20.

1.7K 149 9
                                    

,,Nooo.. A to je tak zlé?" Zdvihla som obočie a pozrela na Alexa. Obaja na mňa vyvalili oči.,,Ja som sa len pýtala" Povedala som na obranu.

"Musíme odísť. A to hneď!" Postavil som sa, rýchlo obliekol a Alexa vyhodil za dvere.

Rýchlo som vstala a obliekla som sa.,,Kam chceš odísť?" Pozrela som na Erica.

"To je teraz jedno. Ale hlavne niekam ďaleko. On nás nájde všade."

,,Okej.. A keď by nás našiel.. Nemôžme ho jednoducho zabiť?" Zdvihla som obočie.

"To nejde. On nie je normálny upír. Nejde ho zabiť. Dá sa ho len zadržať a teraz utiekol." Prišiel som k nej.

,,Akoto, že ho nejde zabiť?! Každého ide nejak zabiť!" Zamračila som sa.

"Možno ide, no neviem spôsob. Sierra.." Chytil som ju za boky a pritiahol si ju k sebe.

,,Tak my na to prídeme" Usmiala som sa.

"Vážne?! Pretože ja som hľadal spôsob cez dvesto rokov!" Povedal som zúfalo a objal ju. Nechcem o ňu prísť.

,,Vtedy si nemal mňa" Pobozkala som ho.

"Veď to. Teraz ti ide kvôli mne o život." Zamrmlal som jej do krku.

Prevrátila som očami.,,Aspoň v našom vzťahu nebude nuda" Zachechtla som sa.

"A čo ak ti naozaj ublíži? Čo ak ťa kvôli mne naozaj zabije?!" Začal som panikáriť.

,,Čo ak.. Čo ak" Mrmlala som si.,,Žime v prítomnosti" Žmurkla som naňho.

Zasmial som sa.

,,No a teraz poď" Potiahla som ho za ruku.

Išiel som za ňou.

Nastúpili sme do jeho auta.

"Tak, máš predstavu kam pôjdeme?"

Pozrela som naňho, že niečo poviem, ale v tom som v okne zbadala Dereca.,,Kamže kam hrdličky?" Zasmial sa a otvoril mi dvere. Schmatol ma za ruku a vytiahol ma von.

Ihneď som bol pred ňou a odtrhol ju od neho. Postavil som ju za seba. "Čo chceš?!" Zvrieskol som po ňom.

,,Pomstu! Snáď si si nemyslel, že je koniec?" Zasmial sa Derec a ja som naňho len vražedne pozerala.,,A tiež si chcem trošku pochutnať na zdravej krvi" Žmurkol na mňa a ja som vyvalila oči. On ma akože sledoval?

"Ju z toho vynechaj!" Vykríkol som a zaťal päste.

,,Inak, čo? Čo urobíš? Prepáč, ale ona je môj cieľ. A je to len vďaka tebe! Vieš, že ma nemôžeš zastaviť. Som oveľa silnejší" Nechutne sa zasmial a ja som Erica chytila za ruku.

"Tak zabi mňa. Ale ju nechaj tak!" Zavrčal som naňho a Sierru potiahol viac k svojmu chrbtu.

,,Nie!" Skočila som do toho.,,Počul si dámu! Nie" Zachechtal sa Derec.

"Sierra." Povedal som pomedzi zuby.

,,Zabudni, že ťa nechám umrieť!" Zamračila som sa naňho.

"A ja nenechám teba!" Hodil som po nej vážny pohľad.

,,Nuž. Ty s tým už nič nespravíš. Ona umrie tak, či tak. Teba chcem nechať na žive, aby som ti mohol stále ubližovať" Usmial sa Derec a pozrel na Erica a mňa.

Zavrčal som naňho. "Ani sa k nej nepriblížiš!" Každé slovo som zreteľne vyslovil.

,,Zastav ma" Zaškeril sa Derec.

Dal som rýchlo bozk Sierre a rozbehol som sa za Derecom. Vrazil som mu do čeľuste až sa zapotácal a spadol na zem.

Derec naštvane vstal a zotrel si úst krv. Zamračil sa, ale aj sa usmieval.,,Ja som lepší než ty! Nedokážeš ma poraziť!" Zakričal a objavil sa pri mne. Okamžite som cúvla. Zozadu si ma pritlačil k jeho hrudi a zasmial sa.,,Nemáš proti mne ani len najmenšiu šancu" Usmial sa do strany.

Rýchlo som bol za ním a ruky mu rýchlo skrútil za chrbát. Pustil Sierru. "Bež! Zavolaj Alexovi! Bež!' Kričal som a snažil sa Dereca udržať.

Rýchlo som sa rozbehla a vytiahla som mobil. Našťastie s behom nemám problém, celý život som bežala pred policajtmi. Vytiahla som z vrecka mobil a vytáčala som Alexove číslo. Zdvihol.,,Alex. Potrebujeme pomoc. Eric a ja sme len pred domom, ale je tu Derec.. Prosím príď" Povedala som zúfalo.,,Hneď som tam" Ozvalo sa a zložil. Bežala som ešte nejaký čas, pokiaľ som skoro nevrazila do Alexa, ktorý sa objavil predomnou. Okamžite som odskočila dozadu.,,Preboha! Čo tu strašíš?" Vydýchla som si.,,Musíme pomôcť Ericovi. Je.. Je s Derecom" Povedala som zadýchane.

Mlátil som sa s Derecom a dúfal, že Sierra je s Alexom. Vyhrával. Bol oveľa silnejší než ja. "Tak vidíš, prehral si." Smial sa ako blázon a znova do mňa kopol.

,,Čo urobíme?" Spýtala som sa ho vydesene.,,Ja.. Mal by som sa o teba postarať a zaviesť ťa do bezpečia. Tak by to chcel Eric" Pozrel naokolo Alex.,,Čo? Zbláznil si sa? Musíme mu pomôcť! Derec ho zabije!" Zakričala som naštvane. Chytila som ho za golier košele a naštvane som ho pritiahla k sebe. Tvár mal hneď oproti mojej.,,Je mi jedno, čo chce Eric a aj to, čo chceš ty! Ak mu hneď nepomôžeš! Budem ti to vyčítať do konca života!" Zamračila som sa naňho.

Nemienil som sa vzdať tak rýchlo, preto som sa postavil a začal Derecovi opätovať to, čo mi urobil. Dával som do toho všetké roky utrpenia a bolesti, ktorú mi spôsoboval.

No a tak ma Alex vzal na ruky a bežal somnou späť za nimi. Ja som našťastie mala ešte jednu pištoľ s drevenými nábojmi a s tou som išla do boja. Položil ma na zem. A ja som namierila na Dereca. Obaja sa hneď prestali biť a pozreli na mňa. Len dúfam, že Eric nebude na Alexa naštvaný.

Keď som si všimol Sierru takmer som dostal infarkt! "Vypadni odtiaľ Sierra! Alex, sľúbil si, že ju dostaneš do bezpečia! Tak to aj sprav!" Kričal som z plného hrdla. No v tom sa tu objavil ešte jeden upír. Teda, upírka. "Ahoj. Spoznávaš ma?" Opýtala sa Alexa a rozbehla sa k nemu. Chcela ho zmlátiť. To bolo isté. "Dest!?" Neveriacky sa opýtal a držal ju, nech nikomu neublíži. "Áno, zlatko. Som Derecova sestra. A ty si ma iba sprosto využil!" Zjapala po ňom. "Ja teba?! To ty si utiekla!" Začali sa hádať ako starý manželia. No to by nebolo ono, ak by sa spolu nezačali biť.

So zdvihnutým obočím som. Sledovala situáciu. Všetci sme naše pohľady presmerovali na.. Dest? A Alexa.,,Super.. Som obklopená upírskymi blbcami" Vzdychla som si a v tom Derec a Eric pozreli na mňa. Alex a Dest boli zrejme moc zaneprázdnení.,,No čo? Je to tak!" Povedala som a strelila som do Dereca. Zas chytil guľku.

Bad Romance [DOKONČENÉ] ✔ Where stories live. Discover now