▶5

777 21 0
                                    

- Nagyon kedves fiú a te Sebed, nem? - kérdezte Adri mikor visszaértünk a szállodába.
- Egy nem az ÉN Sebem, másodszor pedig .... - itt haboztam kicsit, majd folytattam - na jó valóban nagyon rendes.
- Szerinted apa nem akadt ki, hogy nem vacsoráztunk vele? - sopánkodott nővérem.
- Szerintem nem, de kérlek ne mondd el neki, hogy találkoztunk a fiúkkal. - kérleltem.
- Oké, hallgatok, de most inkább aludjunk, mert - ránézett az órára, és elkerekedtek a szemei - anyáááám, már hajnali kettő van! Jól elfagyiztuk az időt.Jó éjszakát!
- Szia!

Reggel 9-kor keltünk, s mire elkészültünk apa már ne volt sehol, ellenben találtunk egy kis cetlit az asztalon:
"Lányok! Kimentem a pályára, ha van kedvetek gyertek utánam! Puszi: Apa"
Adrival összenéztünk, s tudtuk, hogy mindketten ugyanarra gondolunk.
- Indulás a pályára! - kiáltottuk szinte egyszerre. Összeszedtük a holminkat, hiszen gondoltuk, hogy csak este érünk vissza a szállodába, s már indultunk is.

- Adri! Tudod, hogy imádlak, de kérlek óvatosan vezess!
- Nyugi, én vagyok a világ legjobb sofőrje. - nemrég kapta meg jogosítványát, ötször húzták meg, így gondolom jogos, hogy kicsit félek, meg aztán még nem ültem mellette.
Nagyon hamar kiértünk a pályára, első utunk a Red Bull Home-ja felé vezetett. Nagyon meglepő volt, hogy szinte mindenki tudta kik vagyunk, s úgy köszöntöttek mintha ezer éve ismernének. Apát a büfében találtuk, Chris bácsi és még pár pasas társaságában.
- Jó reggelt! - köszöntünk illedelmesen Adrival.
- Lányok! - adott puszit mindkettőnknek, majd az említettek felé fordult - Had mutassam be a lányaimat, Adriannát és Sophiát. Ők pedig a csapat főtervezője Adrian Newey, Toni From és Nick Alles pedig a szerelőink. - kezet fogtunk velük, majd leültünk a mellettük lévő asztalhoz.
- Miért nem eszel rendesen? Nem hiszem el, hogy jóllaksz egy salátával. - kételkedtem Adri rendelésében, mikor megláttam azt a kicsi tál salátát amit kért.
- Muszáj leadnom 3 kilót.
- Hol van rajtad 3 kiló? - értetlenkedtem.
- Jó étvágyat! - jelent meg Sebastian az asztalunknál. - Csatlakozhatom?
- Persze! - adtam választ.
- Mit esztek? - kíváncsiskodott, s közben megjelent Tommi is.  - Hm jól néz ki! - nézett a palacsintámra.
- De neked ez tabu Seb. - veregette meg a pilóta vállát az edző. - És ahogy látom Adrinak is.
- Ne is mondd, elképzelni sem tudom, hogy tud csak salátán élni. - toltam nővérem elé a tányérom, ő pedig láttam kezdi elveszíteni önuralmát.
- Na jó, de izzadni fogsz  velem az edzőteremben. - fenyegetett meg viccesen. Én pedig bólogattam.
- Sophi! - hajolt közelebb Seb, hogy csak én halljam a mondandóját. -  Van kedved velem vacsorázni?
- Hát, nem is tudom, neked nem kell pihenned? -próbáltam kibújni a válaszadás alól, de közben nagyon is el akartam menni vele vacsorázni.
- Azért egy vacsora annyira nem tud lefárasztani.
- Rendben. - mosolyogtam rá.
- Nyolc óra? Megfelel?
- Igen. - mosolyogtam rá én is.
- Akkor nyolckor, most viszont mennem kell. Sziasztok. - adott egy puszit az arcomra, majd elviharzott barátjával együtt.
- Na miről sutyorogtatok? - kíváncsiskodott Adri.
- Meghívott vacsorázni.
- Na végre! Egyre szimpatikusabb ez a Sebastian Vettel!- tapsikolt örömében. - De ez tudod mit jelent? - nézett rám sejtelmesen. - Megyünk vásárolni! - felpattant majd megfogta a kezem és elkezdett a parkoló felé húzni.
- És apa, és Seb? Megígértem, hogy megnézem a szabadedzést.
- Addigra visszaérünk. Még csak  dél van.

Persze, hogy nem értünk vissza a szabadedzésre, délután öt óra volt mire visszaértünk a szállodába. De megérte, találtam egy fantasztikus ruhát. Fekete volt a ruha, és  rózsaszín virágokkal volt díszítve.
- Te jó ég, Adri hamarosan jön értem Sebastian! - rám tört a pánik mikor megláttam az órát, de nővérem megnyugtatott, s elzavart zuhanyozni. Megmostam a hajam, s miután megszárítottam Adri néhány loknit varázsolt bele. S ekkor megint rám jött valami. - Adri, nem mehetek el, nem randizhatok Sebastiannal. Mi lesz ha Deniel megtudja? Nem csalhatom meg.
- Te jó ég, Sophi! Azzal, hogy találkozol egy fiúval, aki tetszik nem csalod meg Denielt. Gondolj bele, mi van ha nem Deniel az igazi számodra? És most elszalasztod ezt a lehetőséget, hogy megismerj egy kedves, aranyos, JÓKÉPŰ fiút, azt egész életedben bánni fogod. - próbált hatni a lelkemre Adri, s őszintén szólva igazat kellett adnom neki, s így helyeslően bólogattam.
- Olyan jó, hogy itt vagy nekem. - öleltem meg.

Sophi ruhája
Seb pontosan nyolc órára jött értem. Fantasztikusan nézett ki, fehér kockás sötétkék ing volt rajta, a haja fel volt zselézve, és az illata........
- Gyönyörű vagy Sophi! - kaptam tőle ma este már sokadszorra bókot.
- Jaj  Seb, ne csináld! - pirultam kicsit el zavaromban. - Nem sétálunk egyet? - próbáltam terelni a témát, s igyekeztem nem elolvadni a látványától. Miután kifizette a számlát, sétáltunk egyet a parton. Olyan gyönyörű volt az egész, nagyon sok mindenről beszélgettünk. Aztán egyszer csak azt éreztem, hogy Sebastian magához húz és ..................

Tiltott szerelem ▶S. Vettel◀Where stories live. Discover now