Hoofdstuk 22: BLUF

150 7 3
                                    

Sorry dat ik lang geen deel meer heb geplaatst. Er gaat weer veel aankomen.

Het is 7 uur en yassin is al weg. Ik ben in nora's kamer en kijk uit het raam terwijl nora in haar bed lui zit te doen. Tot mijn verbazing zie ik opeens iemand naar het huis hiernaast lopen. "Ey ik dacht dat dat huis hiernaast te koop stond" zeg ik tegen nora. "Ja dat is het ook" antwoord ze. "Waarom loopt er dan een jongen steeds naar binnen en naar buiten" zeg ik. "Huh watt?!" Nora loopt gelijk naar het raam waar ik ook sta en begint te kijken. Ik begin opeens te lachen. "Voor wat lach jij?" Vraagt nora. "Lol we lijken op die ene buurvrouwen die altijd nieuwsgierig zijn". "Wat bedoel je" zegt ze. "Fhel hedek djel magreb" (net als die van marokko) zeg ik lachen. Nora begint ook te lachen "wollahila" (echt he). Nora kijkt iets beter naar de jongen "wow hij is eigenlijk best wel mooi" zegt ze dan. Ik loop naar haar bed en ga er in liggen "i don't careee". "Maar bluf dan nu naar hem toe te gaan" zegt ze. Even voor de duidelijkheid, als iemand 'bluf' tegen me zegt dan ga ik het ook echt serieus doen. Ik heb schijt en zo ben ik altijd al geweest, maar nora weet dat nog niet. "Wat zou ik dan moeten zeggen" zeg ik tegen nora.. "Gewoon dat je hem wil welkome in deze buurt, weet ik veel". "Oke geef me dan shi cadeautje ofzo" zeg ik. "Cadeautje? Wesh denk he verjaardag? Sir sir (ga ga)" zegt ze met gekke hand bewegingen. Ik ren naar beneden en zie een pak merci chocola op de kast liggen. Ik hoor nora al gelijk van de trap af rennen. "Aii ik breng deze chocola ja, ik koop later wel nieuwe voor je" zeg ik terwijl ik de chocola van de bovenste plank probeer te pakken. "Awiliii zeg wollah je gaat doen" zegt nora verbaasd. "Ja is leuk haha, kom je mee of wat?". Nora gooit een badjas naar me "veel plezier, ik kijk wel via het raam"

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 03, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Is dit mektab?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu