Hier boven zie je een foto van nora. Zoals je ziet houd ze veel van eten😂
"Hey mijn naam is nora, ik hoorde dat je nieuw bent hier op school" zegt ze met een glimlach op haar gezicht. "Ja klopt ik heet zineb, leuk je te ontmoeten". "Oke je hoeft niet zehma beleeft te doen" zegt ze lachend. We kijken elkaar een paar seconden aan en barsten uit van het lachen. Iedereen kijkt naar ons maar dat boeit me echt niet. "Ik mag jou wel meid, vertel me meer over jezelf" zegt nora terwijl ze bijkomt van het lachen. We kletsen wat bij terwijl de leraar aan het praten is en we letten totaal niet op. "Dames kunnen jullie even opletten en niet zo veel praten" zegt de leraar terwijl we door praten. "DAMES" schreeuwt de leraar terwijl hij op de tafel slaat, nora en ik schrikken en zijn meteen stil "bedankt" zegt hij met een neppe lach op zijn gezicht. " tfoe, ik mag deze man echt niet " fluistert nora in mijn oor. "Haha ik ken hem niet, maar ik denk dat het nog een lang jaar gaat worden als hij zo door gaat" fluister ik giechelend.
De laatste bel ringt en we zijn uit. Nora en ik hebben nog even onze nummers uitgewisseld en we zijn best close geworden in een dag.
Ik loop naar de fietsenstalling om mijn scooter te gaan pakken totdat ik zie dat yassin mijn kant op loopt. "Hey zineb, zou ik je iets mogen vragen?" Zegt hij verlegen. "Ja tuurlijk" zeg ik lachend. "Zou ik misschien je nummer mogen" zegt hij. "Oh ja hoor" zeg ik terwijl hij zijn telefoon geeft zodat ik mijn nummer in zijn contacten kan zetten. "Dankjewel, ik app je nog wel he" zegt hij terwijl hij zwaaiend wegloopt. Ik lach naar hem en pak mijn Vespa.
Ik kom thuis aan en parkeer mijn Vespa in de voortuin. Ik zoek mijn sleutels in mijn tas, maar besef na een tijdje zoeken dat ik ze thuis ben vergeten. Ik bel aan en een jongen doet open.....
JE LEEST
Is dit mektab?
Romantiek"Ik weet niet wat ik moet doen. Het voelt gewoon alsof ik te snel val" zeg ik met tranen in mijn ogen. "Als je valt zal ik je vangen" antwoord hij. Het blijft even stil. "Vang me.....Alsjeblieft" zijn mijn laatste woorden voordat ik in tranen uitbar...