▶15

694 18 1
                                    

Az eljegyzésünk hamar bejárta Németországot, s a világsajtót. Szinte nem volt olyan nap, hogy ne szerepeltünk volna valamelyik magazin címlapján, hol Hanna és Seb szakításával, hol a Deniellel való kapcsolatommal, hol a Hanna és köztem lévő kapcsolatról szóltak a hírek. De mindez egy cseppet sem zavart, boldog voltam, hogy együtt lehetünk és mindenki elfogadta szerelmünket. Az esküvő szervezését anya és Seb anyukája Heikke intézte, igazából nem akartunk megbízni idegeneket, mert ez mégiscsak egy bensőséges családi esemény, persze akad segítőjük, Seb testvérei, Adri és Tami is teljesen izgatottak az esküvő miatt.
- Nos, akkor nektek melyik időpont megfelelő? - kérdezte Heikke.
- A 14.-e nem jó, futam van. - válaszolta Seb.
- Akkor október 21.-e. - fixálta le anya.
- Akkor igyekeznünk kell. - szólt közbe Tamara. - Ki kell választanunk a helyszínt, a vacsorát, a virágokat.
- Fehér és lila tulipánokat szeretnék. - vázoltam kívánságaim. - És a díszítés is fehér és lila legyen.
- Na én megnézem Fabiékat. - adott egy csókot a pilótám, majd kisétált a kertbe apához, Norberthez és Fabihoz.
- Felhívtam Rebecca Fischert, a ruha miatt. - folytatta anya. - Szóval mondd meg Sebnek, hogy holnap az ő ruháját is kiválasztjátok Rebeccával.
- Rendben! De remélem szóltál neki, hogy csak és kizárólag fehérben megyek férjhez, és ne akarjon rám erőltetni semmiféle rózsaszín, piros és egyéb kiegészítőkkel megspékelt ruhát. - fektettem le az alapokat, mert legutóbb Rebecca olyan ruhát akart rám tukmálni amit még  jelmezbálba sem vettem volna fel nemhogy az esküvőmre, és most pedig, hogy végre életem szerelmével állhatok az oltár elé én szeretnék lenni a világon a legszebb menyasszony.
- Igen, megmondtam neki, hogy csak fehér ruhákat mutasson. Most viszont Heikkének és nekem el kell mennünk, megnézünk pár helyet és összeírjuk a vendéglistát, ti pedig majd kiegészítitek.
- Jó, de kérlek titeket, hogy valami szép és meghitt helyet  nézzetek. - szóltam még utánuk majd elmentek. Én ott maradtam Adrival, Tamival és Melanieval akik nagyban szervezték a lánybúcsúztatómat. Az egész család esküvőlázban égett, mindenki sürgött-forgott intézkedett, szervezkedett, ami nemcsoda hiszem alig van egy hónap a nagy napig.
- Igen őket már elhívtam és mindenki eljön. - mutatott a leánybúcsúztató vendéglistájára Tamara.
- Hanna miért nincs fent a listán? - kérdeztem mikor végignéztem azon.
- Jaj Sophi, nem mondod, hogy meg akarod hívni őt is? - sápítozott Adri.
- De igen, mégiscsak a nővérünk, és azután, hogy elvettem tőle a szerelmét és ő ezt egyszer sem vetette a szememre, úgy gondolom neki is el kell jönnie.
- Ez  szerintem sem jó ötlet. - szólalt fel Melanie is, mellette Tamara is csak helyeselt.
- Nézzétek ha ti nem hívjátok meg megteszem én.
- Jól van felhívom, de attól függetlenül, hogy nem hisztériázott és mézes - mázaskodik  veled én még ugyanúgy egy kétszínű kis libának tartom, és szerintem ez a kedvesség egyáltalán nem őszinte. - írta fel a listára Hannat is Adri.

A szervezkedés elég hosszúnak bizonyult, a lányokkal nagyon sokat beszélgettünk, tervezgettünk s észre sem vettük, hogy már 9 óra van. A fiúk még mindig kint beszélgettek az udvaron szerintem ők is elvesztették időérzéküket.
- Seb feljössz velem, nagyon elfáradtam? - léptem ki hozzájuk a kertbe. - És holnap is hosszú napunk lesz, anya felhívta az egyik barátnőjét,

aki vár minket ruhapróbára.
- Hm. - fintorgott egyet. - Akkor menjünk, jó éjszakát! - köszönt el a társaságtól.
- Annyira várom már, hogy a feleséged legyek. - bújtam oda hozzá. - Seb, őő....... Hanna is jön az esküvőre.
- Mi? Sophi, szeretném ha ez a na tökéletes lenne, és Hanna hisztijeitől mentes. - ült le az ágyra mikor beértünk a szobámba.
- De azt mondta megérti, hogy szeretjük egymást és örül a boldogságunknak, és ő a testvérem. - soroltam az érveket.
- Igen tudom, de nem bízom benne, nézd valóban nem verte ki a balhét amit furcsának tartok, de ettől még ő egy időzített bomba.
- Adri sem bízik benne és a testvéred sem. A lánybúcsúmra sem akarták meghívni.
- Figyelj kicsim, ezen nem akarok összeveszni veled, ha szeretnéd, hogy jöjjön hát hívd meg, de azt tudd, hogy én nem látom szívesen, és ha csak egy rossz mondata is lesz azonnal kidobom. - fenyegetőzött.
- Köszönöm. - adtam neki egy csókot. - Szeretlek.

Másnap ahogy meg volt beszélve elmentünk Rebeccához, Heikke, anya, Katie néni, Adri, Melani, Seb és én. Első teendőnk Seb ruhája volt, mert semmik

éppen nem láthatja a ruhám a nagy nap előtt, és nemsokára indul a következő nagydíj helyszínére.
- Kicsim! - lépett mellém miközben Rebecca rögzítette a kiválasztott öltönyt, inget és a többi fontos dolgot a vőlegény ruhájához. - Indulok. - adott egy csókot búcsúzóul.
- Rendben, vigyázz magadra. Szia. - váltottunk még egy csókot majd elment.

Sophi ruhája

Ezután kiválasztottam én is a ruhám, ami valljuk be nem volt könnyű, szebbnél szebb ruhákat próbáltam fel, amik nagyon tetszettek, de végül egy  gyönyörű pánt nélküli ruhára esett a választásom.
- Gyönyörű vagy! A fiamnak le fog esni az álla ha meglát. - ámuldozott Heikke.
- Köszönöm.

Az előkészületek a lehető legjobban haladtak, minden készen lesz a nagy napra. Seb ismét szerzett gy első helyet, így növelve előnyét a világbajnokságban.

              Hetekkel később

- Gyönyörű vagy Sophi! - léptem ki a szobából immár menyasszonyi ruhában, hogy elindulja a templomba.
- Köszönöm apa! - adtam egy puszit az arcára, majd elindultunk a kocsihoz mely elvisz a templomba. Az úton eszembe jutott az elmúlt év, mennyi minden történt, egy éve még azt hittem Deniel lesz a férjem és soha nem tapasztalom meg az igaz szerelmet, aztán jött a  party ami mindent megváltoztatott. Seb megmutatta mi az igaz szerelem, és most már csak mosolyogni tudok azon mikor bujkálnunk kellett, vagy mikor Chris bácsi ránk nyitott. De azt kell mondjam minden amin keresztül kellett mennünk megérte, mert most itt állok életem szerelme mellett az Úr színe előtt, és mindjárt a felesége leszek.
- Sophia Siedermann-Wohl akarod e az itt megjelent Sebastian Vettelt hites férjedül? - kérdezte a pap.
- Igen akarom! - a hangom határozott volt.
- És te Sebastian Vettel akarod e az itt megjelent Sophia Siedermann-Wohlt feleségedül?
- Igen akarom. - válaszolt ő is határozottan.
- Akkor ezennel házastársaknak nyilvánítalak benneteket, csókoljátok meg egymást. - eleget téve a kérésnek Seb olyan szenvedélyesen csókolt meg mint még soha.
- Szeretlek. - mondta mikor elváltunk egymástól.
- Én is szeretlek.

A gratulációk végtelennek tűntek, azt hittem sosem érünk a végére.
- Várjatok! Még én is szeretnék gratulálni. - lépett hozzánk Hanna.
- Köszönjük. - öleltem meg, Sebnek viszont láthatóan mindez nem volt ínyére.
- Ez az én ajándékom, de kérlek majd csak akkor bontsátok ki ha kettesben lesztek. - adott át egy fehér borítékot. A borítékról az est folyamán teljesen megfeledkeztem, akkor került ismét a kezembe mikor  hazaértünk.
- Nézd csak ezt Hannatól kaptuk. - mutattam fel. - Megnézzük?
- Majd később. - kivette a kezemből s  ledobta az éjjeli szekrényre, közben a nyakamat csókolgatta. - Szeretlek. - óvatosan lehúzta a ruhám cipzárját, majd megszabadított tőle, közben én is lehámoztam róla az öltönyt és az inget. Az első éjszakánk mint Herr és Frau Vettel, kimondhatatlanul boldog voltam. Lassan lefektetett az ágyra mikor már egyikünkön sem volt ruha és úgy folytattuk egymás kényeztetését.

- Jól aludtál? - kérdezte mikor kinyitottam reggel szemeim.
- A lehető legjobban. - kaptam tőle egy csókot. - El sem tudom mondani mennyire boldog vagyok, s ezt csak neked köszönhetem.
- Szeretlek. - még váltottunk néhány csókot, aztán hirtelen felpattant. - Nézek valami reggelit, mert már nagyon éhes vagyok. - mondta majd eltűnt. Nem volt még kedvem felkelni, így lustálkodtam még egy kicsit, a tegnapi napon gondolkodtam, aztán megpillantottam az éjjeliszekrényen Hanna ajándékát. Épp ki akartam bontani mikor megérkezett a férjem.
- Mi ez? - mutatott a borítékra.
- Hanna ajándéka. - letette a tálcát, s visszabújt mellém.  - Megnézzük? - bólogatott. Bár ne bontottam volna ki, nem hittem a szememnek, a boldogság, s minden álmom egy pillanat alatt szertefoszlott. - Ez nem lehet igaz. -  Seb is nagyokat pislogott mellettem.

Tiltott szerelem ▶S. Vettel◀Where stories live. Discover now