Hoofdstuk 19: ik zou rennen als ik jou was

111 3 0
                                    

"Omg deze kleur is ook mooi. Zineb welke zal ik halen?" Vraagt Nora terwijl haar hele hand vol met lippenstift zit. "Ik vind die donker rode wel mooi bij je staan" zeg ik. Yassin kijkt ons raar aan en begint te lachen. "Yassin, welke vind jij?" Vraagt nora aan hem. "Ik vind ze allemaal f*cking lelijk oke, kunnen we nu gaan?" antwoord yassin sarcastisch. Ik begin te lachen. "Ja nora doe wat sneller, we staan nu al een half uur in deze winkel" zeg ik. "Oke oke rustig, ik ga snel afrekenen". "Wij gaan alvast naar buiten" zegt yassin terwijl hij me mee trekt. "Is ze altijd zo?" Vraagt yassin lachend. "Geloof me, je hebt de echte nora nog niet gezien." We beginnen allebei te lachen.

Nora komt eindelijk uit de winkel.

"Kom we gaan naar maccie, ik heb echt honger" zeg ik. "Is goed a bolle" antwoord yassin. "Ey dat is wel mijn vriendin waar je het over hebt eh" zegt nora en ze geeft yassin een klap op zijn achterhoofd. Ik begin te lachen. "Weet ik toch....stinkdier" zegt yassin en hij begint kei hard te lachen. "ey ik zou rennen als ik jou was" zeg ik terwijl ik yassin serieus aankijk. "Wesh denk je dag ik bang voor jullie ben" antwoord yassin. Hij kijkt ons allebei aan....... en hij begint te rennen. Hij is echt een mongool.

Is dit mektab?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu