18.

1.6K 148 4
                                    

Došli sme za Ericom.,,Ahoj" Pozdravila som ho.

Otočil som sa. "Ahoj." Chytil som palicu a znova ju hodil.

,,Hm.. Trápne" Šepla som Alexovi.

Ofrkol som si. "Ako pre koho.."

Pozrela som na Erica.,,Uhm" Pozrela som na Alexa s pohľadom, ktorý doslova žiadal, aby zachránil túto situáciu.

"Tak ja idem. Majte sa!" Zamával nám Alex. "Čau." Odzdravil som. Pozrel som sa na Sierru. "Uhmm.. Nechceš sa prejsť?" Opýtal som sa jej.

No to teda zachránil. Zamávala som Alexovi a otočila som sa na Erica.,,Prečo nie?" Usmiala som sa.

Usmial som sa a zavolal Cisca, ktorému som pripol voditko. "Chceš si ho vziať ty?" Opýtal som sa jej s úsmevom.

,,Jasné" Usmiala som sa a vzala si voditko.

Prechádzali sme sa parkom a ja som mal obrovské nutkanie, chytiť ju za ruku. Povzdychol som si. "Môžem niečo spraviť?" Opýtal som sa jej.

,,Asi hej"

Chytil som ju za ruku a preplietol si s ňou prsty.

Usmiala som sa.

Ruka v ruke sme sa prechádzali po parku.

,,Alex je ako môj brat" Povedala som, aby si nemyslel to, čo som sa mu snažila nahovoriť.

Zasmial som sa. "A on ťa určite berie ako sestru." Usmial som sa.

,,Hej" Zasmiala som sa.,,Uhm. No a čo my?" Pozrela som naňho.

"Hm.. Čo myslíš?" Uškrnul som sa.

,,Ja neviem" Mykla som plecom.

"Tak to sme v riti, pretože ani ja neviem." Zasmial som sa.

,,Nuž... Ideme niekoho zabiť?" Pozrela som naňho nadšene.,,Plánujem s tým skončiť, čiže.. Posledná vražda? Ty vyberieš obeť" Usmiala som sa.

"Posledná?" Zapozeral som sa jej do očí. "Uhm.. Fajn." Obzrel som sa okolo a hľadal správnu obeť. Očami som zavadil o červenú hrivu a uškrnul sa.

,,Počkám ťa v uličke kúsok odtiaľto. Priveď ju" Žmurkla som naňho a odišla som.

Zasmial som sa. "A čo Cisco?" Zakričal som za ňou.

,,Baby majú radi psi" Odkričala som späť.

Zasmial som sa. Iba som nechcel, aby bol toho svedkom, ale budiš.. Vybral som sa k osamelej červenovláske. "Ahoj." Pozdravil som hlasom, vďaka ktorému sa za mnou ženy hrnuli samé od seba. "Ahoj." Odzdravila piskľavým hlasom. Už teraz ma boleli uši. Nahodila zvodný úsmev. A mám ťa. - pomyslel som si. Zahryzol som si do pery a prezrel si ju. Toto vždy zaberá.. "Počuj, čo takto sa prejsť?" Svoj úsmev som ešte viac rozšíril. "Rada." Postavila sa a chytila ma za rameno a mne sa pretočil žalúdok. Chcel som to mať už čo najskôr z krku. Celú cestu niečo šťebotala a moje uši to len tak tak vydržali. Boli sme už pri uličke a ja som sa zastavil. "Počula si to?" Opýtal som sa jej a pozrel do uličky. "Čo?" Nechápavo skrčila čelo. "Pes." Povedal som a capol ju po ruke. "Poď!" Potiahol som ju do uličky. Nemala ani len poňatia, čo ju tam čaká.

Konečne došli. No keď som zbadala, že priviedol červenovlásku ako som ja, predstavila som si na jej mieste seba.

Červenovlásku som sotil pred seba. Už mi liezla po krk.

Stála som oproti nej a pozerala som na ňu úplne šokovane. Pomaly som pozrela na Erica. Prečo priviedol práve červenovlásku? Čo si pod tým akože predstavuje?

Naklonil som hlavu na stranu a pozoroval ich.

Došla som k nej.,,A-ahoj" Pozdravila som ju. Bola som naštvaná a smutná v jednom a najmä som sa bála. Všetko kvôli Ericovi.

Uškrnul som sa. "Aj sa predstavíte, dámy?" Zasmial som sa.

,,Ako sa voláš?" Spýtala som sa jej.,,Briana" Odpovedala piskľavým hlasom. Vidno, že bola zmätená a každú chvíľu sa obzerala na Erica.,,Ja som Sierra" Usmiala som sa.,,Počuj. My.. Chceli sme sa ťa len opýtať, žeeee... Či.. Či nechceš hrať v jednom filme! Hľadáme nejakú babu, ktorá vyzerá ako ty, tak vieš.." Trepla som prvú kravinu, čo ma napadla, len aby som jej zachránila život. Bolo mi nanajvýš nepríjemné pozerať sa na ňu. Tak moc sa na mňa podobala. A to nielen vlasmi. Strašne mi pripomínala samú seba.

Nechápavo som skrčil čelo. Pozrel som sa Sierru. V jej tvári som videl strach? Rýchlo som si zapol zvučku vyzvánania a začal predstierať, že mi niekto volá. "Áno?" Opýtal som sa. "Áno, rozumiem. Vďaka." Odložil som mobil. "Tá ponuka padá. Volal šéf, že už niekoho našiel, takže.." Pokrčil som plecami. Briana hneď zdúchla. Pristúpil som k Sierre. "Prečo si ju poslala preč?" Opýtal som sa jej a chytil ju za boky. Pritiahol som si ju k sebe bližšie.

Odtrhla som sa od neho. A pozrela naňho s vyvalenými očami.,,Prečo červenovlásku?"

"Neviem, sedela tam sama a bola výrazná. Čo sa deje?" Stale som nechápal.

,,Vyzerala.. Ona..strašne mi pripomenula... Mňa" Sklonila som hlavu.

"Oh.." Prišiel som k nej a objal ju. "Ani v najmenšiom sa ti nepodobala. Teda, v tej farbe vlasov áno, ale inak vôbec. Ja.. Keby som vedel...." Povedal som jej do vlasov.

,,Nie.. Ona sa mi podobala.. Pravdepodobne ma nepoznáš úplne" Odtlačila som ho od seba.,,Ja.. Keby som nebola nájomná vrahyňa kľudne by si zabil aj mňa, tak ako ostatné. Mohla.. Mohla by som skončiť ako tvoja obeť" Cúvla som od neho, kým som si to konečne uvedomila. Jemu predsa na nikom nezáleží.

"Sierra.. Ja.. Nikdy by som ti neublížil, už viac nie. Záleží mi na tebe, ja.. Mám ťa rád, viac než len to.. A uhm, záleží mi na tebe.. Tak prosím, nemysli na to.. Prosím." Povedal som zničene a postavil sa pred ňu. Za ňou už bola stena.

,,Teraz by si mi možno neublížil.. Vtedy... " Nemala som slov a zas som cúvla a narazila som do steny.

"Sierra.. Milujem ťa." Šepol som a dal jej bozk na čelo. "Ale ak sa ma bojíš, alebo... Uhm.. Ja.. Nechám ťa, ak si to budeš želať." Privrel som oči.

V tejto situácii som nevedela ako mám reagovať. Prvý krát v živote mi niekto povedal, že ma miluje. Ale teraz. Hm.. Romantické jak hovado. Len som tam tak stála a pozerala som naňho bez jediného slova. Bola som v šoku.

Zhlboka som sa nadýchol a vydýchol. "Fajn. Tak fajn." Odstúpil som od nej a z ruky jej vzal vodítko. Ak ma vo svojom živote nechce, tak odídem. Ešte raz som sa na ňu pozrel a so sklonenou hlavou som sa otočil na odchod.

Bad Romance [DOKONČENÉ] ✔ Место, где живут истории. Откройте их для себя