Hoofdstuk 12: ik wil niet dat je zo over me denkt

128 2 0
                                    

~Yassin's perspectief~
Ik kom net thuis. Ja jullie weten het vast wel, ik ben bij zineb's huis langs geweest. Het was een van de domste fouten in mijn leven. Haar broer deed dus open en ik moest doen alsof ik een pizza bezorger was zonder pizza. Kon ik niks beters bedenken? Ik negeer iedereen in het huis en loop meteen naar mijn kamer. Ik besluit even een douche te nemen, om alles uit mijn hoofd te wissen. Ik spring in de douche en laat het warme water over mijn lichaam heen gaan (wollah niet raar gaan denken lol). Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik denk altijd na als ik aan het douchen ben. Ik kon echt niet meer stoppen met denken aan zineb. Zou zij nu ook aan mij aan het denken zijn? Ik denk het dus niet. Het irritantste is nu wel dat ze nu denkt dat ik net zoals alle andere jongens ben. Ze denkt dat ik elke week een nieuwe chick heb en dat ik ze alleen wil wiepen. Wat ze dan vergeet is dat ik helemaal niet zo een persoon ben. Ik zou het aan haar uit kunnen leggen, maar dat gaat best moeilijk als niemand naar je luistert. Als ik alles opnieuw zou kunnen doen dan had ik alles wel anders aangepakt.

Ik kom na een uur eindelijk uit de douche. Ik doe een marokkaanse jelaba aan en ga op mijn bed liggen (ja ook onderbroek enz no stress). Ik voel de druppels van mijn natte haren nog van mijn gezicht af rollen, maar om eerlijk te zijn boeit niks me meer op dit moment. Het enige wat me boeit is zineb. We kennen elkaar zo kort, maar het voelt gewoon alsof ik een speciale band met haar heb. Ik check mijn telefoon en zie dat ik een berichtje heb van ... Zineb!? ik ben een tijdje blij, totdat ik het bericht open.

~Z: zineb - Y: yassin~

N: eyy homo, wat deed jij echt bij mijn huis! Wesh dacht je dat ik je niet door had wella. Wollah als mijn broer wist wie jij was he, je zou nu echt niet meer leven. Volgende keer beter nadenken voordat je iets doet a kleine zabi. Je dacht zeker dat ik een van je hoertjes was. HA dacht het niet. Ik wens je nog veel succes in de hel.

Ik lees het bericht en kan echt niet geloven wat ik zie. Dit zijn haar woorden helemaal niet? Of ik wil gewoon niet ontkennen dat dit haar woorden zouden kunnen zijn. Ik kijk een tijdje naar het bericht tot ik me opeens realiseer wat ze eigenlijk bedoeld. Ze denkt dat ik haar wou om als hoertje te gebruiken...

Y: luister, ik snap dat je boos op me bent over wat er is gebeurt.. Maar het laatste wat ik zou willen is dat jij van me denkt dat ik je als hoer zie! Zineb, ik ben niet zo en ik ben nog nooit zo geweest. Ik weet niet wie jou deze shit heeft aan zitten praten. Ik geef echt om je, maar volgens mij ben ik de enige die dat op dit moment door heeft....

Is dit mektab?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu