Hoofdstuk 9: ontmaagd?

168 7 0
                                    

~zineb's perspectief~

*Thuis aangekomen*
Nora en ik hangen onze jassen op en doen onze schoenen uit. "Wayema ik heb zo f*cking veel honger, kom snel eten" zegt nora. Ik moet echt hard lachen en antwoord "kill je hebt altijd honger, dus doe niet alsof dit nieuw voor je is". We ploffen op de bank en zetten netflix aan op de tv. Nora zoekt naar een film terwijl ik alles op tafel zet. "Ey nora zet jane the virgin" schreeuw ik vanuit de keuken. "Nee man, die serie is echt saai."zegt nora terwijl ze haar ogen rolt. "Niet oordelen als je nog nooit heb gezien, yala zet nu jane the virgin." Zeg ik lachend. Nora zucht diep en zet de serie. We eten en kijken tv totdat de deurbel opeens gaat. "Ik doe wel open" zeg ik terwijl ik naar de deur loop. Ik doe de deur open en meteen rennen Adam en soufian naar binnen met ines die achter hun aan huppelt. "ADAM IK GA JOU SOWISO VERSLAAN IN FIFA" schreeuwt soufian terwijl hij neer ploft op de bank. "Ook hoi" zegt nora. "Wat zeg jij, ik heb jou nooit begroeit met je ook hoi". Nora moet lachen. Adam pakt de afstand bediening om de ps4 aan te zetten. "He he wat doe jij, ik wil mijn serie kijken" schreeuw ik terwijl ik de afstandsbediening van Adam wil afpakken. "Sit t kowed met je domme serie, tfoe wat is dit, jane the virgin wella, ga in je kamer kijken" zegt Adam terwijl hij de afstandsbediening naar soufian gooit. "Gaan jullie maar fifa in je eigen kamer spelen, ik was hier toch eerder." Zeg ik terwijl ik mijn tong uitsteek. "Anders ga ik mama bellen" voeg ik toe. "Tfoe altijd moet je weer mama bellen a slet, kom Adam we gaan naar onze kamer. Laat deze hoertjes maar hier." Zegt soufian terwijl hij naar zijn kamer loopt. "HE WAT ZEG JIJ" schreeuwt nora. "Grapje zina van me, jij hebt natuurlijk geen hoer." Zegt soufian terwijl hij een meisjes stem probeerd na te doen. Nora moet lachen "gaga jullie". Adam en soufian gaan weg, nora en ik gaan weer verder met kijken. Ines licht op de bank terwijl haar hoofd op mijn schoot licht, ik speel een beetje met haar haar. "Omg nu het leukste stukje" schreeuw ik. "Ohja die van de bloem toch" zegt nora. "Je zei toch zehma dat deze serie saai is" zeg ik. " ja ik had niet moeten oordelen, maar stil nu ik wil dit stukje zien".

*de scene van bloem*

Als je de bloem nou eenmaal verkreukeld hebt, kan je het niet meer zo mooi maken als hoe die eerst was

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als je de bloem nou eenmaal verkreukeld hebt, kan je het niet meer zo mooi maken als hoe die eerst was. Het zelfde is met je maagdelijkheid. Als het nou eenmaal is gebeurt, kan je het nooit meer terugdraaien....

Is dit mektab?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu