13

3.1K 173 14
                                    

Bir saatlik bir yolculuk ardından üyeler sonunda programın yapılacağı sütüdyoya gelmişlerdi. Programı iki sunucu sunuyordu. Alkışlarla içeri girdiler.
Sunucu 1: merhaba millet. Bu haftaki konuklarımız her biri çok yakışıklı

Sunucu 2: ama bir tanesi çok güzel

Sunucu 1: evet . Bu haftaki konuklarımız

İkisi aynıanda: EXO

diye bağırınca alkışlar eşliğinde EXO programa girdi. Eğilerek selam vererek yerlerine oturdular.

Sunucu 1: evet Exo artık Yen'i bir üye hatta Yen'i bir maknea nız var. Neler hissediyorsunuz?

Chanyeol : aslında ilk geldiği zaman kız olduğu için çok şaşırmıştık. Çünkü biz bir erkek gurubuyduk. ama artık oda bizden . Hatta sanki yeni bir üye değilde hep bizdenmiş gibi hissediyoruz.

Suho: Evet, ona çabucak alıştık ve o en küçüğümüz ve gurubumuzun tek kızı o olduğu için ona göz bebeği gibi bakıyoruz .
Deyip güldüler

Mi young: Evet , bana çocuk muamelesi yapıyorlar. Hatta bir keresinde eve geç geldiğim için bana ceza vermişlerdi.

Sunucu 1: Peki mi young şu son haberler konusunda ne diyorsun ? Çıkma işi falan?

Mi young: Yah evet. Sadece çekim yapmıştık . BTS üyeleriyle ise onlarla çok samimi arkadaşım . Ama dediğim gibi arkadaş

Sunucu 1: Peki çıktığın bir varmıydı?

Mi young: Şey aslında vardı.

Bütün üyeler şaşkınlıkla Mi young a bakıyorlardı

Mi young: hey ne bakıyorsunuz? "Vardı" dedim "var" demedim.

Sunucu 2: ah az kalsın kalpten gidiyordum. Kızı kaptırdık sandım.

Bir elini göğsüne koyarak konuşmuştu . Diğerleride kahkahalarla gülüyordu

Sunucu 1: Tüm üyeler şaşkın şaşkın sana bakıyor . Chanyeol hariç . Chanyeol sen biliyormuydun?

Chanyeol: Şey evet aslında biliyordum.

Sunucu 2 : Ne yoksa sevgilisi sen miydin?
Deyince bütün üyeler gözlerini pörtlermiş Chanyeol a bakıyordu

Mi young: Hatır hayır! Bizim guruptan biri değildi.

Sunucu 1: Birden sevgili olduğunuzu sandım. Sevgilinle samimiymiydiniz?(bu Nası bir kelimedir?😂)

Mi young: evet askında biraz samimiydik. Ve benim bir erkek kardeşim var ve bizim samimi olmamızdan nefret ederdi ve beni ondan kıskanırdı. Ki zaten kardeşim bana çok düşkündü . Beni kuzenimden bile kıskanırdı . Kuzenlerimle Doğru düzgün sarılamazdık bile.

Sunucu 2: evet benimde senin gibi Ablam olsaydı bende kıskanırdım.
Deyince herkez hafif güldü
Mi young: hatta bir keresinde ona kahve yapmıştım ve onun karabibere alerjisi vardı . Kardeşim bunu bildiği için gizlice kahvesine karabiber atmıştı. Çocuk ölecekti az kalsın.
Diyerek güldüler

Sunucu 1: Peki, Mi young Nası biri çocuklar ? bize kısaca anlatırmısınız?

Chen: mi young çok tatlı biri ve sesi çok güzel . Ve fotoğraf çekilmeyi çok sever . Onu elinde sürekli fotoğraf çekilirken görebilirsiniz. Ve özelliklede aegyo çok kullanır . Sürekli aegyo yapıyor.
Chen aegyo konusunu açıklarken mi young sa kameraya aegyo yapmış ve hepsini güldürmüştü
Eğer onun dediğini yapmazsak hemen aegyo yaparak kabul ettirir . Ve en çok ta Baekhyun a yapıyor . Çünkü o hemen kabul ediyo.
Baekhyun kafasını onaylayıcı şekilde sallarken birden dönüp baktı"Ne" deyince herkez güldü

Sunucu 1: sen ne düşünüyorsun Baekhyun?

Baekhyun: evet çünkü aegyo yapınca çok sevimli gözüküyor . En küçüğümüz o ve o kız ve zaten çok tatlı birde aegyo yapınca dahada tatlı oluyor ve hayır demek imkansızmış gibi oluyor. Ve birde mi young sürekli uyur . Hiç durmadan hemde.

Xiumin: Evet , hatta ilk gün telefonunun alarmı çalıyordu on dakika kadar çaldı ve kafası diğer tarafa dönükken eliyle komidinin üzerindeki telefonu erteledi . Daha sonra bir daha çaldı ve gine sonra gine. Uyandırdığımdaysa alarm sesini bile duymamış . İstemsizce kapatıp , erteliyordu
Dedi gülerek

Lay: evet çok da uykucu . Ama birde sarılmayı çok seviyor. Bizede sürekli sarılır. Biz de ona . Yatmadan önce ,uyanınca , ayrı yerlere giderken yani sürekli .

Sunucu 2: O zaman bana sarılabilirsin.

Kollarını açmış gülerek mi young a gitti diğerleride gülüyordu . Mi young la sarıldılar ve sohbete devam.

Sehun: evet ve çikolatayıda çok seviyor.
Bir keresinde herkez için çikolata almıştım. Yani 10 tane çikolata vardı ve hepsini tek başına , tek seferde yemişti.
Güldüler

Mi young: evet yedim ve pişmanım çünkü yediğim için bana 20 tane daha çikolata aldırdılar.
Herkes yine güldü ve

Sunucu 1 : evet bu fotoraf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sunucu 1 : evet bu fotoraf. Bu da çok konuşuluyor . Bunada açıklama yapıcakmısonız?

Mi young: Yah herşeyi de çekiyorlar .
Dedi ve herkez biraz gülü ve diğer üyelerde meraklı gözlerle dinliyordu

Mi young: Yah aslında gizlice Chanyeol un telefonunu almış karıştırıyordum . Ve kyungsoo oppa bana arkadan sarılmıştı . Çünkü oda karıştırmak istiyordu ki telefon birden çalınca yakalandık . İşte böyle oldu.

EXO da bir kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin