Mi young ne diyeceğini bilememişti.
"Ne diyorsunuz ya"
Chen in şaşkın sorusuna Kai kendini daha fazla tutamamış kahkahayla gülmeye başlamıştı.
"Yüzlerinizin halini görmeniz lazımdı "Ne diyorsunuz ya" " diyerek taklit yapıp gülüyordu.
"Yah lütfen beni uyandirmaya bu çocuğu yollamayın!"
"Tamam , Peki şimdi olay ne?"
Diye sordu xiumin
"Yah , yatağıma oturmuş birden bağırdı . Bende onu birde görünce korkup ittim. İşte olay bu. Kai olayları başka yöne çekme"
"Tamam ya . Şaka yapıyordum"
Herkez kahvaltısına devam ediyordu ki telefonuna bir mesaj geldi . Kimin gönderdiğine bakınca ağzındaki lokma boğzına kaçmasıyla öksürmeye başladı.
Bunu üyeler fark edince"Bir sorun mu Mi young?"
Diye sordu Baekhyun.Mi young hemen elindeki telefonu cebine koyup kafasını hayır anlamında salladı.
"Ne? Sorunmu ? Ne sorunu canım? Yok bir şey ? Sorun morun"
Deyince üyeler inanmaz gözlerle ona bakıp tekrar yemeklerine geri döndüler .On beş dakika kadar sonra Mi young masada. Kalkmıştı. Diler üyeler ise hâla kahvaltıya devam ediyorlardı.
Mi young aceleyle salona girdi telefonunu cebinden çıkardı ekrandaki ismi bir daha dikkatlice okudu.
Evet gerçektende "Woo jin " yazıyordu
Hemen telefonu açıp mesajı okudu.Woo jin:
Hey Mi young rahatsız etmek istemezdim ama eğer müsait olursan bu gün buluşa bilirmiyiz? <3"Ah be diyor bu ya ? Bir de sonuna kalp Mi koymuş" diye biraz sesli düşündü.
Mi young im:
Imm Peki . Saat ikide buluşalımWoo jin:
Ahh tamam:) Harika . Her zaman ki kafede buluşalım . ^^Mi young im:
Tamam.O sırada üyeler odaya girmeye başlayınca Mi young hemen elindeki telefonu cebine soktu. Saate baktığında saat bir e geliyordu.
"Hey çocuklar ben saat iki gibi dışarı çıkıcam. Heberiniz olsun."
Kyungsoo tek kaşını kaldırmış
"Neden ? İşinmi var? "
Diyince mi young biraz telaşlanmıştı.
"Şeyy..ımm.. evet , evet biraz işim var"
Bu kez Sehun lafa girdi
"Yah öylemi? Ne işiymiş o?"
"Yah ne üstüme geliyorsunuz? İşim var işte. Eski bir Arkadaşımla buluşucam . Tuhaf tuhaf bakmayı kesin tammammı"
Deyip yukarı üstünü değiştirmek için çıkmıştı. Ama önce duşa girdi . Daha sonra kurulanım üzerini giyindi
Ve aşağı indi saate baktığında bir buçuğu geçmişti. Gideceği yer yirmi dakıka yürüme mesafesindeydi.
"Hey ben çıkıyorum"
Değip çıkmıştı . Baekhyun
" hey çocuklar benim çok acil bir işim var . "
Değip maskesi, şapkası ve ceketini alıp çıkmıştı.Mi young biraz gergin bir şekilde kafeye girmişti . Bu kafeye gitmeyeli sekiz Aydan fazla olmuştu. Oysa buraya sık sık gelirdi. İçeri girdiği de ona el sallayan çoçuğun yanına ağır adımlarla yaklaşı.
Çocuk Mi young u görünce hemen ayağa kalkmış Mi young masanın yanına geldiğinde ona yanağından öpmek için yaklaşmışken mi young onu eliyle hafifçe itince çocuk geri giti"Otursana"
Dedi . Mi young ta masaya yavaşça oturdu.
"Evet beni be için çAğıdın?"Çocuk kızın masadaki elini tuttu ve
"Biz uzun zamandır görüşmüyoruz... seni ekranda görünce seni ne kadar özlediğimi fark ettim ve... ve bence biz yeniden birlikte olma-"
Mi young çoçuğun sözünü kesmişti
" ne diyorsun yaa ? Beni bunun içinmi çağırdın . Ne zaman anlıycaksın seni sevmediğimi . Bunu sana kaç kere daha söylemem Lazım?"
Tek kaşını kaldırmış bir şekilde söylemişti bunu ve ellerini hızla çekip masadan kalkıp dışarı doğru hızla yürüdü. Çocukta Mi young un arkadından koştu.Dışarı çıktıklarında çocuk Mi young un kolunu sıkıca tuttu.
"Ne demek seni sevmiyorum? Beni seviyorsun biliyorum. "
"Tek sen ne saçmalıyorsun? Biz Şen'inle ayrılalı sekiz Aydan fazla oldu"
"Ya biz Seninle ayrılmadık ki sadece.. sadece ilişkimize biraz ara verdik o kadar"
"Yah sen iyimisin ? Yine aklından kurgulanayamı başladın? İlaçlarını almıyorsun sanırım artık. Ben sana seni artık sevmediğimi ayılmak istediğimde Sende bana katıldığını söylememişmiydin?"
Bu sözün üzerine Woo jin sırıttı ve kızın belinden tutup biraz kendine çekip suratındaki ifade ciddi bir hal aldı ve soğuk bir sesle
"Sen hala beni seviyorsun ve biz yine birlikte bie çift olucaz"
Derken mi young ona "ne diyorsun sen ya" bakışları atarken arkadan bir kolundan Mi young u çekiştirince mi young onu çekiştirene baktı ve biraz şok olmuştu.
"Bırak lan kız"
Diyerek çekiştirmişti
"oppa"
Diyebilmişti sadece
Woo jin alaycı bir tavırla
"Sen de kimsin be ? Ne karışırsun "