4.

6K 193 76
                                    

-Przepraszam-wyjąkałam nieśmiało. Odetchnęłam gdy poczułam grunt pod nogami.

-Jak już zwróciłem twoją uwagę to porozmawiajmy. Zacznijmy od początku. Jestem Draco Malfoy ,a ty?

-Bianka..Bianka Black.

-Miło mi w takim razie-powiedział Draco uśmiechając się.-Idziesz do Hogwatru?

-Tak , ty pewnie też.

-Bingo.

Rozmawialiśmy potem chwilę o szkole i domach które się w niej znajdują. Dowiedziałam się sporo nowych rzeczy. Doszliśmy już do Esów Floresów.

-Muszę już iść, ciocia tam na mnie czeka.-powiedziałam

-To do zobaczenia w Hogwarcie.

-Do zobaczenia...


Gdy kupiłyśmy już książki, kociołek ,szaty ,pióra i inne potrzebne rzeczy do szkoły poszłyśmy kupić mój prezent urodzinowy. Weszłyśmy do sklepu i mym oczom ukazały się przeróżne zwierzęta. Moją uwagę przykuły dwie białe sowy. Podeszłam do nich i stanęłam obok jakiegoś chłopca.

-Piękne prawda?-powiedział

-Tak ,są śliczne.-Gdy tylko się odwrócił mogłam przyjrzeć mu się uważnie. Miał ciemne ,potargane włosy i okulary. Zauważyłam na jego czole bliznę.-Od czego masz tą bliznę?-spytałam grzecznie

-To ty nie wiesz?-zdziwił się-Jesteś chyba jedyną osobą ,która tego nie wie. Nie wiedziałem ,że taką spotkam.

Ten chłopak wydał mi się bardo arogancki. Więc nie miałam zamiaru być dla niego miła

-Och przepraszam ,że cię nie znam wasza wysokość ,a teraz jak mi pozwolisz to kupię sobie sowę.

Kupiłam sowę śnieżna i wyszłam trzaskając drzwiami.Podziękowałam cioci i zaczęłam wymyślać imię dla mojej sówki. Olśniło mnie dopiero w domu. Wrzuciłam do piski parą kartek z imionami i pozwoliłam sowie samej sobie wybrać imię.

-No dawaj ,wybierz sobie imię.

Po 5 minutach w końcu sowa zdecydowała się którą kartkę wybrać. Dała mi papier do ręki a ja na głos przeczytałam

-Orina. Hmmm , nie wydaje mi się ,żebym wrzucała tam takie imię ,ale trudno Orina to piękne imię.


Został już tylko jeden dzień do rozpoczęcia roku. Jestem strasznie podekscytowana. Jak tak naprawdę wygląda Hogwart? Zdążyłam już przeczytać trochę moich książek przedmiotowych i przeczytałam prawie całą o historii Hogwartu ,ale cały czas nie wiem. Opanowałam już kilka prostych zaklęć i nie mogę się doczekać lekcji.

-Bianka do spania!-krzyknęła z dołu ciocia.

-Już idę.

'Jutro Hogwart'-pomyślałam i zasnęłam.

~Panna J.

Córka BlackaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz