Sonunda kahvaltılarını Yapmış arabalara binip yola çıkmışlardı. 15 dakika kadar sonra dergi çekimi yapılacak olan yerde mi young arabadan inmiş tüm üyeler ona şans diledikten sonra onlarda şirkete gitmişlerdi .
Mi young çok heyecanlıydı çünkü ilk defa bir dergi için fotoğraf çekimi yapacaktı.
İçeri girdiğinde onu gören menejeri hemen onu alıp çekim yapılacak yere götürdü
"Mi young bu partnerin ceksın. Oda ingiltereli"
"Partnermi? Niçin?"
"Bu couple bir dergi çekimi mi young. Onun için"
"Ow merhaba. Mi young tu değilmi? Woah çok tatlısın" dedi ceksın elini uzatarak
"Evet ben mi young. Sendeee ceksın olmalısının. Bu arada sağol" dedi elini uzatarak hafiften kızararak Mi youngAradan 6 saat geçti ve mi young sonunda eve gelmiş ve kendini hızlıca salondaki koltuğa attı. Aradan yerım saat geçmişti ve üyelerde eve gelmişti. En önden Sehun girmişti içeri. Dokuz kişi gerçekten çok ses yapıyorlardı. Sehun hızla salona girdiğinde birden durdu ve arkadını dönerek işarak parmağını dudağına getirerek diğer üyelere sesiz olun işareti yaptığında diğer üyeler önce bir an duraksayıp sonra hızla Sehun un yanına geldiler be salondaki koltuğa baktıklarında o tatlı manzarayla karşılaştılar.
Mi young koltukta kıvrılmış uyuyordu. Elleri cebinde biraz üşümüş, küçük bir yavru köpek gibi çok şirindi.
Üyelerin hepsi kızın başına toplanmıştı. Önce Sehun koluna dokundu, sonra d.o kızın yanağına hafifçe dokununca kız dokunulmaların etkisiyle döndü ve yanağına dokunan d.o nun koluna sarıldı. Oyuncak ayısına sarılarak uyuyan küçük bir kıza benziyordu.
"Bence gidip yatağına yatıralım" sesi Baekhyun ve kızı kucağına alıp kaldırdı. D.o yavaşça kolunu çekti. Baekhyun da kızı alıp odasına yatırıp bir iki dakıka kızı izledi . Ve yavaşça odanın kapısını çekip çıktı.Dört gün sonra ..
saat 12 civarlarında uyanmıştı . EXO ise magazinleri biraz sinirli bir şekilde izliyorlardı.
Mi young aşağı indiğinde sinirli bakışlar ona dikildi
" Ne? Ne oldu yağğ
Uff tamam tamam itiraf ediyorum çikolataların hepsini ben yedim"
"Ne çikolataları sen mi yedin" dedi Sehun
"Siz bana bunun için ters ters bakmıyormuydunuz?"
"Hayır!! Bize söylemek istediğin bir şey varmı?" Dedi D.o
"Ne hakkında?" Dedim soran bakışlarla
"Bunun hakkında " dedi lay ve bana televizyondaki magazin haberini göstererekHaberde şöyle diyordu.....