▶4

830 26 0
                                    

- Most  le kell tennem, szia. - szinte azonnal le is csaptam a telefont.- Szia! - fordultam Deniel felé, megpróbáltam nyugodtnak tűnni, közben pedig egyfolytában azon zakatolt az agyam mit is mondhatnék neki.
- Kivel beszéltél? - láttam a szemében a féltékenység és a harag szikráit.
- Én.....az egyik barátnőmmel az egyetemről. - ez az ezt talán el hiszi. - Nagyon régen találkoztunk és ma eszembe jutott hát felhívtam.
- És miért tetted le olyan hirtelen? - gyanakodott tovább.
- Mert megjöttél, és már amúgy is befejeztük a beszélgetést.
- Hm..., azért jöttem, hogy elvigyelek vacsorázni. Foglaltam asztalt a Beneditto Restaurantban.
- Akkor átöltözöm és indulhatunk is. - megnyugodtam, hogy Deniel elhitte amit mondtam neki.
Komolyan nagyon örülök Denielnek és, hogy együtt lehetünk, de az est folyamán csak a Sebastiannal való telefonbeszélgetésen járt az eszem. Azon miként csaptam rá a telefont, szegény biztosan nem értette, de nem is mondhatom el neki, hogy a vőlegényem miatt fejeztem be a beszélgetést.  És már alig vártam a hétvégét, amikor újra találkozunk.
- Sophi figyelsz rám? - kérdezte Deniel.
- Persze, mondd csak.
- Azt kérdeztem elkísérnél e Madridba a hétvégén?
- Madridba? Hétvégén? Nem tudlak elkísérni, Adrival elkísérjük apát és Chris bácsit Bahrainbe.
- És mióta érdekel titeket a forma 1?
- Igazából nem a futam miatt megyünk, hanem várost nézni, vásárolgatni. És, hogy egy kicsit apáékkal lehessünk. - adtam meg kérdésére a magyarázatot.
Az est további részében nem is firtattuk  ezt a témát.

- Akkor egy hét múlva találkozunk. - mondta Deniel már otthon nappalinkban. - Bár akkor sem értem miért nem jössz inkább velem Madridba.
- Deniel, ezt már megbeszéltük, és már megígértem Adrinak, hogy elmegyünk - muszáj volt füllentenem, mégsem vallhattam be, hogy Sebastian miatt megyek Bahrainbe. - kérlek értsd meg!
- Oké. - közelebb lépett majd megcsókolt. - Szeretlek. - majd hazament, én pedig elindultam fel a szobámba.

Szerdán reggel nagyon korán keltem, már előző nap összepakoltam a bőröndömbe,  hogy ne indulás előtt kelljen, így gyorsan lezuhanyoztam, majd felkötöttem a hajam és miután felöltöztem lementem az étkezőbe ahol már tálalva volt a reggeli.
- Jó reggelt! - köszöntem vidáman.
- Szia szívem! - köszöntött anya.
- Sophi kölcsönvettem az egyik nyári rucidat. - jött be Adri is immár az én ruhámban, egy halvány rózsaszín spagettipántos nyári ruhában, ami meglehetősen jól állt neki.
- Lányok indulnunk kell. - figyelmeztetett apa.
S miután elbúcsúztunk  anyától és Laura nénitől már indultunk is a reptérre, nem kellett várni mert apa magángépével utaztunk. A repülőn az út első felében alig bírtam megülni nagyon izgatott voltam, de aztán elaludtam, s arra ébredtem, hogy Adri  ébresztget.
- Gyere húgi, Seb már biztosan vár. - erre elmosolyodtam.
A reptéren várt már bennünket egy autó amely elvitt a szállodához, ahol egy hatalmas lakosztályt kaptunk Adrival, apa külön szobát kért.  Adott fél órát, hogy lezuhanyozzunk és átöltözzünk valami kényelmesebb ruhába. Míg nővérem zuhanyozott én feltúrtam a bőröndöm, nem tudtam mit vegyek fel. Majd egy fehér topot és egy farmerszoknyát vettem fel, a hajam kivasaltam, és pont el is készültem mikor apa kopogtatott az ajtónkon.
- Indulhatunk? - kérdezte.
- Igen, igen..... - mondta Adri s felkapta táskáját  a kanapéról.
A pályán egyből a Red Bull Home-jába mentünk ahol Chris bácsi köszöntött és bemutatott minket az ott dolgozóknak, de Sebastiant sehol nem láttam. S, szerintem  Adri észre is vette, hogy emiatt elszontyolodtam, mert rákérdezett  bácsikánknál.
- És a pilóták? Őket nem mutatod be?
- De persze,  hogy bemutatom őket,  de majd csak holnap. - magyarázta bácsikánk.
- Miért csak holnap? - faggatózott tovább Adri.
- Mert most elfoglaltak.
- De még csak délután 2 óra van, este vacsoránál sem láthatjuk őket?
- Adri miért akarod őket ennyire látni? - gyanakodott Chris.
- Sem.....semmi különös csak kíváncsi vagyok rájuk - na most jól belekeveredett, csak nehogy lebuktasson -  és már annyit beszéltetek róluk, főleg Sebastian Vettelről - nézett rám miközben kimondta a nevét, én meg elvörösödtem - szóval kíváncsi vagyok rá.
- Steve! Hol van Seb és Mark? - kérdezte bácsikánk az egyik itt dolgozót.
- Azt hiszem Mark városnézésen van, Seb pedig Tommival  van a pályán.
- Köszönöm. -mondta majd megveregette Steve vállát, és hozzánk fordult. - Szóval hallottátok a pilótáink megvannak, most pedig mennünk kell, el kell még intéznünk néhány dolgot,  elviszem apátokat, remélem meglesztek.
- Valahogy majd csak elütjük az időt. - ironizált Adri, majd elkezdett kifelé húzni a Home-ból.
- Hé, hová megyünk?
- Jajj, húgi, imádlak de néha nagyon naív  tudsz lenni. Itt a lehetőség, hallottad Seb a pályán van.
- És?
- Miatta vagy itt nem?
- Igen, de....
- Nincs semmi de, várni akarsz holnapig, hogy lásd?
- Adri, egyre inkább azt érzem, hogy nem kellett volna ide jönnünk, én..... én nem tehetem ezt Deniellel. - s már sarkon fordultam és mentem volna el, de visszahúzott.
- Jajj már, ne mondd, hogy  hozzá akarsz menni ahhoz a nagyképű idiótához? - húzta fel magát kicsit Adri, nem titkolta soha, hogy nem kedveli Denielt, de, hogy miért azt sosem értettem. - Ha pedig igen,menj, de attól még megismerkedhetsz jobban Sebbel. Na gyere. - s elindultunk a pályára.
Nagyon szép volt a pálya és hatalmas, még talán két kanyart sétáltunk csak Adrival de már nem bírtuk, teljesen elfáradtunk.
- Oké. Nem bírom tovább. - dőlt neki a szalagkorlátnak nővérem.
- Adri, forduljunk vissza, és együnk inkább egy fagyit.
- Rendben, meggyőztél. - de alighogy elindultunk megjelent Seb és Tommi az edzője.
- Szia! - mosolygott mikor meglátott.
- Szia! - csak álltunk és néztük egymást mint két sóbálvány, mikor Adri megszólalt.
- Nem mutatnál be?
- Ő...bocsánat, Adri ő itt Sebastian Vettel, Sebastian ő a nővérem Adriana. - kezet fogtak, majd Sebastian bemutatta kísérőjét.
- Tommi Pärmäkoski az edzőm és jó barátom.
- Éppen a büfébe készültünk, esetleg velünk tartotok? - Adri aztán nem semmi.
- Ezt a megívást nem utasíthatjuk vissza, nem igaz Seb? - ő pedig csak mosolygott és bólogatott.

Tiltott szerelem ▶S. Vettel◀Where stories live. Discover now