tak? Naozaj sa nechceš zapojiť?" Uškrnul som sa.

Zasmiala som sa.,,Och zlatko. Ja som horšia než on" Usmiala som sa a pristúpila som k nemu a nôž som mu priložila ku krku.,,Ja ti spôsobim utrpenie narozdiel od neho" Usmiala som sa na Erica.,,Stále to chceš?" Usmiala som sa na obeť.

Vyvalil oči. Zasmial som sa. "Už je neskoro. Ja ti ho podržím, nech ti znova neujde." Chladne som sa zasmial. Odlepil som ho od steny a bolestivo mu skrútil ruky za chrbtom počul som niečo prasknúť. Vykríkol. "Hup." Zasmial som sa a zakryl mu ústa, nech ho nieje až tak počuť.

Zasmiala som sa.,,To zabolelo, že?" Hrotom noža som mu prešla po hrudi až k jeho citlivej patrii.Zasmiala som sa. Krvácal od hora až dole a popritom kričal.

Jeho ruky som potiahol ešte viac, načo sa znova pokúsil vykríknuť.

,,Juj" Usmiala som sa na Erica.,,Nechceš trpieť, že nie?" Pozrela som naňho ako keď rozprávam so šteniatkom.

"Vážne? Ani k Ciscovi taká milá nie si." Zasmial som sa. Páčilo sa mi, ako sa k nemu správa.

Pozrela som na Erica a Zamračila som sa.,,K Veciam, ktoré mám rada niesom milá. Zvykaj si" Žmurkla som naňho.,,No čo povieš? Ukončíme tvoje trápenie?" Pozrela som na obeť.

"Tak teraz som sa urazil. K Ciscovi si milá, no nie až tak.. Ale.. Ku mne si odporná, takže ma máš rada? To je tak milé." Zasmial som sa.

,,Och. Niesi tak sprostý ako som si myslela.. Ale nie.. Sú aj výnimky" Žmurkla som naňho a jedným ťahom som podrezala našu obeť, ktorá z rachotom padla k zemi.

"Ale no ták.. Škoda tej krvi." Pokrútil som hlavou. "Telo potom spracú.. Vieš, majiteľ baru je upír.." Uškrnul som sa.

Prekrútila som očami.,,Sorry za to auto.. To nebolo v pláne" Pozrela som smerom k tomu autu.

"Hej no... Budem musieť ísť do servisu.. Tak poď, dáme si pohárik na našu prvú spoločnú vraždu." Zasmial som sa a otvoril jej dvere.

Vošla som dnu.,,Ale ja nepijem" Pozrela som naňho. Určite mu to je divné, keď som 'drsňáčka' ale je mi to fuk.

"Tak si môžeme dať ďžús, ja som upír, takže sa neopijem.." Povedal som a išiel som za ňou.

Sadli sme si k baru.,,Dávajú tu aj vodu? Džús tiež nepijem.. Hovorím.. Som na zdravom" Usmiala som sa naňho.

Pretočil som očami. "Minerálka môže byť?" Opýtal som sa jej.

,,No fajn.. To ešte nejak prežijem" Mykla som plecom.

Barman nám pred nás položil poháre s minerálkou.

Odpila som si. Hm.. Trápne ticho.

"Tak.. Je to trápne." Povedal som. "Uhm.. Keď si ešte žila s rodičmi, čím si chcela byť?" Opýtal som sa jej.

Neznášam túto otázku. Pozrela som naňho, ale musela som skloniť hlavu.,,Doktorka.. Chcela som pomáhať ľuďom aj som sa na to učila, preto mám aj úžasné zručnosti pomalého a bolestivého zabíjania.. Ja.. Robím presný opak" Vzdychla som si a zas som pozrela naňho.

"Vieš, v podstate pomáhaš. Len trocha inak. Tak nebuď smutná. Stále ňou byť môžeš. Len sa musíš znova prihlásiť do školy." Usmial som sa na ňu.

,,To asi nie" Zasmiala som sa.

"Keď nie, tak nie.." Zasmial som sa a napil sa vody.

Bad Romance [DOKONČENÉ] ✔ حيث تعيش القصص. اكتشف الآن