Usmial som sa. "Takže ostaneš tu?" Nesmelo som sa jej opýtal. "So mnou?" Šepol som do ticha.
Pozrela som naňho. Zdvihla som obočie.,,Čo myslíš?"
"U teba nie je nič isté.." Zasmial som sa.
,,Hej zostanem. Ale nemysli si, že kvôli tebe.. Taktiež s tebou býva ten roztomilý Alex" Žmurkla som naňho.
Zasmial som sa. "Vieš, on má svoj byt nad barom. Sem chodí len ak je kľud. A to nie je často." Uškrnul som sa.
,,Tak to, aby som sa nasťahovala k nemu" Vstala som z postele a navliekla si na seba len čierne šaty, ktoré boli hneď na kraji.
"Fajn, tak si choď!" Premiestnil som sa do svojej izby a obliekol sa.
,,Odprevadíš ma?" Došla som za ním už kompletne oblečená po chvíli.
Odfrkol som si. "Nemám čas, idem s Ciscom von." Pripínal som mu vodítko.
,,Fajn.. Tak sa uvidíme potom" Usmiala som sa.
Prekrútil som očami. "Poď Cisco." Išli sme hneď za ňou.
,,Paaa.. A bavte sa" Zamávala som im.
"Počkaj!" Zakričal som za ňou.
Otočila som sa.,,Áno?" Pozrela som naňho.
"Kľúče." Hodil som jej ich.
Chytila som ich a išla som teda za tým Alexom.
Išiel som so Ciscom do parku.
Zaklopala som mu na dvere.
Alex namiesto Erica
"Už letím!" Zakričal som a obliekol si boxerky, v ktorých som otvoril dvere.
,,Ahoj" Usmiala som sa.
"Jeej.. Sierra, čo ty tu? Vie o tom Eric? Keď nie, rovno sa otoč a choď, nestojím o pomalú a bolestivú smrť." Zasmial som sa.
Zasmiala som sa.,,Vie. Zdá sa byť trochu urazený, ale nemohla som inak"
"Wou.." Pustil som ju dnu.
,,No čo je ako sa máš?" Usmiala som sa naňho.
"Pohoda." Prišiel som do spálne. "Zlato, mala by si odísť. Mám tu návštevu. Povedal som nahej blondíne v mojej posteli. Vrátil som sa za Sierrou a obliekol si čierne tepláky. "Ty?" Opýtal som sa jej.
,,Toto je u teba bežné?" Zasmiala som sa a pozrela na blondínu. ,,Ja.. Žijem.. To je hlavné" Usmiala som sa.
"Uhmm... No pri Ericovi je to divné. Musí ťa mať fakt rád." Usmial som sa a blondínu capol po zadku, keď odchádzala.
Zdvihla som obočie a sledovala ako blondína odišla. Pozrela som na Alexa.
"No čo, som chlap." Mykol som plecami.
Prekrútila som očami.,,Čo robíš celé dni?" Spýtala som sa ho a sadla som si k nemu na gauč.
"Hmm... Nemyslím, že by si to chcela vedieť." Uškrnul som sa.
Zasmiala som sa.,,No povedz. Čudoval by si sa, čo som už zažila" Usmiala som sa.
On asi nevie, že som nájomná vrahyňa, čo?"Hm.. Tak mám takú súkromnú školu pre nájomných vrahov, tam sa venujem mojim študentom. Potom takýmto kráskam, tak obchodom... Hmm.... Je toho dosť.."
,,Škola pre nájomných vrahov? Že som tam nikdy nebola" Povzdychla som si a zachechtla sa.
"Jasné! Eric mi spomínal, že sa tým živíš." Zasmial som sa.
,,Och.. Takže to vieš.. Škoda" Povdzychla som si.
"Hm... Som dobre informovaný.. Viem dokonca o všetkých tvojich vraždách " Uškrnul som sa.
,,Ou.. To je už ako možné?" Pozrela som naňho zvedavo.
"Som najväčší distribútor nájomných vrahov." Mykol som pecami.
,,Začínaš sa mi páčiť" Zasmiala som sa.
"Tak to aby som sa ti rýchlo odpáčil. Eric si už toho vytrpel dosť. Nepotrebuje zradu aj z našej strany." Povedal som celkom vážne.
,,Len pokoj. Až moc sa ho bojíš" Prevrátila som očami.
"Ja sa bojím OŇHO. A v tom je rozdiel." Povedal som a skrčil čelo.
,,Fajn" Prevrátila som očami.,,Nemusíš byť tak nepriateľský!"
"Ja nie som nepriateľský. Len ho chránim. Ani len netušíš, čím všetkým si musel prejsť. Ak by si to vedela, určite by si sa chovala úplne inak.." Odpovedal som vyhýbavo.
,,No fajn, ale nemusíš brať všetko tak vážne" Nečakala som, že mi zrovna on zničí náladu.
"Tak prepáč. Čo sa týka jeho, som dosť obozretný." Povedal som popravde.
,,Všimla som si" Odvrkla som mu.
"Hm.. Čo chceš robiť?" Opýtal som sa jej.
Hm. Rozmýšľam, že sa vrátim k samovražde, ale to mu nepoviem.,,Neviem"
"Tak sa môžeme ísť prejsť. Typujem, že Eric išiel so Ciscom na prechádzku, takže ich môžeme ísť pohľadať." Uškrnul som sa.
,,Nemyslím, že by bol dvakrát nadšený" Vzdychla som si.
"Ja viem, ale rád ho provokujem. No v rámci medzí." Zasmial som sa.
,,To aj ja" Zasmiala som sa. To je vlastne aj dôvod prečo som došla za tebou. Usmiala som sa. A navyše som ťa chcela trochu spoznať"
"Tak sa oblečiem, môžeme ísť. A cestou sa môžeme niekde zastaviť po raňajky." Usmial som sa. Bola zlatá, ako moja malá sestrička. Asi nejko takto som ju videl.
Super.,,Potešila som sa" Konečne dobrý nápad. Keď si to tak vezmem. Nechcela by som s ním nič mať. Ale Erica jednoducho rada provokujem a navyše Alex je zlatý.,,Pripomínaš mi môjho staršieho brata" Usmiala som sa naňho.,,Správaš sa úplne ako ja a ako on. Až na pár výnimočných situácii"
"Uhmm.. Práve som myslel na to, že si ako moja malá sestrička. Toto je osud." Zasmial som sa vošiel do spálne, kde som sa rýchlo obliekol.
Tiež som sa zasmiala a usmievala som sa ako slniečko.,,Škoda, že môj brat umrel" Povdzychla som si, keď bol preč.,,Môžeme?" Spýtala som sa, keď vyšiel.
"Áno."
Usmiala som sa a vyrazili sme.
"Takže, čo si dáš?" Stáli sme pred fastfoodom.
,,Ja nejem fastfood. Jedine ak tu majú nejaký zdravý šalát" Usmiala som sa naňho.
"Hmm... Určite budú."
,,Super." Vošli sme dnu.,,Ty si nič nedáš?" Pozrela som naňho.
Uškrnul som sa. "Aj by som si dal, ale nemal by nás kto potom obslúžiť.."
Zasmiala som sa.,,Tak faaaajn"
Objednali sme si a so zdravým šalátom sme odišli do parku..
,,Vidíš ho niekde?" Spýtala som sa.
"Nie, ale cítim.. A cítim aj Cisca." Usmial som sa.
,,Tak poďme" Usmiala som sa a drgla doňho.
Eric späť za svoju rolu
Haádzal som Ciscovi palicu, keď som zacítil Sierru a Alexa.
ESTÁS LEYENDO
Bad Romance [DOKONČENÉ] ✔
FantasíaČo sa stane ak sa stretnú dve podobné ale najmä tiež rozličné osoby? Jeden je upír a druhá nájomná vrahyňa. Navzájom sa chcú zabiť. Ako to s nimi bude? Podarí sa to jednému z nich alebo spolu začnú vychádzať? Či je to len zábavka? Toto je najslušnej...