Na een lange dag shoppen komen we aan bij nora's huis. Ik heb mijn ouders al ingelicht dat ik vannacht bij Nora blijf slapen en ze vonden het goed. "Wejoo mijn voeten gaan er af vallen" zegt nora terwijl ze op de bank ploft. "Overdrijf niet zo erg man" zeg ik lachend. "Meisjes overdrijven altijd" zegt yassin. Nee yassin blijft niet slapen gekkerts, maar hij blijft nu wel even hier. "Jij moet echt je bek houden, heb je niet genoeg klappen gehad vandaag" zegt nora met een serieuze blik. We beginnen allemaal te lachen. Ik loop naar de keuken en doe de koelkast open. "Ey wat is dit man, waar is al het eten" zeg ik en ik kijk nora aan. "Wejo heb je vandaag niet genoeg gegeten. Na maccie wou je nog naar simit sarayi voor broodje en daarna gingen we nog voor je naar appie, omdat je nog honger had. Dus ga nu niet zeuren dat je trek hebt." Zegt yassin. "Nou" zeg ik met een zielig gezicht. "Oke wat moet je hebben dan" zeg yassin zuchtend. Ik kijk meteen weer blij. "Oke laat me boodschappen lijstje voor je maken" zeg ik en ik pak mijn telefoon er bij. "Nee wat denk jij! Zeg gewoon wat je wil, want ik ga niet zo veel voor je halen hoor." "Is goed haha". Ik geef yassin door wat ik wil en geef hem daarna een knuffel. Ik hou echt van mensen die eten voor me kopen. "Nora moet jij ook iets hebben" zegt yassin. Shit ik was helemaal vergeten dat nora hier ook was. Wow ik ben echt egoïstisch. "Nee dankje" zegt nora een beetje boos. "Haal maar ook iets voor haar" zeg ik tegen yassin. Hij pakt zijn spullen en gaat de deur uit. "Yalla zullen we film kijken totdat die mongool terug is met ons eten"zeg ik en ik plof naast nora op de bank. "Haha aii. Jane the virgin wella" zegt nora lachend. "Wow jou humeur kan snel veranderen zeg" zeg ik lachend. "Ewa ja, wel beetje irritant als een jongen je beste vriendin probeert te stelen" zegt ze. "Doe niet zo gek. Je weet toch dat ik dat nooit zou toelaten". Ik omhels Nora. Soms moet je gewoon even een meiden moment hebben. "Saffi genoeg emo shit. Zet die serie" zeg ik lachend."
JE LEEST
Is dit mektab?
Romance"Ik weet niet wat ik moet doen. Het voelt gewoon alsof ik te snel val" zeg ik met tranen in mijn ogen. "Als je valt zal ik je vangen" antwoord hij. Het blijft even stil. "Vang me.....Alsjeblieft" zijn mijn laatste woorden voordat ik in tranen uitbar...