Hoofdstuk 2: yassin?

211 13 2
                                    

Hier boven zie je een foto van yassin.

Na een stukje rijden kom ik aan op school. De school is heel groot en er zijn veel mensen. Ik parkeer mijn Vespa bij de fietsenstalling en loop naar de grote deur van de school. Ik pak mijn telefoon en kijk op mijn rooster om te kijken naar welk lokaal ik moet lopen. Ik moet naar L245, ik loop een tijdje door de gangen maar ik kan het lokaal maar niet vinden. "Oke zineb blijf rustig" zeg ik in mijn hoofd. Er liep een jongen langs en hij leek me wel aardig dus ik liep naar hem toe. "Hey, ik ben nieuw hier en ik kan mijn lokaal niet vinden, zou je me misschien kunnen helpen?" Vraag ik, waarop hij antwoord "ja tuurlijk". Ik laat mijn rooster zien en hij kijkt er naar. "Oh dat is toevallig, we zitten bij elkaar in de klas, als je wil kunnen we samen naar de les lopen" zegt hij blij. "Is goed, oh ik heet zineb trouwens" zeg ik met een glimlach. "Ik heet yassin" zegt hij en we beginnen te lopen. "Dus je bent nieuw" vraagt yassin terwijl we aan het lopen zijn. "Ja, door mijn ouders hun werk verhuizen we steeds en moet ik steeds weer naar een nieuwe school" zeg ik, yassin was wel een aardige jongen en hij was op een of andere manier ook geïnteresseerd in mijn verhalen. tijdens het lopen leerde ik hem ook beter kennen. We kwamen bij het lokaal aan en liepen naar binnen. Toen we binnen waren liep yassin meteen naar een tafel met jongens die wel zijn vrienden zouden zijn. Dat betekent dus dat ik nu niemand ken behalve yassin. Ik liep naar een tafel en zit in mijn eentje totdat er opeens een meisje naast me komt zitten......

Is dit mektab?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu