21

2.7K 183 7
                                    

hemen kısa bir duşa girdi. Xiumin de aşağı inmişti .
Banyodan çıkınca hızlıca hazırlandı. Üzerine gece mavisi bir gömlek ve altına dar paça ve spor ayakkabı giyindi.  Saçlarını salıp taradı ve saçlarının ön kısmını arkadan tel toka ile tutturup aşağı indi.

Hızlı bir şekilde kahvaltılarını yapıp yurttan çıktılar. Yurttan çıktıklarında saat 10:00 du.

****

Üyeler şirkete geldiklerinde hemen üstlerini değiştirip daha rahat bir şeyler giyindiler.
Üyeler bütün gün dans provalarına çalışmışlardı .

Sonunda akşam saat 08:00 de provaları bitmişti. Tüm üyeler kendilerini prova odasında yere attı. Çünkü bütün gün prova yapmışlardı. Herkez yerde yirmi dakika kadar nefes nefese yerde yattılar. Yirmi dakikanın ardından üyeler çok terledikleri için prova odasındaki kılimayı son ayarda  açtılar. Ve yavaş yavaş üyeler prova odasından teker teker çıkarak soyunma odalarına üslerini değiştirmeye gittiler . Yarım saat sonra üyeler üslerini değiştirmiş şirketten çıkacakken Mi young un orda olmadığını fark ettiler. Hala üstünü değiştirmediğini düşünüp on dakika kadar Mi young u beklediler. Kyungsoo ayağa kalkıp telefonunu prova odasında unuttuğunu söyleyip prova odasına ilerledi. İçeri girdiğinde yerde yatan kızı görünce şaşırdı. Hemen kızın yanına gitti. Kıza baktığında uyuduğunu anladı.
"Mi young Mi Young hadi kalk . Eve gidiyoruz Mi young "
Diyerek kızı uyandırdı. Kız uyanınca üşüdüğünü hissetti .
"Sen ne zamandır yerde uyuyorsun?"
Diye sordu kyungsoo.
"Mola verdiğimizden beri"
Dedi kız uyku sersemi konuşurken dudakları büzülüyordu ve bu hali çok tatlıydı.
"Hadi kalk hemen üzerini değişir eve gidicez."
Kız kafasını tamam anlamında sallayıp prova odasından çıkıp soyuna odasına doğru giderken kai
"Mi young daha üstünü değiştirmedinmi?"
Diye sordu şaşkınlıkla çünkü ondakikafan fazladır onu bekliyorlardı .
Kız bir şey demeden üzerini değiştirmeye gitti. Ve prova odasında kızn peşinden de kyungsoo çıktı.
"Çocuklar biz boşuna burda beklemişiz mi young mola verdiğimizden beri prova odasında uyuyormuş."
Dedi.
Üyeler biraz endişelenmişti.

Kız üzerini hızlıca değiştirip üyelerin yanına gitti ve onlarda ayaklanıp arabaya bindiler. Arabada giderken kız biraz titremeye başlamıştı kendini biraz kötü hissetmeye başlamıştı.

Eve geldiklerinde kız kendisini odasına zor atmıştı üstünü bile değiştirmeden yorganın altına girmişti. Xiumin odaya gidip üzerini değiştirecekti. Dolabını açıp eşofmanlarını alırken kızın titremekten birbirine çarpan dişlerin sesini duydu. Kafasını çevirip yorganına sarılmış titreyen kızın yanına gitti elini kızın alnına koyduğunda ateşi vardı hemen aşağı indi
"Hey çocuklar Mi young yanıyor, çok ateşi var"
Dediğinde kyungsoo nun korktuğu başına gelmişti. Çünkü kız terliydi  ve terli bir şekilde kılima son derece de açık bırakılmıştı ve o bir saat kadar o odada uyya kalmıştı . Zaten kızı uyandırmak için koluna dokunduğunda kızın kolu buz gibiydi.

Baekhyun ve kyungsoo hemen ayaklanıp kızın yanına koştular tabi diğer üyelerde . Kızın yanına gittiklerinde ciddende kız yanıyordu resmen . Ateşten dolayı yanakları kırpkırmızıydı. Yorganına sokulmuş yarı Aygın yarı baygın yatakta yatıyordu ama gözlerini açacak hali yoktu.

Kyungsoo hemen kızın yanına gelip
"Hey hadi odadan çıkında aşağı inin kız biraz nefes alsın . Zaten ben onunla ilgilenicem."
Dedi diğer üyelerde tamam anlamında kafayı salladılar
"Xiumin sende istersen benim odamda yat . İşim uzun sürecek gibi dedi."
Xiumin de tamam deyip oda aşağı indi odada bir tek kyungsoo, mi youg ve baekhyun vardı.
" sen neyi bekliyorsun insene aşağı " dedi.
" hayır. Bende ona bakmak istiyorum. En azından yardım ediyim" dedi Baekhyun yalvaran gözlerle
" tamam o halde aşağı in ve bir kovaya soğuk su dodur . Ve bir kaç tanede havlu getir"
Deyince Baekhyun kafasını sallayıp aşağı indi ve kyungsoo nun ondan istediklerini hazırladı. O sırada kyungsoo da kızın üzerindeki yorganı yavaşça kızın üzerinden çekti.

Baekhyun geldiğinde kovayı yanına koymadını istedi . Baekhyun da onu yaptı ve kapının yanına gelip kyungsoo tu izlemeye başladı. Kyungsoo , Baekhyun burda olduğu için biraz tedirgin adımlarla hareket ediyordu. Kızın gömleğine yönelip bir iki düğmesini açarken
"Kyungsoo ne yapıyorsun ya"
Kaşlarını çatarak kyungsoo tu durdurmuştu.
"Ateşi düşmesi için kollarının altına ve karnına ıslak havluları koyucam bu yüzden gömleğinden kurtulamam lazım. Bence sende aşağı in sırayla bekleyelim ben yorulunca sen devam edersin . Ateşi çabuk düşeceğe benZemiyor." Dedi
"Bilmiyorum , eminmisin?" Sesi Baekhyun bu sefer tek kaşı havada . Kyungsoo Emin'im anlamında gözlerini yumup açtığında Baekhyun da istemsiz bir şekilde aşağı indi.
Kyungsoo kızın gömleğinin düğmelerini kaldığı yerden devam etti açmaya ve kızın gömleğinden kutuldu. Daha sonra kızın atletini biraz yukarı çekerek kızın karnına havluyu koydu ve atleti havlunun biraz üstüne çekti .Kız tenine değen soğuk ıslak havlu ile irkilmişti. Dağa sonda kızın kollarının altına ve alnınada ıslak havluylu koydu. Ve bu işlemi bir buçuk saat kadar tekrarlayarak yaptı.

Nasıl gidiyorum ?? Umarın beğenmişsinizdir.
Lütfen beğenin ve Yorum yapın
^3^

EXO da bir kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin