22

2.4K 159 11
                                    

Kyungsoo saate baktığında saat 11:30 tu ve çok yorulmuştu. Elini kızın alnına koyduğumda ateşinin biraz düştüğünü fark etti.
Aşağı indiğinde üyeler çok yorgun olduğu için çoğunun gidip uyuduğunu anladı . Baekhyun a mesai değiştirdiler.
Baekhyun koşar adınla yukarı çıktı. Kyungsoo da kendi odasına gittiğinde xiumin e onun odasında kal dediğini unutmuştu. Daha sonra kendi odasından çıkıp tekrar Mi young un odasına girdi
"Ben xiumin in yatağında yatıcam. Çünkü o benim yatağımda yatıyordu. Sen işime bak"
Dedi Baekhyun kafasını tamam anlamında salladı . Kyungsoo ise yatağa yattıktan beş dakika kadar sonra uyuya kalmıştı. Baekhyun mi young un ateşine baktığında İlk baştaki ateşine göre daha az olduğunu fark erince biraz rahatladı.

Aradan bir saat kadar geçmişti. Mi young yine yorganına dolanmıştı . Baekhyun ateşi tekrar kontrol etti ama bu kez ateşi yükselmeye başlamıştı. Baekhyun hemen suyu tazeledi. Çünkü su ısınmıştı. Oda aynı Kyungsoo gibi havluların bir tanesini alnına , diğerini kollarının altına ve bir tanesini kızın karnına koyuyordu.

Yine iki saat kadar sonra sonunda Mi Young un ateşi düşmüştü. Baekhyun mi young un alnına elini koyduğunda ateşinin düştüğünü anlayınca sevindi. Ve havluları yavaş yavaş topladı. Kızın üstünü biraz örtüp oda uyumak için gidecekken kızn atletinin ıslak oluşu dikkatini çekti.
Karnına ve kollarının altına konulan havlular sayesinde kızın atletini bayağa ıslatmıştı artı bir de kızın ateşi düşerkende terlemişti. Eğer bu şekilde bırakırsa kız dahada hastalnırdı. Bu yüzden yavaş adımlarla kızın dolabına geldi ve bir atletle uzun kollu yarım bir tişört eline aldı. Daha sonra kızın yanına ilerleyip kızın yatağına oturdu. Bu yapıcağından dolayı biraz çekinmişti. Ama olsun eğer yapmazsa kız dahada hastalana bilirdi.
Kızı yavaş ve dikkatli bir şekilde omuzlarından tutup kaldırarak kızı oturur pozisyona getirdi. Ve önce tereddüt Etti ama bunu yapmak zorundaydı.

Bir ayağını önünde oturan kızın arkasına uzattı bu sayede kızdan ellerini çektiğinde de kız oturur pozisyonda kalabiliyordu.

Kızın atletinin altından tutup yavaşça yukarı çekip kızın üstünden attı. Baekhyun biraz çekinmişti kafasını önüne eğip atleti hazırladı. Ve Hızlıca kıza atletini giydirdi. Ve ardındanda kızın tişörtünü giydirdi.
Ardındanda kızı yavaşça yatağa yatırıp kızın biraz üstünü örtüp oturduğu yere kafasını koydu.

Neden mi young un üstünü değiştirirken bu kadar çekinmişti? Normalmi?
Off tabiki de normal. O bir kız . Bu yüzden kızın üzerini değiştirirken çekinmesi normal. Hayır değil o bir kız. Ve erkekler bu gibi olayları yaşamak için can atar. Özelliklede böyle güzel bir kızla.
"Ahh ne saçmalıyorum ben?"
Deyip düşüncelerinden kurtularak uykuya daldı.

Lütfen burayı okuyun❤️❤️

Evet umarım beğenmişsinizdir ^3^

Şimdi size bir soru sorucam. Ama lütfen sorduğum soru karşısında bana "bu ne cahil yazar" demeyin. Lütfeeen ve bana cevap verirmisiniz 🙏🏻 yavralırım.
Şimdi soruma geliyorum
Burda nasıl Gif paylaşıyorsunuz??

EXO da bir kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin