Capítol 10: Cantant desgràcies

476 18 0
                                    

Diumenge, 25 d'octubre de 1998

NOI ASSASSINAT A BARCELONA DESPRÉS DE REBRE FORT ASSATJAMENT

El noi es trobava caminant per Barcelona quan de sobte, el varen apunyalar per l'esquena. Es creu que l'homicidi té un rerefons homòfob; i que els integrants de la lluita es coneixien entre ells. La policia està investigant les causes del crim, però tot apunta a la hipòtesi plantejada anteriorment. L'agresor es troba ja sota arrest penitenciari a l'espera d'un imminent judici que dictarà la seva condemna.

ES REOBRA EL CAS PISSARRA

Un jutge de Girona ha acceptat reobrir el cas Pissarra després de què  mesos abans es donés per tancat per falta de proves.
Fa tres mesos, uns nois que caminaven per la muntanya Pissarra van caure accidentalment per un barranc. El jutge anterior no va poder arribar a determinar si havia estat un crim o tan sols un accident. El principal sospitós es creu que és el noi al qual assetjaven, en un possible cas de venjança personal. D'aquí a unes setmanes es portarà a terme el judici que determinarà si el sospitós és culpable o no.

IRON MAIDEN OMPLE EL PALAU SANT JORDI

El grup de heavy metal procedent d'Anglaterra no va decepcionar els seus fidels. Un concert de gairebé dues hores ple d'èxits internacionals que van poder disfrutar tan grans com petits. D'entre les seves cançons més aclamades interpretades ahir a la nit, hi ha "Hallowed be thy name", "Revelations" o "Fear of the dark".

Normalment, no acostumava a llegir el diari, però aquell dia m'interessava especialment. Volia veure el que deien sobre el concert d'ahir; el qual m'havia semblat simplement impressionant. Els llums, el nítid so de les guitarres entonar aquelles melodies, l'espectacle escènic... Va ser una de les millors experiències de la meva vida. Això però, havia quedat en segon pla després de veure les notícies que la precedien.
La primera, un cas força comú per desgràcia en el que portem d'any. Fos el rerefons que fos, no m'agradava gens.
La segona en canvi, era diferent. Un possible cas d'homicidi en un suposat accident a la muntanya. Coincidencia?

Més enllà del cel arc irisNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ