,,Čo to zas robíš?" Zamračila som sa.,,Už som ti povedala nerob to.. Ja ľuďom pomáham" Usmiala som sa.
"Ale vieš toho priveľa." Povedal som a zaklonil som jej hlavu.
Zamračila som sa. Do pekla. Ako je možné, že má rovnaký plán ako ja? Fajn.. Toto mu nemôžem dovoliť.,,Páči sa mi táto pozícia. Ale bolo by to lepšie keby si zmĺkol a pobozkal ma" Usmiala som sa. To by aj tak nemohlo byť zlé.. Má úžasné pery, tak prečo ich neochutnať?
Zarazil som sa a prižmúril som na ňu oči. "Prepáč, nie som úchyl." Použil som jej vlastné slová a ukázal jej tesáky.
,,A čo ak som ja?" Zdvihla som obočie a okamžite som ho pobozkala a ignorovala som to, čo chcel spraviť. Mal mäkké pery.
Prekvapilo ma to. Chce ostať nažive až tak veľmi, že by bola schopná vyspať sa so mnou? Neriešil som to a začal som jej bozky opätovať. Rukami som jej prešiel z bokov na stehná a vyzdvihol som ju na seba. Svoje pery som premiestnil na jej krk, na čo mi odpovedala vzdychom. Natlačil som sa na ňu a obaja sme si vzdychli do úst, ku ktorým som sa vrátil. Jednou rukou som ju držal za zadok a druhou jej pretiahol tričko cez hlavu..
Zvalila som ho na posteľ.,,Som ešte panna" Povedala som.. Samozrejme klamala som. Vždy keď sa nudím niekoho dostanem do postele a bola som zvedavá na jeho reakciu.
"No tak toto ti uverím." Zasmial som sa a pretočil som si ju pod seba. Jej nohavice išli dolu.
Zasmiala som sa.,,Čo to je až tak neuveriteľne?" Odfrkla som si.
"U teba? Áno." Uškrnul som sa a bozkami pokračoval od jej krku, kľúčnej kosti, kde som ju jemne uhryzol a potiahol jej kožu, až na brucho, z ktorého som pokračoval stále nižšie a nižšie. Čím viac som sa blížil tam dole, tým viac vzdychala. Vrátil som sa k jej tvári. "Naozaj chceš až tak veľmi žiť, že sa so mnou vyspíš?" Rukou som ju jemne hladil po vnútornej strane stehna až k miestu, kde ma chcela najviac.
,,Myslíš, že to robím len preto?" Zasmiala som sa a vzdychla som.,,Možno som si povedala, že by to nebolo až tak zlé" Uškrnula som sa a prevalila som ho podomňa, kde som ho začala bozkávať ako zbesilá.
"Hm... Mám rád keď to mám všetko pod kontrolou." Prevalil som ju znova pod seba. "To je moja podmienka." Držal som jej ruky nad hlavou a telom sa tlačil na jej citlivé miesto. Obaja sme zastonali. "Ber, alebo nechaj byť.." Povedal som jej do ucha a potiahol ho zubami.
Usmiala som sa a zahryzla som si do pery. Vyzeral fakt sexy.,,Tak fajn"
Uškrnul som sa. Rukami som jej zašiel pod chrbát a rozopol podprsenku. Pomaly som ju stiahol a začal sa venovať pokladu, ktorý v nej skrývala. Rukou som jej zatiaľ prešiel cez brucho až k lemu jej nohavičiek. Sám som bol ešte oblečený a ona mala na sebe len tie nohavičky..
,,No tak takto to nebude" Hrubo som ho odsotila a on sa zvalil na posteľ.,,Vieš, čo sa hovorí o červenovláskach?" Uškrnula som sa.,,V posteli sme bohyne" Zasmiala som sa a začala som mu dávať dole tričko, ktoré som len tak hrubo roztrhla. Prekvapene na mňa pozeral.,,Nebudeš ho potrebovať" Usmiala som sa.,,No čo? Som nájomná vrahyňa, nejakú tú silu mám" Zasmiala som sa a vlepila som mu jazýčkovú, aby som ho umlčala, predtým než začne hovoriť tie kecy o tom ako sa mu táto poloha nepáči a ako mal to tričko rád.
Bol som prekvapený. Ale na druhej strane.. Prečo to nevyskúšať? "No vieš, chodím po svete už nejaký ten piatok.. A z vlastnej skúsenosti viem, že červenovlásky za veľa nestoja.." Provokoval som ju a pretočil ju pod seba. "Už nemienim čakať." Zavrčal som jej do ucha. Snažil som sa ovládať už pridlho. Svojou upírskou rýchlosťou som zo seba skopol všetko oblečenie a stiahol jej nohavičky. Viac jej už nedovolím, aby ma otočila pod seba. "Pripravená?" Opýtal som sa jej a obmotal si jej nohy okolo seba.. Tesákmi som jej prešiel po krku. "Berieš prášky, alebo sa mám o to postarať ja..?" Opýtal som sa jej. Jej ruky som jej držal pevne nad hlavou a druhou rukou som ju držal za zadok a tisol sa k nej. Bože prosím, nech berie prášky...
,,Postaraj sa o to" Usmiala som sa.
Zavrčal som, no spravil som ako chcela a hneď som sa vrátil k nej. "Posledná šanca.. Potom už neprestanem." Zašepkal som jej do ucha a stisol jej ruky pevnejšie.
,,Načo ešte čakáš" Zahryzla som si do pery a obzrela som si jeho telo.
Uškrnul som sa. "Na nič.."
ESTÁS LEYENDO
Bad Romance [DOKONČENÉ] ✔
FantasíaČo sa stane ak sa stretnú dve podobné ale najmä tiež rozličné osoby? Jeden je upír a druhá nájomná vrahyňa. Navzájom sa chcú zabiť. Ako to s nimi bude? Podarí sa to jednému z nich alebo spolu začnú vychádzať? Či je to len zábavka? Toto je najslušnej...