8

1.5K 55 16
                                    

Nog steeds Niall's pov ^.^

... Mis. Louis dook net optijd weg en het schot kwam in een boom. Thank G.

Louis stond op en wierp zich op de jongen en dat alles terwijl zijn handen nog vast zaten. Respect. De jongen liet mij los en ik viel op mijn achterhoofd. Ik voelde bloed langs mijn hoofd druipen. Harry stond als versteend toe te kijken. 

Louis stompte een paar keer in de maag van de jongen en kreeg toen een slag tegen zijn kaak. Autsj... Hij was even afgeleid en de jongen greep zijn kans. Hij draaide Louis om en sloeg op hem in. Louis liet een paar klappen over zich heen komen en schopte toen in HET plekje van de jongen. Na nog één slag van Louis viel de jongen van hem af en bewoog hij niet meer. Romy rende naar hem toe en hielp hem overeind. 

"Kan je staan?" vroeg ze bezorgd. 

"Ik ben duizelig" mompelde Louis en hij verloor zijn evenwicht. 

Langzaam werd het ook voor mijn ogen zwart en viel ik flauw. Wat er daarna gebeurde, weet ik niet meer. 

Romy's POV

Louis zakte door zijn benen en ik en Liam konden hem nog net optijd opvangen. Ik maakte snel zijn handen los en zag uit mijn ooghoeken dat Niall's ogen sloten. Shitzooi. Plotseling kwam Harry weer tot leven. 

"Geef Louis aan mij" zei hij. 

"Nee. Jullie brengen hem alleen maar in gevaar" antwoordde ik.

"Laat hem anders zelf beslissen met wie hij meegaat" zei Liam.

"I-ik ga m-met Harry mee" zei Louis zacht.

"WAT?!" riepen Harry, Liam en ik tegelijk. 

Pernella had de hele tijd nog niets gezegd en was naast Niall gaan zitten, proberend hem weer bij te brengen. Ze keek geschrokken omhoog.

"Waarom, Louis?" vroeg ze.

"I-ik breng jullie alleen maar in gevaar.. Bedankt voor alle hulp, maar ik denk dat dit beter is... Bedank Niall ook voor me" antwoordde hij. 

"Hoezo Niall ook? Niall gaat met ons mee" zei Liam.

"W-wat?" 

Louis' ogen werden groot. 

"Het was niet Niall's schuld dat jij ontsnapt was" antwoordde Harry. 

Hij liep naar Louis en pakte hem ruw bij zijn arm. Liam pakte Niall op en ze liepen zo naar hun auto. Louis draaide zich nog even om en playbackte 'het spijt me' voordat hij ruw vooruit werd geduwd. Ik liep naar Jill en keek of ze alweer bij gekomen was. Haar ogen openden zich langzaam. 

"Waar is Louis?" vroeg ze meteen. 

"H-hij is mee met H-harry" zuchtte ik verdrietig. 

Ze knikte en stond toen op. Haar arm bloedde en ik wikkelde er snel een verband om heen. 

"Hoe is het met Sara?" vroeg ze.

"Die overleeft het wel" glimlachte Pernella. 

We liepen terug naar de auto en reden naar huis.  Ik legde Sara op haar bed en ging toen zelf ook naar bed. 

Louis' POV
We kwamen bij het huis van Harry en hij trok me de auto uit. Hij duwde me het huis in en de trap op naar zijn kamer. Hij duwde me achterover op het bed en ik kreunde van de pijn. Hij keek me enorm kwaad aan.
"Hoe haalde je het in je hoofd om weg te lopen?!" Schreeuwde hij.
Ik kroop inéén van de angst.
"Zayn had je zo kunnen vinden en dat heeft hij ook gedaan!" Raasde hij door.
"H-het s-spijt m-me" snikte ik. "Meneer" voegde ik er snel aan toe.
"Je hebt geluk dat er vandaag zo veel gebeurd is, maar anders had ik je compleet in elkaar geslagen" gromde Harry.
"Wie heeft je al die vechttechnieken geleerd?"
"N-niall, meneer" snikte ik.
Harry knikte alleen maar en haalde de verbanddoos.
"Doe je shirt omhoog" beval hij.
Ik keek hem eerst even bang aan, maar deed toen wat hij gezegd had. Hij smeerde zalf op mijn buik en ook op mijn kaak.
"Dat helpt tegen de zwelling" zei hij.
Ik keek hem dankbaar aan en even dacht ik iets in zijn ogen te zien wat geen woede was.
"Het spijt me heel erg, meneer" snikte ik.
"Ik geloof je" was alles wat hij die verdere avond zei.

*

Een week later zat ik beneden in de woonkamer. Niall was niet thuis, net als Liam. Harry zat tegenover me. Ik zat een beetje voor me uit te staren en me depressief te voelen, toen hij plots opstond en zei dat ik mee moest. Ik stond snel op en volgde hem naar zijn auto.
"W-waar gaan we heen?" Vroeg ik.
"Boodschappen doen" Antwoordde Harry kortaf.
Ik knikte, maar iets gaf me het gevoel dat er iets ging gebeuren. Maar wat?

Kidnapped /L.S/Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu