Hoofdstuk 8: ....

161 8 2
                                    

Raad eens wie weer eens een nieuw deel heeft geschreven!!!

*de volgende dag*

Ik word wakker en kijk meteen op mijn telefoon. Ik zie dat ik 3 berichtjes had.

Nora: msgotaaa kom vandaag iets doen dan
Yassin: ik denk dat we moeten praten
Soufian: ey slaapkop Adam, ines en ik zijn weg. Papa en mama komen ook pas s'avond thuis dus geen rwina zetten xx

Het berichthe van soufian laat me echt lachen, vooral die "xx" hij doet dat nooit. Ik besluit om eerst even op nora te antwoorden want ja, bestief voor.

z-zineb & n-nora

Z: jaa stinkdier, ik ben home alone.
N: ik zie je over 30 min en zorg er dan voor dat je alles aan hebt want we gaan eerst naar appie.
Z: isgoedd ik zie je dan👅🖖🏽
N: doeii zinaa💋

~einde gesprek~

Daarna besluit  ik nog ff op soufian te reageren. yassin laat ik gewoon op ongelezen. Ik heb namelijk echt geen zin in die mongool.

Ik spring in de douche en doe mijn dagelijkse routine. Ik doe daarna nog wat argan olie in mijn haar en laat het gekruld. Ik loop naar beneden en pak even snel een müsli reep, want ik weet toch dat ik zo meteen heel veel ga eten met die vreetzak. Na een paar minuten krijg ik een berichtje van nora.

N: kom nu naar buiten!

Ik trek mijn schoenen en mijn jas aan en ga de deur uit. Zodra ik buiten sta zie ik nora met haar Vespa. We groeten elkaar en daarna spring ik achterop.

*in de supermarkt*

Nora loopt meteen naar de drinken en pakt 5 blikjes red bull. Ik kijk haar scheef aan en zeg "wayema, wat ben jij echt allemaal van plan". Waarop zij antwoord "wat? Ik heb dorst." Dit kind maakt me altijd lachen. We pakken nog wat andere dingen en voor als het je interesseert, hier is ons "boodschappen lijstje":
-5 blikjes red bull
-2 zakken dorito ships
-3 pakken koek
-4 croissantjes
-2 pakken yoghurt drink

En volgens mij was dat het wel.

We rekenen af en lopen naar buiten, maar wanneer ik naar buiten loop zie ik iemand die ik liever niet heb willen zien......

*yassin's perspectief*

Ja ik weet het, ik heb me echt als een mongool gedragen tijdens dat afspraakje met nora, maar er gebeurde gewoon iets met mijn gevoelens. Ze is zo perfect en heeft alles op orde terwijl ik een domme straatjongen ben die meisjes probeerd te fixen. Ik heb gewoon iemand nodig die me kan veranderen en ik denk echt dat zij dat zou kunnen. Iemand waarvan ik echt zal houden. Maarja, nadat ik alles heb verpest zal ze zeker nooit meer tegen me willen praten. En ik vind het ook niet erg, want ik zou het zelfde gedaan hebben.

Ik ben met een paar vriendin gaan chillen om alles uit mijn hoofd te wissen. Ik weet dat het niet zal help, maar ik kan het toch tenminste proberen? Ik ben met net met appie en mo (die namen tho😂) net naar de supermarkt gegaan om even iets te eten te halen. We komen uit de supermarkt en besluiten bij het bankje daar tegenover te gaan zitten. Mo en appie praten een beetje bij en ze denken dat ik ook luister, maar mijn aandacht is heel ergens anders op gericht. Ik zie nora en zineb uit de supermarkt komen. Ik weet niet zeker of ze me zien maar het ziet er wel uit alsof zineb snel weg wil. Ze trekt nora bij haar arm en loopt sneller. Ik denk niet dat ik er achteraan zou moeten gaan, want dingen kunnen veel erger gaan aflopen......

Is dit mektab?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu