Üyeler kahvaltılarını yapmışlardı. Ve bu gün boşlardı . Bu günü nerdeyse evde bomboş geçirerek tamamlmışlardı.
Akşam olmuştu Baekhyun odasına gidip üzerini değiştirip tekrar aşağı indi.
"Ben dışarı gidiyorum. Mi young gelmek istermisin?"
Diye sordu. Zaten sıkıntıdan patlamak üzere olan Mi young hemen kafasını evet anlamında sallayıp
"Bekle üzerimi giyip geliyorum."
Dedi. Yukarı çıkıp hemen üzerine bir şeyler geçirdi hava biraz serindiVe hemen aşağı indi
"Tamam hazırım"
Deyip çıktılar. Yürüyorlardı.
"Eee nereye gidiyoruz ?"
Diye sordu Mi young Baekhyun bakarak
"İlerde bir kafe var oraya"
Koz kafasını "tamam" anlamında sallayıp yola devam ettiler.Daha sonra Baekhyun un dediği kafeye oturdular.
Garson gelip
"Buyrun efendim ne istersiniz?"
"Ben sıcak çikolata istiyorum"
Dedi mi young
"Bende kahve alıyım"
Dedikten donra garson gitti.ve. Beş dakika içerisinde de tekrar gelip siparişleri bıraktı.Mi young ve baekhyun bir saattir aralıksız konuşuyordu. Tabi konuşuyordu dememe bakmayın saçma saçma şeyler söyleyip gülüşüyorlardı.
Aradan İki saat geçmişti ama onlar hala saçma şeyler söyleyip gülerken garson onların bu güllülerini bölerek
"Efendim artık kapatıyoruz "
Diyerek bölünmüştü . Onlar kafeden çıkarken hala kahkahalarla gülüyorlardı.
Hatta bir ara Baekhyun kaldırıma çökmüş dizlerini yere koymuş elleriyle yere vurarak gülüyordu.
Artık eve varmışlardı bile ama bahçe kapısının dışındaydılar. Gülmeleri ise bitmişti nerdeyse .Baekhyun birden kendini duvara sırtını vermek yaslanarak Mi young u da dirseklerinden tutup Onur'da kendine çekti. Mi young gözlerini pörtlermiş bakıyorduki Baekhyun mi young un kazağının iplerinden tutup kendine dahada çekerek dudaklarının buluşmasını sağladı.
Mi young Ne yapıcağını bilemeden öylece durmuştu. Daha sonra onu ittirerek Baekhyun un dudaklarından kurtldu. Daha doğrusu Baekhyun kurtulmasına izin verdi. Ama hala çok y yakımlardı ve baekhyun hala Mi young un ipleini tutuyordu.
"Baekhyun sen ne-"
"Seni seviyorum"
Diyip )tekrar dudaklarına yapıştı kızın.*****
Sizi seviyorum 😘 .
Lütfen sizde beni ve hikayelerimi beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.