Hoofdstuk 11: Ik wens je nog veel succes in de hel!

140 2 0
                                    

Ik begin iets beter te kijken en besef dan echt dat hij het is. Het is Yassin, maar wtf doet hij bij min huis? Ik zie dat Adam de deur weer dicht doet en hij ploft meteen weer neer op de bank. Ik loop naar hem toe en vraag "wie was er net bij de deur?" "Oh, het was zo een mongolische pizza bezorger die op het verkeerde adres was zonder pizza" zegt hij. Ik kijk hem raar aan en loop weer terug naar mijn kamer. "En wie was het" vraagt Nora die nogsteeds in de film zit. "Wollah, ik weet het echt niet" antwoord ik terug.  " huu, maar je had toch de deur open gedaan" zegt ze dit keer nog meer in de war. "nee, Adam had de deur open gedaan en volgens mij was het yassin" zeg ik. "WATT, wat deed hij hier?" Zegt ze dit keer nog erger geschrokken, ze valt bijna van mijn bed af. Ik ga naast haar zitten en zet mijn hoofd op mijn kussen. "Hij maakt me echt moe man, hij weet toch gewoon dat ik broers heb. Wilt hij dood ofzo?". Nora begint met mijn haar te spelen en begint een beetje te lachen. "Laat hem gewoon, hij komt aandacht te kort" zegt ze dan.we liggen een tijdje stil in mijn bed totdat nora iets schreeuwt. "He! Eigenlijk moeten we die homo gaan appen." "Huh waar heb jij het over" zeg ik half slapend. "YASSIN" schreewt ze. "Sshhht, straks gaan be broers het horen" zeg ik terwijl ik een beetje ga zitten in mijn bed. Ik pak mijn telefoon en scrol door mijn contacten. Ik druk dan op 'fboy' en laat het scherm zo staan. "Wat moet ik zeggen dan?" Vraag ik nora. "Awilii je doet echt moeilijk, geef die telefoon hier" zegt ze terwijl ze mijn telefoon uit mijn handen pakt. Ik laat het gaan en ga weer terug naar mijn slaap/lig stand. "Hier, zo simpel gedaan" zegt nora na een tijdje terwijl ze mijn telefoon weer terug geeft. Ik pak mijn telefoon en lees het bericht die al verstuurd aan. Ik kijk nora aan en lees dan het bericht.

N: eyy homo, wat deed jij echt bij mijn huis! Wesh dacht je dat ik je niet door had wella. Wollah als mijn broer wist wie jij was he, je zou nu echt niet meer leven. Volgende keer beter nadenken voordat je iets doet a kleine zabi. Je dacht zeker dat ik een van je hoertjes was. HA dacht het niet. Ik wens je nog veel succes in de hel.

Ik barst uit van het lachen en nora doet met me mee. "Jij hebt echt te veel fantasie he" zeg ik nogsteeds lachend. "Nee, is gewoon de waarheid" antwoord ze.

Is dit mektab?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu