Sabah olunca kız gözlerini telefonunda çalan alarm ve kafasını eğerek suratına sırıtarak bakan xiumin ile açtı . Gözlerini açtığında xiumin i görünce birden korkup yorganı yüzüne çekti.
"Korktunmu ? "Dedi
"Biraz, birden öle görünce" Dedi
Xiumin kızın bu haline güldü.
"Telefonunun alarmını üç kere erteledin. Bende uyandırayım dedim"Dedi"Ne alarmı?alrmımı mı ertelemişim?
Uff hep böyle yapıp geç kalıyorum"Dedi
Xiumin birden kahkaha atmaya başladı
" bunu bilinçli yapmıyormusun?" Dedi
Kız kafasını hayır anlamında hızlıca salladı. Mi young böyle bir cevap verince xiumin kahkahalarla gülmeye başladı. Gülmesi biraz hafifleyince ekledi
"Hadi hazırlanda kahvaltıya in sonrada şirkete gidicez" Dedi ve gülerek odadan çıktı.
Kız hemen kısa bir duşa girip üstünü giyindi.Saçlarınıda tarayıp salık bıraktıktan sonra hafif bir makyaj yapıp telefonunu ve kulaklığını alıp aşağı indi.
Masayı nerdeyse hazırdı Suho herkezi masaya çağırıyordu
" oh tam vaktinde geldin mi young
Kahvaltı hazır hadi gel"
Herkez mi young A bakıyordu
" Sağol oppa ama ben erken saatte kahvaltı yapamıyorum" Dedi.
Ve salona geçip oturdu. Kulaklığını kulağına takıp şarkı dinlemeye başladı kafasınıda koltuğa yaslayıp koltukta biraz kaydı.
Herkez kahvaltısını bitirmiş çıkmaya hazırlanırken Baekhyun salona Mi young un yanına geldi.
"Hey mi young hadi gidiyoruz" Dedi
Ama mi young onu takmamıştı
"Hey beni duymuyormusun, ne dinliyorsun " deyip yanına yaklaşınca kızın uyuduğunu farkedip güldü.
"Hadisene Baekhyun" dedi xiumin .baekhyun hemen parmağıyla sesiz ol işareti yapınca xiumin, mi young un yine uyuduğunu anladı ve gülersek"Ah tanrım bu kız cidden uykuya aşık" Dedi ve koltukta uyuyan kızın kulağına "hadi mi young gidiyoruz " Dedi.
Kız birden sesi duyunca koltuktan ayağa zıpladı birden . Gözlerini dikmiş ona doğru bakan üyeleri görünce nolduğunu anlamaya çalışıyordu. "Mi young sen uyku aşığısın resmen" dedi sırıtarak xiumin.
Üyeler arabaya oturmuş şirkete giderken Baekhyun kızın karşısına Chanyeol kızın yanına oturmuş yine uyuya kalmasın die onu konuşturup duruyorlardı. Aslında kızın uykuya dalmış hali çok tatlı oluyordu.***
Sonunda şirkete gelmişlerdi ve içeri girdiler. Mi young hemen üzerini değiştirdi
Ve sonra ona söylenen odaya gitti burda ilk defa üyeler kızın sesini duyacaktı . Kız yavaşça içeri girdi
Gözler gine ondaydı.
"Hadi platforma çık ve bize sesini göster" dedi Suho küçül bir tebessümle.
Kız kafasını olumlu anlamda sallayıp platformun üzerine çıktı ve platformun ortasına geldi. Üyeler meraklı gözlerle ona bakarken kız heycandan bayılacaktı nerdeyse . Önce elini kalbinin üstüne koydu ve kalp atışını dinledi çok hızlı çarpıyordu ve sonra elini yavaşça çekip şarkıya başladı.Üyeler kızın sesini duyunca büyülenmişe döndüler. Çünkü kızın sesi o kadar güzel ve kusursuzdu ki üyeler ağızları açık hayranlıkla kızı dinliyorlardı.
Şarkı bitince kızı bir kere eğilip selamladı ve platformdan inerken Baekhyun elini uzatıp
"Hey sesin Harika" dedi
Kızda uzatılan eli tutup platformdan atlayıp teşekkür etti sırıtarak .Üyeler dans provasına gitttiler. Üç dans eğitmeni vardı. Mi young dans eğitmeni ile dans hareketlerini yapmaya çalışıyordu . Diğer iki eğitmen ise dokuz üyeye hareketleri gösteriyordu.