Ertesi gün olduğunda Chanyeol ve mi young saat sabah beşte kalkmışlardı çünkü bu gün çekim yapıcaklardı. Ve şu an İkisinin birlikte kalıyor olarak gösteilicekleri yere gidiyorlardı.
Sonunda gelmiş ve çekimlere başlayacaklardı. Ama mi young un öyle uykusu vardı ki yönetmenin ne dediğini anlamadan onaylıyordu. Konuşmaları doğaçlama olacaktı. Sonunda çekime başladıklarında mi young un yatakta uyurken Chanyeol ise kahvaltı hazırlamalıydı.
Chanyeol heyecanla kahvaltıyı hazırlamış ve odanın kapısından kafasını uzatarak vede sırıtarak içeri girmişti . Mi young yorgana sarılmış uyuyordu. Aslında orada rol icabı uyuması lazımdı ama mi young uykusuzluktan yatınca uyuya kalmıştı.
Ama Chanyeol bundan habersiz vede diğer yönetmen ve kameramanlarda anlamamıştı.Chanyeol yatağa atlar gibi oturmuş tu
"Hey ,mi"
Diyerek kızı dürtmüştü ama kız pek bir tepki vermemişti . Chanyeol bunun üzerine kıza yaklaşarak burnuna minnak bir öpücük koymuştu ama yine bir tepkime yok. Chanyeol , kameramanalar anlamaz bir bakış atıp tekrar mi young a döndüğünde düzenli nefesinden ve bir türlü uyanmayışından uyuduğunu anladı."Miğğ"
Dedi yumuşak bir sesle
Ve kızın yanağını okşadı yumuşakça. Bunun onu rahatsız ediceğini biliyordu. Ve mi young aynı onun tahmin ettiği gibi rahatsızlık duyarak hareketlenmişti ve Chanyeol fısattan istifade onu biraz daha rahatsız ederek uyanmasını sağlamıştı. Bu halleri çok tatlı göründüğünden ve de doğal göründüğü için yönetmen bu kısımları kesme gereği duymamıştı.***
Birlikte kahvaltı yapmışlardı ve biraz daha vakit geçirdikten sonra sonunda akşam olmuştu ve Chanyeol ve mi young sinemaya gidiyorlardı ve tabiki de senaryo icabı korku filmine gideceklerdi. Mi young pek istekli olmasada Chanyeol gayet mutluydu.
Sinemaya girdiklerinde yönetmenler sinema salonunu kiralamıştı.
İzlemeye başladıkları andan beri film cidden çok korkunçtu . Filmin en heyecanlı ve korku kısmına geldiklerinde Mi young ve Chanyeol büyük bir bağırtı kopararak birbirlerine kollarını dolamış bağırıyorlardı . Mi young gözlerini sımsıkı kapatmış Chanyeol a saılırken bir yandanda bağırıyordu. Ama Chanyeol de ondan pek farklı sayılmazdı; oda kollarını Mi young a sarılmış, bir ayağını ise tekme atarmışçasına havada tutarken oda bağırıyordu ama onun gözleri açıktı.
Korku ve heyecan yeri bittiğinde ikside marıtondan çıkmışçasına nefes nefeselerdi. Önce , biraz nefeslerini düzene sokmaya başladığında bir birlerine bakıp bu kezde gülmeye başladılar.
Sonunda sinema bitmiş ve gece geç saatlerde sokakta yürürken Chanyeol, mi young a arkadan kızın kollarının üzerinden sarılırken , çenesini kızın kafasının üstüne koydu ve bu şekilde ilerliyorlardı.
Yürürken mi young kıkırdadı . Chanyeol bakışlarını ona hafif eğdi ve tekrar yürümeye devam ederken sordu
"Ne? Ne oldu neden güldün?"
"Hiiiç , sadece korkmuş şekilde bağırdığın anın aklıma geldi"
Dedi ve tekrara güldü.
"Ya , seni gördük gölerini kapamış 'lütfen git , defol ' diyerek çığlıklar atıyordun"
Dedi mi young u taklit ederek.
"Ya! Sesim öle diğildi"
"Olsun , sonuçta en çok sen korktun"
"Ffff, evet en çok ben korktum . "
Dedi Chanyeol da ona gülümsedi ama kafası Mi Young un kafasının üzerinde olduğu için o görememişti ve son kez Chanyeol kızın kafasına küçük bir öpücük kondurdu ve onlar o şekilde ilerlerken kamera durmuş ve onların gidişini çekerken sonlanmıştı.
Evvet uzun zaman oldu nasılsınız millet ?? Umarım beğendiniz . Olaylar bitmedi derken tabiki sadece bununla değildi daha aklımda olaylar var😏 umarım okursunuz
Ve lütfen yorum yapın yorumlarınızı okumayı çok seviyorum.
Ama malesef hiç yapmıyorsunuz😞😞
Lütfen yorum yapın
Yorumlarınızı bekliyorum👋🏻👋🏻