"Tamam. Seni öpebilirmiyim?"
Diye sordu tek kaşı havada
Üyeler
"Ooo/Ne!"
Diye sorarken Baekhyun ise kaşlarını çatmaya başlamıştı."Ne!?"
Dedi kız . Şakın bir sesle ama suratında hala aptal bir sırıtş vardı."Kızımızı herkeslere öptürmeyiz"
Diyordu Chen bir yandan gülerkenBamBam bu cevaplara karşı hemen söze girdi
"Yah ne abartıyorsunuz? Sadece yanağından öpmek istedim dudağından değil"
Demişti ama konuştukça battığının farkına varınca Boğaz'ını temizleyip ayağa kaltı ve Mi young un yanına çömeldi. Kızın kafasına iki eliyle tutu. Önce kızın dudaklarına adapte olmuştu ama kafasını iki yana sallayıp kızın kafasını biraz çevirdi. Kızın yanağını önce baş parmağıyla okşadı o sırada Choi söze girişti
"Hadi oğlum abartma öpeceksen öp"BamBam mi young un yanağına sulu, tatlı, yumuşak, bir öpücük bıraktı.
Bunu gören Baekhyun biraz sinirlenmişti Suho ya dönüp
"Hyung hadi artık gidelim benim uykum geldi."
Dedi soğuk bir sesle . Suho kafasını aynen anlamında salladı. Saat 1 e geliyordu.
Üyeler ceketlerini almış kapıda çıkıyolarken Baekhyun un gözü Mi young u aradı.
Arkada BamBam , Mark ve mi young un birbirinin nunamaralarını alırken gördü. Daha sonra BamBam yanlarından gidip üyeleri uğurlamaya gelmişti . O sırada konuştuklarına Baekhyun kulak misafiri oldu.
"Hey dışarı soğudu . Al bunun giy"
Deyip yanındaki ceketi mi young un omuzlarına atıcakken Baekhyun araya girdi
"Hadisene Mi gidiyoruz" diyerek tanlarına gelmişti. Mark ise hâla mi young a sırıtıyordu. Tekrar hırkayı kızın omuzlarına koyacakken Baekhyun girdi araya
"Gerek yok Mark. Ben veririm zaten aynı eve gidiyoruz"
Demişti kaşı havada . Ve hızlıca ceketini çıkarıp Mi young un omzuna attı
"Ya çocuklar Cİdden hiç gerek yok. Üşümüyorum zaten arabayla gidiyoruz"
Demişti ama ikiside onu takmamıştı. Baekhyun mi young un omuzlarından bir yandan tutuyor diğer yandan ittirerek dışarı götürüyordu. Tam kapıda çıkacakken birden eğilip kapıda onlarla vedalaşan got7 üyelerine selam verdi.
Dışarı çıktıklarında esen rüzgarla ürperip Baekhyun un koluna sıkı sarılarak
"Vıııııç , soğukmuş cidden"
Deyip Baekhyun un koluna , iki eli ile sarılmıştı. Baekhyun da ona bakıp sırıttı.
Arabaya bindiklerinde Baekhyun yine mi young un yanına oturmuştu.
Mi young un yine telefonuna bildirim gelmişti. Baekhyun hemen belli etmeden tabi telefonun ekranına baktı
Yine o "!" . Kim bu ünlem ya diye düşünürken bir yandanda mesajı okumaya çalışıyordu!: artık bana cevap ver! Kimle kolkolası öy...
Mesaj devam ediyordu ama kilitli ekrandan dolayı yarısı okumuyordu. Yine Mi young un tedirgin olduğunu fark etti.
****
Sonunda eve varmışlardı. Üyelerin çoğu uyukluyordu. Tabi buna Baekhyun ve Mi young da dahil.
Üyeler yataklarını bulur bulmaz uykuya dalmışlardı.
Sabah yine alarm ve onu dürtükleyip duran xiumin le gözlerini açmıştı Mi young. Elini dürtüp duran xiumin in elini iki eli ile tutup gözlerini bile açmadan konuştu.
"Yağ oppa bırak ta azıcık uyuyayım."Xiumin sırıtıp
"Çok şirinsin Mi young sana hayır demek çok zor. Ama şirkete gitmemiz gerekiyor bütün gün orada olacağız.bu yüzdende sıkı bir kahvaltı yapmalısın. Ve kahvaltı yapmak içinde aşağı inmelisin."
Dedi. Mi young bıkkınca yatakta doğrulup
"Oppa aynı annem gibisin " deyip
Yatağından kalktı.