28

2.3K 147 9
                                    

Ertesi şirkete geldiklerinde üyeler olacaklardan habersiz. Özelliklede Mi young un.
Üyeler prova odalarına girmişlerdi . Ama biri gelip mi young ve Chanyeolu, lee soon man ın odasına çağırdığını söyledi. Üyeler biraz meraklanmıştı .

Koridorda ikili yürürken yanlarından geçen bir iki kişi onları gösterip sırıtıp duruyorlardı. Mi young;

"Sence soon man bize ne diyecek?"

"Odaya girince anlarız "

Diyerek odanın önüne gelip kapıya tıklatarak girdiler. Soon man onları Güler yüzle karşılayarak hemen söze girdi

"Ah hoşgeldiniz çocuklar, oturun lütfen. Eminim sizi neden çağırdığımı merak ediyorsunuzdur diğilmi. Fazla uzatmadan söze giriyorum. Biliyorsunuz ki MiYeol olarak hayranlarınız siz ikiliyi birlikte görmek istediklerine dair fandomlardan bir çok istek alıyoruz ve sizin sevgili olduğunuza dair bir haber yayınlıyoruz. Bu fandomları dahada arttıracak ve mutlu ediceğine inanıyoruz. Ve sizi "We Got Married" (yani : Eğer Koreli ünlüler evlenselerdi nasıl yaşarlardı) (gerçekten böle bir program var) programına katılıyorsunuz. Ve bu yüzdende konseri iki günlüğüne ileri erteliyoruz. Yarın çekimlere başlıycaksınız . "

Dediğinde mi young şaşkınlıkla bakıyordu.

"A-ama, y-ani...bari Baekhyun la olsaydı ..."

"Neden Baekhyun? Fanlar seni Chanyeol le görmek istiyor Baekhyun la diğil... her neyse dediğim gibi haberi yayınlıyacağız. Sizinse yapmamız gereken sadece etrafta insanların yanındayken sevgili rolü yapmanız . Örneğin Biraz sarılın kolkola gezin., samimi olun . Bunlarıda size ben mi söyliyeyim?...Anlaşılmıştır umarım. Şimdi ikiniz gidin ve ses provanıza çalışın."

İkili odadan çıkmıştı. Koridorda yürürken mi young Chanyeol un kolunu tutarak

"Hey neden içerde itiraz etmedin?"

"Zaten kararı almışlar ve belkide çoktan yayınladılar. Bu yüzden itiraz etsemde bir fark olmayacağı için gerek duymadım."

Dedi ve kolunu Mi young un omzuna atarak biraz kendine çekti

"Hey ne yapıyorsun?"

"Denileni. Haber çoktan yayınlanmıştır. Ve bizimde rolümüzü gerçekleştirmemiz lazım. "

Diğerek yürürken yanlarından geçenlere gülümseyerek bakıyordu. Yanlarından geçen insanlarsa Yen'i çifti gülümseterek karşılıyorlardı.

(Tabikide olaylar Yen'i başlıyor)

EXO da bir kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin