P.O.V Selené
Samen met mijn moeder ben ik in een stad. We zijn niet normaal. Nope we zijn weerwolven. Het enige is dat ik nog Niet in mijn wolf kan veranderen. Wat leuk ik ben niet oud genoeg. Het lijkt me echt leuk omdat te kunnen. Gewoon als een wolf rennen. Er is alleen één ding. We wonen niet in een pack. We zijn Rogue's. Ik ben geboren als één. Dus ik weet niet eens hoe het leven in een pack eruit ziet. Wat ik niet snap is waarom mijn moeder er één is. Ze wouw het me nooit zeggen.
We komen bij een stad gewoon in een mensen stad. Als we in een weerwolven stad komen willen ze ons weg hebben. Rogue's zijn weerwolven die verstoten zijn van hun pack. Ze willen ons altijd vermoorden.
Een straatbendje staat te spelen midden in het plein. 'Mam ik ga even kijken'. Ze knikt en we lopen er naar toe. Er staan nog verschillende mensen bij. 'Jij meisje' de zanger wijst naar mij. 'Kom' Ik loop naar hem toe. 'En jij' hij wijst naar een jongen met zwart haar en vellen groene ogen. Niet te vel gewoon normaal. Ook de jongen komt naar voren. De zanger geeft mij en de jongen de microfoon. 'Zing iets'. Ik kijk met grote ogen naar de zanger van de band. 'Nee oké ik ze wel een nummer op'. Ik schrik maar de zanger loopt al naar de radio en doet er een cd in. Gelijk begint de intro. Wacht dit is karaoke...
Hij begint te zingen waar ik van schrik omdat ik in gedachten ben.
Never thought we willen end up, here.
Wow hij kan heel goed zingen. Ik zwijmel gelijk. Hij is zo knap. Hij kan zo goed zingen.
Als we klaar zijn met het nummer geven we de microfoon terug. 'Hoe heet je?' Vraag ik aan de jongen. 'Blake, Blake Collins'. 'En jij?' 'Ik he-' ik kan mijn zin niet afmaken want mijn moeder trekt me weg. 'Wat is er?' 'We moeten weg'. 'Maar'. 'Geen gemaar'. Dag knappe jongen. Tot nooit.
(Zes jaar later)
We rennen. Ja we rennen. Niet gewoon als wolf. Ja wel in wolvenvorm. Maar niet dat we echt rennen voor ons plezier. Nee we rennen voor ons leven. Achter ons zitten 3 wolven. Nee niet van een roedel. Het zijn andere Rogue's. Mijn vader wil me hebben. Waarom weet ik niet. Ohw weet ik wel half. Hij heeft mijn moeder mishandelt. En hij wil mij verkopen. Hij had mijn moeder een brief gestuurd. Hij is slecht één en al slecht. Mijn bloed eigen vader wil me gebruiken. Hij is al sinds mijn geboorte achter me. Hij is de Rogue leider. In de brief stond dat ze haar met rust zouden laten als ze mij zouden geven. Ze was woest. En nu rennen we voor ons leven. Had ze mij maar gewoon af gegeven dan kon zij teminste door.
De wolven komen dicht bij. Te dicht bij ze beginnen te happen. Naar onze staart. Ik ben zeventien dus ik kan wel wat. Mijn moeder draait om. 'Mam' mindlink ik haar. 'Ga Selené'. 'Wat'. 'Ren weg, Houd je veilig'. Ik zie hoe de wolven haar aanvallen. 'GA VOOR DAT HET TE LAAT IS'. 'MAM!!' 'Selené ik houd van je luister naar me. Ga en blijf uit de handen van je vader'. De wolven hebben haar helemaal te pakken. 'GA, NU VOOR DAT ZE JE PAKKEN'. 'IK HOUD VAN JE MAM'. En met dat ren ik weg. Ik kijk nog één keer achterom. En ik wens dat ik dat nooit had gedaan. Het moment dat ze mijn moeder vermoorden. De enige familie die ik had. Ik ren weg. Met tranen in mijn ogen ren ik weg.
------------------------------------------------------
Volg me op instagram: siraantje
Yo PeopleWat vinden jullie? Het lied je is van Shawn mendes een heet air. Staat boven aan.
Ohw ja ik heb trouwens minder tijd om te schrijven deze week. Waarom? Ehm leraren vinden Het leuk om voor de herfstvakantie veel toetsen en so's te geven. Ugh. Dus er word deze week minder geschreven dan bij mijn vorige boek.
BELANGRIJK
cover. Ik heb drie cover gemaakt en heb geen idee welke het leukst is. Ik zou eerst wachten totdat mijn vriendin er een zou maken maar die is ook druk. School sometimes....... ohw no always.......De gene met de meeste stemmen wint. Simple so. Ik zal de winnende cover wel een keer bekent maken
Oké dat was het. Vergeet niet te stemmen voor de cover laters.
Sira
I hope you like it.
JE LEEST
Wolfmusic
Werewolf(Dit is het vervolg op adopted by the alpha maar ook zonder dat boek kan je het lezen. Ook elk hoofdstuk een liedje maar niet dat ik elk hoofdstuk een liedje helemaal ga uit typen) Hij is stil Hij heeft een familie Hij is gelukkig Hij heeft geen p...