Na druhý deň ráno som sa prebudila a bola som v Ericovom objatí. Pozrela som naňho.,,Hmm.. Nebol si zlý" Usmiala som sa a vstala som z postele. Išla som sa okúpať a potom som sa obliekla a vrátila sa späť. Ja som skôr typ na jednu noc, ale záleží na tom s kým. Nič sa medzi nami nezmenilo. Aj tak ho raz zabijem.
"Na prekvapenie ani ty nie." Povedal som, keď vyšla z kúpeľne. Išiel som tam namieto nej ja a cestou jej dal jednu po zadku. Hm.. Aj tak ju raz celú vysajem..
Išla som do mojej pracovne a ozbrojila som sa. Vzala som si jednu pištol s nábojmi z dreva a jednu normálnu a samozrejme nožík. A tie ostatné veci, čo tam mám tiež.,,Keď vyjdeš zapni si ranné správy" Zakričala som mu a vyšla som von. Nechala som ho len tak v mojom dome.
Keď som vyšiel zo sprchy, zapol som telku a obliekol sa. Tričko som hodil do koša.. Hm.. Stálo to za to, takže si nesťažujem. Zapol som zvuk a sadol si pred telku.
'Dnes ráno sme našli Edwarda Donnava mŕtveho v jeho vlastnej spálni. Bol pripútaný a jeho telo bolo zohavené. Obrázky sú bohužiaľ neprístupné. Našla ho táto milá susedka -pani, čo hovoríte na to, čo si myslíte, že sa mu stalo?.,,Večer som ho počula kričať, a keď nie tak potom už len hmmkal, keď som ho ráno našla. Ja.. Všade bola krv" Tak to je všetko pre televíziu....'
Rozosmial som sa na celé kolo. Ten bastard dostal to, čo si zaslúžil.. Vypol som telku a išiel do kuchyne. Z toho čo som v nej našiel, som spravil čokoládovo jahodovú tortu.. Položil som to na stôl a vzal si pero a papier.
*Milá Sierra,
Bolo mi cťou, obchodovať s tebou.. A tá včerajšia noc..
Tu máš menší darček, ak chceš, zjedz ho, ak nie, vyhoď ho.. To je hlavne vďaka za to, že to bolo aj v telke.. Konečne ten bastard dostal to, čo si zaslúži...
S pozdravom
EricKeď som o niekoľko hodín došla domov hneď som sa unavená hodila na posteľ a zas som vliezla do sprchy. Obliekla som sa. Konečne tu henten nieje. Išla som do kuchyne. Zbadala som tam tortu. To ma chce otráviť? Došla som bližšie.
"Cisco! Som doma!" Zakričal som.
Som alergická na jahody. Asi som mu to mohla povedať. Ale aj tak milé od neho. Do pekla, ale minul mi jahody! Tie jahody som mala spraviť na.. Ou uuu.. Moc mu ďakujem.
Dal som mu jesť a išiel do obývačky.
Takže. On urobil jahodovú tortu? Musela som sa začať rehotať. Ja som mala urobiť jednej mojej vzdialenej rodine presne jahodovú tortu. Super. A keď je to otrávené. Nuž čo. Tortu som odložila do chladničky a zavolala sesternici s neviem akého kolena nech si po ňu príde lebo ju mám urobenú. Povedala, že sa za hodinu zastaví, čiže ja som spokojná. No čo? Aj nájomná vrahyňa môže mať nejaké iné práce. Predsa by ma potom podozrievali. Ale čo ma zarazilo bolo, keď som si našla na stole nejaký papier. Vzala som ho do ruky a čítala som.
Fajn.. Dnes idem pozrieť svojho kamaráta Alexa do nemocnice. Aj keď je to skôr môj nevlastný brat, no zhodli sme sa, že by bolo divné, nazývať sa tak. A ešte k tomu, ten idiot nevie šoférovať. A aj keď je upír, leží na nemocničej posteli.. Samozrejme v oddelení pre upírov.
To ako vážne? Zasmiala som sa a pokrčila som papier. Fakt krásne. Zahodila som to do koša. Bolo to pekné, ale ja jednoducho na takéto sladké rečičky niesom.
"Čau kamoš!" Zakričal som naňho od dverí a skočil mu na posteľ. Dobre som vedel, že tam má nohy, preto som s výskokom sadol presne na ne. "Au! Zbláznil si sa?!" Vykríkol a rýchlo ťahal nohy preč. Zasmial som sa. "Ja, nie.."
Konečne došla Amelia. Otvorila som jej dvere a pozvala som ju dnu so širokým úsmevom.,,Ahoj.. Torta je v chladničke" Zatvorila som za ňou dvere.,,Hm.. A ty neprídeš vlastne?" Pozrela na mňa.,,Oslavy nie sú pre mňa" Odpovedala som jej a presunuli sme sa do kuchyne.
"Tak, ako ide život?" Začal sa ma vypytovať. "Tak ako vždy.. Inak ten Edward, áno, vidím ti na tvári, že vieš presne o kom hovorím, je mŕtvy. Ďakovať nemusíš.." Uškrnul som sa.
,,Na!" Položila som jej tortu aj s tou formou na ktorej bola do ruky.,,Bež domov! Ja musím ešte niečo vybaviť" Usmiala som sa.,,Ďalšie torty?" Spýtala sa.,,Áno.. Je ich tak moc" Zasmiala som sa a vytlačila som ju z dverí. Som rada, že tú tortu spravil. Snáď ju neotrávil. Zabuchla som za ňou dvere a išla k môjmu mobilu. Našla som si asi 7 ponúk vrážd. Vzdychla som si.,,Torty" Prekrútila som očami.,,Budem musieť krájať ďalšie torty" Hodila som sa na posteľ. Niekedy sú dni kedy mi táto práca lezie na nervy. Ale sú aj dni kedy ma fakt baví. Tento je jeden kedy mi to fakt lezie na nervy.
Pri Alexovi som bol do konca návštevných hodín, potom som išiel domov.
,,Dnes sa mi nechce vraždiť" Zamrmlala som do vankúša. Táto práca ma raz zabije.
Bol som hladný a to poriadne. Preto som sa rozhodol navštíviť Sierru. Zaklopal som jej na dvere. Budem predsa za slušného.
,,Och! Dajte mi už všetci prosím pokoj!" Vstala som neochotne z postele a vzala si do ruky pre istotu pištoľ s drevenými nábojmi. Určite je to on. Otvorila som dvere a ako som ho zbadala namierila som naňho pištoľ.,,Čo tu chceš?!"
"Krv.." Zavrčal som a rýchlo ju pritlačil k stene. Zbraň som jej odhodil ďaleko preč a zabuchol za sebou dvere. Ruky som jej bolestivo držal nad hlavou a druhou rukou som jej zaklonil hlavu. Tesákmi som jej prešiel po odhalenom krku.. "Tak dlho som nič nejedol.." Povedal som chrapľavo a pozoroval jej krčnú tepnu. Dych mala prerývaný a srdce jej išlo zošalieť. Nemala žiadnu šancu. Držal som ju tak, že sa nemohla ani len pohnúť.
,,Prečo moju?" Spýtala som sa už vydesene. Do pekla s ním. Mala som hneď strieľať. Neznášam, keď som ja bezmocná.
"Vieš toho priveľa a si hneď poruke... A navyše.. Mám obrovskú chuť práve na teba." Zašepkal som jej do ucha a zahryzol sa jej do ucha. Zosilnel som svoj stisk a jej ruky stáčal možno až priveľmi silno. Tesákmi som jej prešiel po krku. Oblízol som si pery.
,,Fajn" Povedala som pohodovo a zatvorila som oči.
Výborne. Zahryzol som sa jej do krku.. Jej krv chutila výborne. Sladká a čerstvá.. Ponoril som do nej svoje tesáky ešte viac a pil ďalej.. Nič iné ma v tej chvíli nezaujímalo, no bol som stále v strehu.
Mala som pevne zatvorené oči a snažila som sa vydržať tú bolesť.
Perfektná.. Nikdy som nepil lepšiu krv.. Zahryzol som sa do nej ešte viac.
Sykla som bolesťou.
Bolelo ju to a mňa to pohnalo ešte viac. Chcel som jej krv..
,,Už dosť" Vzlykla som a natlačila som sa viac na stenu za mnou.
Zavrčal som, no vytiahol som z nej tesáky. Ihneď sa jej podlomili kolená a ja som ju zachytil. Prebehol som do jej spálne a položil ju na posteľ. Rukou som jej zotrel slzy.
Hlavu som si položila na posteľ. Stále som mala zatvorené oči.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Romance [DOKONČENÉ] ✔
FantasiaČo sa stane ak sa stretnú dve podobné ale najmä tiež rozličné osoby? Jeden je upír a druhá nájomná vrahyňa. Navzájom sa chcú zabiť. Ako to s nimi bude? Podarí sa to jednému z nich alebo spolu začnú vychádzať? Či je to len zábavka? Toto je najslušnej...