23

2.5K 172 12
                                    

Mi young' tan

Sabah gözlerimi araladığımda dün neler olduğunu hatırlamaya çalışmıştım. En son ateşimin çıktığını hissetmiştim ve yatağımda uyumaya çalışıyordum. Gerisini hatırlamıyorum. Elimi alnıma getirerek ateşimi kontrol ettim düşmüştü. Odanın içimde gözlerimi gezdirirken komidinin üstünde duran gömleği gördüm. Bir dakika ben bunu dün gitmiştim. Ve gece üstümü değiştirmeden yatmıştım. Gözüm yere doğru kayarken yerdeki atletimi de görünce birden korkmaya başlamıştım. Hemen kalkmaya çalıştım. Yatağımda yorganımın üzerinde bulunan ağır bir şey yüzünden kalkamamıştım . Biraz daha zorlayınca sonunda üstende olsa kurtuldum. Hemen üstümü yokladım neyseki sıkıntı yok. Gözüm yatağının üzerimdekinin ne olduğuna gitti . Bu yatğımın üzerinde uyuya kalan bir adet Baekhyun du. Kafamı xiumin oppanın yatağına çevirdiğimde yatağında başka biri olduğunu anlamam bir dakikanı bile almadı.
Dikkatlice bakınca bunun kyungsoo oppa olduğunu anladım. Sanırım bu ilk olucak ama bu gün ilk uyanan benim. Hemen üstüme bir şeyler aldım ve banyoya girip üzerimi giyindim

 Hemen üstüme bir şeyler aldım ve banyoya girip üzerimi giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı indiğimde ciddende ilk ben uyanmıştım. Bunun Şeref'ine çocuklara kahvaltı hazırlamalıyım . Diye düşündüm.

Yazardan devam edelim

Mi young yarım saat içinde çok güzel bir kahvaltı masası hazırlamıştı.

Baekhyun un gözlerini araladı ve biraz sağa sola hareket etti ve yattı yerden doğruldu. Yatakta göz gezdirdiğinde mi young un yatakta olmadığını fark etti . Hemen hızla hareket ederek odan çıktı . Aşağıdan sesler geldiğini fark etti. Hızla aşağı indi.

Onu orda kahvaltı hazırlarken gördüğünde sırıttı. Arkadan ona yaklaştı.

Mi young tam arkasını döndüğünde dibinde biten birini görünce birden "Aaaaa"
Diye bağırdı. Yazık kızcağızın ödü patladı.
"Hey sakin ol. Benim korkma"
"Yah sen salak falanmısın? Bir insanın arkasından sesizce yaklaşılırmı?"
Diyerek çocuğun omzuna vuyordu. Baekhyun ise karşısında ona gülüyordu.
"Yah tamam vurma . Ama tipin çok komikti."
Deyip tekrar gülmeye devam etti.
Sonra nefis gözüken masaya bakarak
"Ooo Mi miz bize kahvaltımı hazırlanış?"
Diyer sorarken tabaktaki sucuklardan bir tane almak için elini uzatınca Mi young hemen Baekhyun un eline vurdu. Ve kaşlarını çatarak ona bakan çocuğa döndü
"Hey beklemeyi öğren"
"Ne sadece tadına bakıcaktım"
"Hayır git ve içeri otur."
Baekhyun tama arkasını dönmüş gidiyorduki aklına gelen soruyla durdu.
Hemen kızın dibinde bitti ve elini kaldırıp kızın alnına koydu.
"Oppa Napıyorsun ?"
"Oh iyi ateşin düşmüş?"
"Evet iyiyim"
Dedikten sonra Baekhyun ondan bir şey söylemesini istermişçdsine kıza bakıyordu.
"E bakıyorsun öyle"
"Bir şey demeni bekliyorum"
"Ne hakkında?"
"Dün yaptıklarım hakkında"
Kız anlamamış gözlerle ona bakarken
"Ne yaptın ki dün"
"Ne hatırlamıyormuşun yoksa? O zaman hemen söyleyim dün ateşini ben ve kyungsoo birlikte düşürdük"
Deyince biraz utanmıştı. Çünkü gece üstünü değiştiren o mu yani. Ayy çok utandı. Suratı kızarmıştı
"Ne ? Neden kızardın?"
"A ne kızardımmı? Y yo kızarmadım.
Bu arada teşekkür ederim"
Deyip işine döndü. Baekhyun da içeri oturdu.
Televizyon izlerken bir bildirim sesi duydu yandaki telefondan olduğunu fark etti. Bu Mi young un telefonuydu. Mi young a baktığında sesi duymamış gibiydi. Hızla telefonu eline aldı ve ekrana baktı yine ondan "!" .

Bu ne ya kim bu ünlem ?.
Diye düşünürken ekrandaki mesajı okudu

! :
kahvaltımı hazırlıyorsun? Çok güzel g..

Birden kaşları çatıldı kimdi bu böyle?
O sırada gelen üyeleri fark eden Baekhyun hemen telefonu bıraktı.
"Oooo kızımız bize kahvaltımı hazırlamış?"
Diye söyleyerek masya oturdu Chen . Ve diğerleride masya oturdu. Kai ayakta duran kızın yanaklarından tutup kızın kafası biraz çekerek kızın alnını dudaklarına yapıştırdı. Bunu gören üyeler biraz şok olmuştu
"Napıyorsun sen?"
Diye bağırdı Baekhyun.
"Hey hey sakin olun sadece ateşine baktım. Ne bu sinir böyle? Neyse , ateşin düşmüş Mi young Geçmişolssun". dedi
Baekhyun bağırdığı için kendini biraz tuhaf hissetmişti

EXO da bir kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin