20. club

747 48 4
                                    

P.O.V Selené

Ik stap uit de auto met Blake achter me. Ik heb een zwart cocktail jurkje aan. Blake heeft een zwart T-shirt aan en een zwarte broek met een pet op. Valery heeft een rode jurk aan en Shane een wit T-shirt met een zwarte broek.

'Welke club is dit eigenlijk?' Vraag ik wanneer ik voor de club sta. 'Dit is een club voor alle roedels' Is het antwoord. We lopen naar binnen maar ik word tegen gehouden. 'Rogue's zijn niet welkom' zegt een beveiliger. Hij heeft mij bij zijn arm vast. De ogen van Blake veranderen. 'Laat mijn mate los' zijn stem is laag en dwingend. De beveiliger begint te zweten. 'Ja, juist sorry alpha Blake' waarna hij mij los laat. Blake gromt nog waarschuwend en pakt mijn hand.

Binnen komt de geur van drank gelijk al in mijn neus. 'Moet je want drinken?' 'Ja lekker'. Blake loopt gelijk richting de bar om drinken voor me te halen. 'Aahw romantisch'. Ik zucht genietend naar Blake kijkend. Ja hij is romantisch. 'Hey een rogue'. Ik word naar voren geduwd.  Iedereen duwt me verder naar voren totdat ik op het podium sta. Ehm.... AKWARD. Sommige mensen kijken me nieuwsgierig aan andere met een heel vies alsof ik een zal vuilnis ben. De dj pakt de microfoon en grijnst. 'Zo zo we hebben een rogue. Weet je iedereen die op het podium komt moet een zang duel moet doen'. 'Een wat'. Hij grijnst 'jaja, laten we het publiek kiezen tegen wie je moet strijden'. 'Okay'.  'Maar als je verliest mag ook het publiek kiezen wat er met je gebeurt'. Okay dat is vaag. 'Hoe bedoel je?' 'Dat zie je wel als je verliest'. Ja hallo dan weet ik nog steeds niet wat ik moet doen, als ik verlies. 'Beter kan je dit gewoon winnen'. Inderdaad. 'Okay, tegen wie moet deze schoonheid?' Ik rol mijn ogen en sla mijn  armen over elkaar. Ik kijk naar het publiek en zie Valery, ze kijkt me met een grijns aan. Ik moet glimlachen vooral om Shane haar aandacht probeert te trekken, maar haar ogen kijken blijven mij aan kijken. Mijn aandacht word getrokken door een jongen die roept 'Ze moet tegen één van de alpha's die kan zingen'. 'Jaa' zei iemand anders. 'IK HOORDE DAT ALPHA BLAKE ER IS'. 'HIJ IS HIER AL EEN PAAR JAAR NIET GEWEEST'. de dj begint te grijnzen en fluistert 'alpha Blake is nog nooit verslagen weet je'. Please laat me expres winnen.

Mijn ogen landen op Blake die met twee drankjes naar mijn op zoek is. Hij word door iemand aan gestoten die naar mij wijst. Blake kijkt mij aan en schud lachend zijn hoofd ik glimlach ongemakkelijk terug.

'Nou Rouge, dat is dan beslist'. 'Alpha Blake kom naar voren'. Blake stapt naar voren en pakt een microfoon. De dj loopt naar me toe een geeft mij ook een microfoon. 'Veel succes Rouge' ik draai mijn ogen en pak de microfoon aan. De dj gaat in het midden staan. 'LET'S BEGIN'.

------------------------------------------------------

Yo People,
Ja ik zou gister een hoofdstuk plaatsen..... dat is een beetje misluk ik moest 2 grote verslagen nog inleveren en dat ging niet zo soepel maar het is gelukt :). Sorry..... alweer.... weetje ik houd me echt aan beloftes tenzij het met tijd is dat red ik gewoon niet idk er komt altijd wel iets tussen ofz. Maar goed nieuws voor alle mensen.... VOLGENDE WEEK VAKANTIE!!!!! SIRA GA JE MEER HOOFDSTUKKEN PLAATSEN? Heel miss want ik heb mijn vakantie nogal druk.. en het lijkt me handig om in voren te schrijven maar dat zie ik allemaal nog wel. Laters.

Sira


















I hope you like it

WolfmusicWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu